Niin miten tuo menee jos puhelin on hommattu palvelulaitteena ei siis osarilla niin voiko liike sulkea sen jos jättää maksut maksamatta menin meinaan sellaisen ostamaan kun halvalla sain sehän on käsittääkseni ns.vuokra puhelin eli telian omaisuutta
Palvelulaite puhelin
3
1618
Vastaukset
- Anonyymi
Koko palvelusopimus on rahastusta tein vahingossa sopparin ja yritin purkaa 20 min päästä sitä ei onnistunut kuulemma sopimus on pätevä mutta ei siinä mitään perse firma kun valehdellaan päin naamaa hinnasta ja joka asiakasneuvojalla on eri hinta kun yritän päästä eroon lunastamalla puhelimen tämän jälkeen ei yhtään liittymää telialle en löydä edes sopimus ehtoja koko palvelullu taitaa olla MOT tutkimisen aihetta!
- Anonyymi
Edelleenkin huijaa. Myy myös yrityksille kuvaa, että kyseessä on kkmaksu puhelimen hankinnasta. Myös voit ostaa puhelimen kertamaksulla ja siitä tulee kuva kuukausimaksusta. Nyt kun yritin purkaa sopimuksen takkuavan laskutuksen ja 400euron muistutuskulujrn jälkeen. Sanoivat, että pitää maksaa kaksinkertainen maksu puhelimen arvosta, että pääsee sopimuksesta eroon. Kiertäkää kaukaa telian palvelut!!
- Anonyymi
Kohtalon tovereita. Olen maksanut telialle kohta vuoden saamattomia laskuja tratta kuluineen , kun useista pyynnöistä huolimatta en saa laskuja oikeaan osoitteeseen. Reklamoitu on, mutta turhaan eihän tuo yritys ikinä myönnä mitään.
Nyt pyysin summaa, että pääsen eroon koko paskasta niin 3 iphonen hinta joiden nykyinen hinta kaupassa n. 1000€/kpl maksaisi telialle 7000€ alv kanssa. Ei hyvää päivää.
Ja tosiaan uhkuvat, että laitteet menee kiinni. Sen kun pistävät. Kaupasta uudet tilalle ja tunkekoovat palvelulaitteensa sinne minne aurinko ei paista. Telialla selvästi kusetuksen makua , jo vuosien kokemuksella. Tuohon paskaan ei kenenkään kannata käsiään sotkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1443206EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101473
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451227Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23843- 41827