Miltä se anustappi tuntuu?

Anonyymi

Minä olen pitkään haaveillut siitä että saisin munaa takaapäin. En tiedä miltä tämä oikeasti tuntuisi, olen vain haaveillut asiasta
. En ole koskaan työntänyt anaaliini mitään sormea kummempaa ja sormihan on ollut siis varsin ohut ja olen saanut sitäkin työnnettyä vain hyvin vähän anaaliini.

Tämäkin on tuntunut kuitenkin jo yllättävän hyvältä ja olen jo pitkään haaveillut että kunnon vehkeillä tuo peppuseksi tuntuisi varmaan todella nautinnolliselta. Sen takia hommasin anustapin joka on minulla varmaan ensi viikolla. En malta odottaa että pääsen käyttämään sitä. Mutta onko anustappi hyvä vehje? Saa pistää kommentteja.

Minulla olisi kyllä tuollainen puikulamainen kaulinkin joka olisi vähän sormea paksumpi, ehkä jopa munan paksuinen. En saa kuitenkaan sitä työnnettyä anaaliini sillä se sattuu. Minulla on kyllä käytössäni liukuvoidetta mutta silti anaaliin jonkin esineen työntäminen tekee kipeää. Saa kertoa vinkkejä ja kokemuksia siitä miten tyydytät itseäsi anaalin kautta.

Minun kokemukset peppupanoista on olemattomat joten senkin vuoksi voi tuntua varmaan ensin kipeältä. Ja usein minun alkaa tehdä niin hyvää että menen heti runkkaamaan ja laukeamisen jälkeen fiilis tehdä mitään pepullekaan lässähtää.

Onko vinkkejä, kokemuksia siitä miten tyydytät itseäsi anaalista ja minkälainen vehje tosiaan tuo anustappi on.

Jonkinlaiset mielikuvat on tuosta anustapista. Ajattelin että sen avulla onnistuu nuo peppuleikit. Mutta jos kerta tuo puinen kaulinkin tekee jo vähän kipeää niin miten sitten saan tuon anustapin työnnettyä anaaliini?

38

6894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin heteromiehen näkökulmasta melko kivuliaalta ja vastenmieliseltä. Mieluiten nussisin kunnon nuoria lutkia, peppuhommat on syytä jättää homoille ja bi-ihmisille.

      • Anonyymi

        Sut ihan ensimmäisenä.


      • Anonyymi

        Homot ovat vitusta kuten muutkin, vaikka koittavat vakuuttaa olevansa ”luonnollisesti perseestä”. Onneksi Cai-Göran sai pressan duunit ettei asiaa tarvitse päivittäin varhaiskasvatuksessa opettaa anaaliparin pippelipuuhien ”luonnollisuuden” varjolla.

        Rakentavin terveisin; eräs isä ja Jeesuksen parantama ex-homofiili.


      • Anonyymi

        Kaltaisesi kaappihomot, 100 % heteroa näyttelevät huonokäytöksiset juntit perreikään Suomesta!


    • Anonyymi

      Eturauhasen kiihottaminen avaa aivan uskomattoman nautinnollisen maailman.

      • Anonyymi

        Klitoris kunniaan, sillä sen kiihottamisesta syntyy uusia ihmisiä, kunhan kiihottajalla on penis.


    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää liukkaria reilusti, ettei satu. Liukkaria sormella sisään ja lisäksi leluun. Sitten varovasti sisään. Ehkä dildo tai hieromasauva ois parempi kuin kaulin, niissä pintamateriaali on mukavampi. Niitäkin on monen kokoisia eli voi alottaa pienestä. Mullakin oli vaikeuksia alussa. Lelun kans harjottelin itekseni. Kannattaa työntää tosi hitaasti sisään ensin ja vaikka kokeilla eri kulmasta sisään. Ja yrittää olla tosi rentona, ettei jännitä peppua. Sit kun anus antaa periksi niin sit menee hyvin sisään ja sit hitaasti ensin. Ai että se tuntuu hyvältä... :)

    • Anonyymi

      Mikä siinä paskaseen persereikään työstämisessä on niiiiin iihhannaaaa aa?
      Omaan tai toisen? En lakkaa ihmettelemästä! Hyi kauheaa! Jos vielä peräpukamat ja ryppynauha tiukalla niin onko nannaa?
      Saa vastata.

      • Anonyymi

        Sama mikä sen kusisen suolen työstämisessä...


      • Anonyymi

        Minkä helvetin takia te kaapissa lymyilevät mukmas heterot soitatta suutanne täällä. Mikä teitä kiinnostaa niin paljon että roikutte moralisoimassa, kekustelua kuin vanhat akat, Ootteko miehiä vai mitä???


      • Anonyymi

        Homolle pedofilia on osa nautintoa koska he ”luonnollisesti” pitävät siitä. Fy fittan sanoi hurri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mikä sen kusisen suolen työstämisessä...

