Nainen, pysyykö pikkarit puhtaana pyöräillessä

Anonyymi

Jos ajaa vaikka 10 km, voiko puhtaan valkoiset pikkarit olla vielä ajon jälkeen puhtaat, vai onko kellertävää raitaa ja hentoa silakan tuoksua havaittavissa?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan minulla. Pikkarit hankautuu häpyhuulten välissä aina kellertäviksi.

    • Anonyymi

      Mikä sairas moderaattori tällä palstalla jyllää joka poistaa kaikki tolkut vastaukset mutta antaa tän aloituksen jäädä??? Suomi on miestenpalvontaparatiisi, miehille kaikki on sallittua.

      • Anonyymi

        Ilmiannoin tämän törkyjutun heti. Mutta koska juttu ei ole asiallinen, ylläpito ei tee sille mitään. Hehän poistavat vain asiaviestejä.


      • Anonyymi

        Ihmettelen samaa.
        Sanon nyt uudestaan (koska edellinen vastaukseni poistettiin) että kyllä minulla ainakin pysyy puhtaina. Ei se satula sillä tavalla hankaa.
        Sori jos tämä vastaus ei miellytä! Näin asia vain on.


      • Anonyymi

        Älä valita. Sehän on tasa-arvoa, jos miehiäkin jossain suositaan, koska yleensä se erioikeuksien saaja on kyllä nainen.


    • Anonyymi

      Itsellä ovat etupuolelta kellertävät ja takapuolelta ruskehtavat ajon jälkeen.

    • Anonyymi

      Ajan ilman pikkareita, mutta valkoinen satulani on alkanut kellertää.

    • Anonyymi

      Pyöräily on naisten alapäälle pahasta. Britannian olympiajoukkuen naisten alapäät hirveässä kunnossa luki lehdessä.

      • Anonyymi

        Yläpäät oli jo ennestään hirveässä kunnossa. Alapäitä voisi kielellä yrittää hoitaa, paremman näköisiä ne kuitenkin on kuin brittinaisten naamat noin yleensä.


    • Anonyymi

      Olin tänään terassilla, kun spandex asuinen pyöräilijätär käveli terassilla ahtaiden penkivälien läpi ohitseni. Saatoin haistaa hänen anuksensa tuoksun sekä jonkin asteisen silakan lemahduksen.

      Ei kiihottanut, ällötti.

      • Anonyymi

        aaahhhhhhhh


    • Anonyymi

      Ajattelin alkaa myymään fillaroituja pikkareita.

      10 km pikkarit 40 euroa kappale

      20 km 80 euroa

      50 km 100 euroa

      Mitä kalliimpi, sitä tuhdimmmat tuoksut ja keltainen ruskehtavuus.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe