emäntä pomppas nainnin jälkeen suoraan muihin hommiin, eikä jäänyt tai edes tullut pian viereen. sama kuin vieraan pika-akti (en ole kokenut) kai tommosella on korvien välissä jotain vikaa kun ei mitään tunnetta syvällistä ole, nyt oltiin sentään sängyssä ja järjestetty asia yöpuun edellä
järki ja tunteet meni
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei rakasta sinua.
- Anonyymi
No toi nyt on ihan p*skapuhetta. Jotkut ihmiset esim. häpeää omaa suoritustaan niin paljon, että lähtee samantien pois. Joku toinen puolestaan joskus tullut raiskatuksi tai lähes raiskatuksi, eikä ole päässyt vielä sille tasolle että voisi jäädä seksin jälkeen viereen makaamaan. Sijaistoimintoja nuo ovat.
Aloittaja: juttele sille. Voit yllättyä.
- Anonyymi
Eipä nainnin jälkeen pidäkään viereen jäädä. Rakastelun jälkeen jäädään..
- Anonyymi
Ahaa...
- Anonyymi
Ei sulla ole mitään käsitystä naisten tunteista. Tollasta ei tapahdu oikeasti.
- Anonyymi
No voivoi. Sait kummiski, mitä valitat 😁
- Anonyymi
Onhan tuo nyt aika kylmää kyytiä..
Kannattaa jutella. - Anonyymi
Emäntäsi on rakastunut toiseen mieheen.
- Anonyymi
Sitä sait mitä tilasit.
- Anonyymi
Vetreä emäntä. Jos kyllästyt niin heitä nimi.
- Anonyymi
Katso itseäsi peilistä, sieltä syyt löytyy. Sisäiset ja ulkoiset.
- Anonyymi
"emäntä"..hmmm... jo tuosta nimikkeestä päätellen olette kasvaneet toisistanne erilleen ja pahasti vielä. - jos tuota eo. lausuntoani et ymmärtänyt, sniin e tarkoittaa; kävi suorittamassa velvollisuutensa, siinä kaikki. - mieti sitä, pitäiskös keskustella lähemmin tilanteestanne ja mikä se teidän suunta on. - tuosta ei käy ilmi oletteko aviossa/avoliitossa tjm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818