        Taisi mennä ”haavistolaisella” kuset ja paskat sekaisin?


      • Anonyymi

        ensin pesulle eikö äiti opettanut


    • Anonyymi

      Työnnän pukamat sivuun ja kurkotan sormen sinne niin pitkälle kun menee. Esineitä en enää laita. Jäi yks päivä vuoden aluss sellanen energialamppu jumitukseen vaikka hyvin rasvasin. Sellanen joka kapenee siinä kun ne jengat alkaa. Kaveri yritti varovasti kiertämällä ottaa pois, mutta ei kun päivystyksee aamuyöstä. Puudutuksella vetäisivät pois kun pukama alkoi oireilla ja repesikin vuotavaksi. Nolo juttu, mutta lääkäri oli kyllä asiallinen eikä kysynyt miten se sinne joutui. Verta tuli hulvattomasti aamuun asti ja kipeetä teki pitkään. Paskantaminen varsinkin. Vahingosta viisastuu muttei ollut oikeaa värkkäilyt saatavilla:)

    • Ostin aikoinani sellaisen kolmen tapin setin. Se pieni on tosi pieni ja siis hyvä alussa, mutta enää se ei ole yhtään mitään. Isoin taas oli alussa ihan mahdottoman iso, mutta nykyisin ainoa noista jota käytän.

      Nykyään on monenmoista lelua, mutta tällä hetkellä lempparini on tällainen: https://www.huippukiva.fi/p/4301/g-pistekiihottaja
      Ei todellakaan mikään iso (sormenpaksuinen vain) eikä siis mitään vaikeuksia laittaa sisään, mutta ainakin itselleni antaa aivan taivaallisia orkkuja kun tuo otaa juuri oikeaan kohtaan.

    • Anonyymi

      se tuntuu kovalta kakalta perseessä joka ei liiku suuntaan eikä toiseen. 0/5 ummetus

    • Anonyymi

      Sain eilen sen kaulimenkin menemään anaaliini ja hyvältähän sekin jo tuntui. Kaulin siis ei ole mikään kovin paksu ja ihan kivaa, sileää materiaalia. Sitä on jo ihan kiva työnnellä perseeseen. Ainoa vaan ettei mene liian syvällekään työntämään kun on aika pitkä kuitenkin.

      Olen vähitellen totuttelemassa anaalin kautta itsensä tyydyttämiseen On tuntunut just niin hyvältä kuin olen sen ajatellut tuntuvankin. Kivaa että itsensä hyväilyyn tulee lisää variaatioita. Nyt pitäisi sitten vaan jatkuvasti olla työntämässä jotain anaaliin, tuntuu niin hyvältä. Ja koko ajan alkaa rohkeammin miettimään miltä tuntuisi olla jonkun miehen käsittelyssä.

      Minulla vain sitä vikaa että kiihotun tosiaan liian nopeastikin tuosta anaaliseksistä ja sitten tulee runkattua. Ja laukeamisen jälkeen ei enää jaksa tehdä mitään itsensä hyväilyn suhteen. Pitäisi vaan pidempään pystyä jatkamaan tuota anaaliin jonkin vehkeen työntämistä koska aidosti tekee hyvää.

      Äänestä sen jo näköjään huomaa, koska alan huohottamaan kun työntelen sitä kaulintakin anaaliini. Se on vain merkki siitä että tykkää siitä mitä tekee ja se huohottaminen jostain syystä kiihottaa minua lisää. Heh.

      • Anonyymi

        joo se aidon saaminen tuntui upeelta oisin voinut olla nussittavana vaikka kuinka kauan


    • Anonyymi

      Ihanaa että nautit!

    • Anonyymi

      Minä aloitin melko pienellä tapilla ja nykyään käytän isompia tappeja kuten Ass Servant ja Block Buster jotka ovat noin 10 cm halkaisija, ja iso tappi anaalissa tuntuu hyvältä kun runkkaan samalla. Rohkeesti vaan kokeilemaan anaalitappeja , ne antavat kyllä nautintoa myös hetero miehelle.
      M 61 🙂👍

    • Anonyymi

      SISÄÄN TYÖNTYMISEN PITÄÄKIN TUNTUA MUTTA SEN JÄLKEEN ON RIEMUA PITÄÄ TAPPIA SISÄLLÄ TIUKAT KALSARIT JALKAAN JA BAARIIN ITSE KÄYTÄN JO ISOJA ANAALI KUULIA JOTKA TEIPPAAN PAIKOILLEEN ONPA IHANA KÄVELESKELLÄ PUOLI ORKUISSA BAARIIN

      • Anonyymi

        joo ja tiukat housut päälle kaikki huomaa seisokin kuinka kiihottunut oot seuraa löytyy niin miehiä kuin naisia


    • Anonyymi

      Peppuun kun työntää anustapia tai dildoa tai muuta vastaavaa niin silloin ei samalla kannata runkata. Runkkauksen aikana anus ei ole rentoutunut.
      Täytyy keskittyä ja rentouttaa anus, kun eka kerran on esine liukunut peppuun niin voi jatkaa runkkaamista.
      Orkku on aivan mahtava kun pepussa on ja liikkuu dildo tms.

    • Anonyymi

      Kun nainen panee sua anustapilla ja runkkaa samalla,se jos mikä tekee rivon nautinnollista

    • Anonyymi

      Anustappi sisään ja matalalle jakkaralle istumaan ja keinuttamaan, samalla runkkaus.
      Mälli irtoaa nopeasti.

      • Anonyymi

        Itsellä myös tämä tapa , välillä käytän myös iso pallo niin että istuu sen päälle että menee sisään
        ja keinuttaa melkein ulos ja taas sisään , näin jatkaa ja runkkaa samalla niin tuntuu hyvältä.
        👍


    • Anonyymi

      meillä käytössä kauko-ohjattava tappi ohjain vaimolla siinä sellanen juuri ohennus että pysyy sisällä vaikka vaimo joskus kaupassa laittaa kiusalla täysille

      • Anonyymi

        Kommentoin tuosta kivusta.

        Oletetaan että sisääntyönnettävä esine on normaalin paksuinen. Jos anaaliin työnnettäessä tuntuu kipua, niin kyse on käytännössä aina siitä että se sisään työnnettävä esine on väärässä kulmassa. Ensimmäinen painaminen, kun peppureikä antaa periksi, voi tuntua alkuun vähän oudolta, mutta sen paineentunteen pitäisi mennä ohi samantien. Sen jälkeen jos tuntuu kipua, niin kannattaa tehdä työntö niin että, jos ajatellaan että katsot ihmistä sivusta, niin se pitäisi työntää sinne selkärankaan päin, ei vatsapuolelle päin. Tuolloin se menee suolessa normaaliin suuntaan eikä paina etupuolen elimiin.

        Kun tuo eka työntö on tehty, sen jälkeen sitä suuntaa pystyy itse vähän kuulostelemaan. Kun tuohon tottuu, sen oikean kulman löytää kerta toisensa jälkeen helpommin.

        Kipu ei saa myöskään jatkua! Jos kipu jatkuu eikä sisällä ollessa vähene, silloin hommat ehdottomasti seis!

        Liukkaria ei myöskään voi olla liikaa! Jos tuntuu että nyt liukkaria on sopivasti, lisää sitä!


    • Anonyymi

      Mikä on homon painajainen? Ripuli, kun ”se ei tunnu missään”!

    • Anonyymi

      Rouva käyttää anaalitappia useasti, minun pyynnöstä toki mutta kyllä hän itsekin tykkää. On muuten aika rohkeaa kun joskus uimahallissa on peppu-iukkarit ja anaalitappi, eihän se normaalisti näy ollenkaan mutta kumartaessa selvästi näkee mitä pepussa on. Portaissa myös vähän vilahtelee kun katsoo alhaalta päin. Kiva katsella ja välillä kosketellakin, suosittelenmuillekin pareille.

    • Anonyymi

      sauvaan vibra päälle aukeat helposti liukuu sisälle anna mennä vaan pieni kipu lisää kiihotusta ja laukeet nopeesti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan noita eturauhasta hoitavia laitteita vähän joka lähtöön.

      - https://www.huippukiva.fi/collections/peppulelut-eturauhaskiihottimet?view=boost-pfs-original

      Tuo vaikutta melko paksulta (muutoin kiinnostavalta) ainakin jos ei hommaan ole tottunut:

      - https://www.huippukiva.fi/collections/peppulelut-eturauhaskiihottimet/products/satisfyer-heat-climax-connect-app-4001654

      Vanha ketju, mutta olisi ollut kiinnostavaa ja hyödyllistäkin jos kommentoijat olisivat maininneet tarkalleen mistä leluista ovat olleet kokemuksissaan kertomassa.

    • Anonyymi

      Parasta on käyttää sellaisia leluja jotka on tarkoitettu nimenomaan pyllyyn. Tavalliset emättimeen tarkoitetut joissa ei ole estettä liian syvälle menon estämiseksi ei voi suositella tai sitten pitää olla hyvin varovainen ettei ne luiskahda pyllyyn kokonaan. Poisto voi olla hankalaa tai mahdotonta. Pyllyleluissa on nykyään ihan tarpeeksi valikoimaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puin päälle vaimon stringit ja kohta otan sisään keskikokoisen anustapin. Aika kiihottavaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hyvää tappia voi pitää vaikka kaupassa käydessä silloin myös kulli kovettuu kävellessä

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2439
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2174
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2113
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1242
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe