Yksipuolista ihastumista

Anonyymi

Miten pääsen eroon ihastumisesta.? Luulin että ihastus oli myös ihastunut, mutta tuskin. En tiedä. Jotenkin ne katseet oli niin erikoislaatuisia että luulin että jotain oli, mutta tunteet menee ristiin rastiin itsellä, nyt luulen että ei ole kiinnostunut. Onhan tuolla miehellä oma nainenkin.
Mies vain loi monesti minuun katseita ja pitkiä että luulin.
En haluaisi olla ihastunut juurikin paska maisen pettymyksen takia.
Töiden puolesta törmään silloin tällöin tähän mieheen.
Miten saan tän ihastumisen pois. Mua oikein ärsyttää kun ihastuin siihen.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei, avaatko paria asiaa? Miten tiedät, että on nainen, jos törmäät vaan toisinaan?

• Anonyymi

Sormuksesta.

• Anonyymi

Kuvittele tilanne niin että oisittekin tunteneet jo pidempään ja tästä tyypistä ois tullut jo ns arkinen. Se ois jo avannut suunsa ja uutuuden viehätys olisi kadonnut. Osoittautuisi ihan tavalliseksi jantteriksi joka tekee duunia ja paskantaa niinkun muutkin. Siinä vaiheessa kun se ois jo pikkusormen ympärillä pulkan naruna, voisit siirtyä jo seuraavaan uhriin

• Anonyymi

No minä en ole tuollainen että" siirtyisin seuraavaan uhriin".
        Ja kaikki me ollaan ihan normi ihmisiä, en pidä tätä ihmistä mitenkään jalustalla, vaikka ihastunut olenkin. Vituttaa vaan koko oma ihastuminen. Perkele 😆

• Anonyymi

Johtuuko ne miehen katseet varmasti ihastuksesta, ovat hyväntahtoisia?
      Parhaiten pääsee eroon vaihtamalla elinympäristöä, mutta jos mies on samassa työpaikassa, vaikeampi juttu.

• Anonyymi

Katseet oli ns. Pitkiä katseita kahden kesken, alkuun en edes tajunnut mutta tietyssä tilanteessa loi uudelleen niitä ja silloin luulin että tässä taitaa olla jotain🤔
        No onhan hän kohtelias kyllä Juu, mut ne katseet vaan oli hyvin erilaisia mitä toisiin loi. Ns. Normeja niihin mitä minuun loi.

• Anonyymi

Taistelen itse saman asian kanssa jo kohta toista vuotta. Ainut mikä edes vähän helpottanut, on se, että olen yrittänyt vältellä töissä, jos vaan mahdollista. Ei hyvä, koska joudun pakosti työssäni toimimaan hänen kanssaan.

Nyt kohtaaminen parin viikon jälkeen pisti taas pasmat ihan sekaisin. Eli se siitä vaikutuksesta vältellä. Hän on myös varattu.

• Anonyymi

Sama, mulla on onneksi ollut nyt toinen työpiste joten en ole onneksi törmännyt, paitsi juuri perjantaina törmäsin sattumalta. Ja heti tuli tunne että pakko päästä pois tästä tilanteesta. Äkkiä morjestamaan ja pois.

• Anonyymi

Tai siis moikattiin ja kävelin pois

• Anonyymi

No mutta eihän varattuun kannata ihastua. Ellei sitten ole vähintään eroamassa.

• Anonyymi

Ei kannata ei, mut minkäs teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata ei, mut minkäs teet.

Niin ei sille minkään maha tosiaan mihin ihastuu. Itse pystyn hyvin välttelemään varattuja. Kai se on jotenkin muhun koodattu tai jtn koska jos huomaan kiinnostavan oloisen henkilön olevan varattu niin silloin minulla ei edes tunteita pääse nousemaan.

• Anonyymi

Oikeastaan toivoin että mies ottaisi edes yhteyttä jos on kiinnostunut, mutta mies tuntuu vain katselevan ei muuta. Tottakai itse ihastuneena toivon kaikenlaista, mutta ei voi kun päätänsä hakata seinää ja toivoa että oma ihastuminen menee ohi. Vaikeaa se on kun tulee väkisin välillä nähtyä. Saatikka töiden takia soittamaan miehelle.

• Anonyymi

Ootko miettiny, että tää mies voi jakaa niitä katseita muillekin kun sulle.. vaimon kanssa voi olla kaikki "mallillaan" siellä kotona. Itteä ainaki etoo sen verran tälläset miehet, jotka hakee silti vipinää muualta, vaikka on upea vaimo kotona, että johan se ihastuskin hälvenee.

Vaikka nyt siis et tiedäkään heidän tilannetta ni yritä asettua sen vaimon asemaan.

• Anonyymi

Mistä sen upean vaimon tietää? Siitäkö, että näyttää hyvältä ja on kuosissaan. Musta tuntuu, että suurin osa ihmisistä on aivan älyttömän pinnallisia. Onko kenellekkään muuten tullut mieleen, että ehkä ne parisuhteissa olevat on niitä, joille hyvä ulkonäkö ja näin ollen pelkkä seksi ei oo ainoo asia elämässä ja suhteessa. Ehkä tosiaan onkin niin, että sinkut myös naiset on niitä, jotka on pinnallisia.

• Anonyymi

No eipä sulle itselles sitten tullut mieleen että edellä oleva saattoi 'upealla' juuri tarkoittaa ihanaa, luotettavaa, huolehtivaa yms. EI ulkonäköön liittyvää. Niin että kukahan se pinnallinen olikaan nyt.

• Anonyymi

Sellaista upeutta ei kyllä kukaan ulkopuolinen voi tietää, joten älä tule minulle kertomaan kuka on pinnallinen. Sorry nyt vaan, mutta monesti ihmiset, etenkin miehet yhdistää upean hyvään ulkonäköön eli pysyn alkuperäisessä luulossani.

• Anonyymi

Tarkoitin ensimmäisellä kommentillani juurikin aivan muuta kuin ulkonäköä, kuten joku jo tuossa kommentoi. Et tosiaan voi tietää millainen hän on ihmisenä. Mutta jos vaimo on ihmisenä upea, mies ei tule jättämään häntä takiasi.. pitää vain hauskaa ja nauttii saamastaan huomiosta.

Loppuun kirjoitin, että vaikket tiedä heidän tilannettaan (myös sitä millainen vaimo on), koittaisit asettua vaimon asemaan. Miltä susta tuntuisi jos olet esim. lasten kanssa kotona ja mies säätäis tuolla työrintamalla muiden naisten kanssa. Jos et siihen pysty ja olet halukas edesauttamaan yhden avioliiton tuhoutumista, toivon että karma iskee joskus takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin ensimmäisellä kommentillani juurikin aivan muuta kuin ulkonäköä, kuten joku jo tuossa kommentoi. Et tosiaan voi tietää millainen hän on ihmisenä. Mutta jos vaimo on ihmisenä upea, mies ei tule jättämään häntä takiasi.. pitää vain hauskaa ja nauttii saamastaan huomiosta.

Loppuun kirjoitin, että vaikket tiedä heidän tilannettaan (myös sitä millainen vaimo on), koittaisit asettua vaimon asemaan. Miltä susta tuntuisi jos olet esim. lasten kanssa kotona ja mies säätäis tuolla työrintamalla muiden naisten kanssa. Jos et siihen pysty ja olet halukas edesauttamaan yhden avioliiton tuhoutumista, toivon että karma iskee joskus takaisin.

Totta puhut. En voi minäkään ymmärtää tuollaista. Karma yleensä toistaa itseään näihän se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sen tiedän että ne ei ole naimisissa eikä heillä ole lapsia.
        Sitä paitsi tämä mies on minua nuorempi. Ja en minä ole edes tekemässä mitään mikä voisi satuttaa miehen tyttöystävää.

• Anonyymi

Sormus kuitenki löytyy, joten sen verran vakavalla pohjalla. Mutta hyvä näin jos et tee. Uutta matoa vaan sitte koukkuun.. mielellään tosiaan niitä sinkkuja, vaikka varattujen huomio onkin toisinaan helpompi saada.

• Anonyymi

Pääset tunteestasi eroon muuttumalla itse ihmisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe