Olin sulle pelkkää itsetunnon kohotusta!

Anonyymi

Raivoisat viestini olivat siis hyvinkin perusteltuja.

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulle ei saa puhua.

• Anonyymi

Älkää hyvät miehet sitten ikinä seurustelko teini muijien kanssa. Kaikki 18-27 vuotiaat naiset on kakaroita jotka käsittä pokerinaamat, pelaamisen ja pelisääntö sanat omintakesin tavoin ja tapailukin on pelkää hyväkskäyttöö ja seksiä-

Ihan vinkkinä vaan että kolmekymppiset naiset on aikuisempia ja noi teinarit ragee ihan kaikesta aivan turhasta kun eivät tiedä mitä sanat tarkoittaa. Otakaa kakara muija niin saatte leikkiä jokainen ilta sananselitys leikkiä kun muikkeli ei taas ihan tajuu.

• Anonyymi

Ei fyysinen ikä välttämättä kerro henkistä ikää. Monet yli 30v. naisetkin täysiä kakaroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei fyysinen ikä välttämättä kerro henkistä ikää. Monet yli 30v. naisetkin täysiä kakaroita.

Kolmekymppiset tietää jo mitä mikäkin sana merkitsee ilman mitään keuhkoamista ja alias leikkejäkin.Tää muija ei tiedä ja kun eukko ei tiedä mitä sana tarkoittaa se alkaa keuhkoon. Vitun kana ei osaa edes etsiä wikisanakirjasta sanaa ensin ennen kuin aloittaa kiljumisensa. ÄO on matala. Tyhmempää eukkoo ei edes ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmekymppiset tietää jo mitä mikäkin sana merkitsee ilman mitään keuhkoamista ja alias leikkejäkin.Tää muija ei tiedä ja kun eukko ei tiedä mitä sana tarkoittaa se alkaa keuhkoon. Vitun kana ei osaa edes etsiä wikisanakirjasta sanaa ensin ennen kuin aloittaa kiljumisensa. ÄO on matala. Tyhmempää eukkoo ei edes ole

🐸🖕💩

• Anonyymi

En tarvitse /ole tarvinnut mitään itsetunnon kohotuksia..
      En koe että minulla olisi /olisi ollut huono itsetunto.
      Taas pelkkää olettamusta..

• Anonyymi

Tai sitten vain pilasit omalla toiminnallasi kaiken? Vastasin vain "hänelle".

• Anonyymi

Mitäs jos painuisit sinne Tampereelle lohduttamaan itseäsi? Vastasin vain "hänelle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos painuisit sinne Tampereelle lohduttamaan itseäsi? Vastasin vain "hänelle".

En oo viel sinne menossa :))) -AP

• Anonyymi

No jaa, asioita voi yrittää puhua. Liika ehdottomuus näkyy ketjun monissa viesteissä. Ootte jotenkin kohtalouskovaisia, vaikka ihmisiä ollaankin.

• Anonyymi

Helpompi mennä kadulle ja repiä autoon nainen?

• Anonyymi

Onko sulla mieli hei jotenkin nyrjähtänyt? Sä oot siis se joka suoltaa palstoille kamalia ja vittumaisia viestejä sille naiselle? Mistä tommonen alotuksen tuntemus on peräisin? Tyhjästä tietysti, omasta mielikuvituksestasi. Mitäs sitten jos sä oot saanut kaiken raivon sitä kohtaan syntymään tyhjästä ja aiheetta, ootko koskaan ajatellut sitä. En usko että kenenkän itsetuntoa kohotetaan pätkääkään sunlaisen raivoojan kanssa.

• Anonyymi

Miten kukaan jaksaa tätä, ainaista haukkumista ja toisen mitätöintiä ja halveksimista. Taidat haukkua pelkästä haukkumisen ilosta, tietämättä tosiasioista yhtään mitään sen toisen suhteen.

• Anonyymi

Entäs jos ne raivoisat viestisi eivät olisikaan olleet lainkaan perusteltuja. Osaatko pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Täysin tuulesta temmatut. Täytyy vain olla jokin syy kiskoa autoonsa. Ole tarkka ota Pirkka.

• Anonyymi

Onhan tuokin teoria mahdollinen. Itse en ole saanut selvää mistään.

• Anonyymi

Huomenet sulle.
      Mun itsetunnolle sulla ei oo koskaan ollut mitään merkitystä.
      Mun itsetunto on aina ollut se mikä on, susta piittaamatta.

Mikä sussa olisi kohottanut itsetuntioani.?
      Jatkuvat vittuiluviestit ja haukkumiset vai mikä.
      Jatkuvat loukkaavat sanat ja tarkoitukselliset satuttamiset.?

Ainoa asia sun suhteen on ollut se
      että olen ymmärtänyt miten vääränlaisen käsityksen voi toisesta ihmisestä saada ensin,
      ennenkuin totuus tulee esiin.

• Anonyymi

Ainoa sana, joka nousee nyt mieleeni on irrelevantti. En edes muista mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi

Täytyyhän sitä päästä raivoaan jonnekin purkaamaan. Parempi palsta raivo kuin 15 auton polttaminen kulkukelvottomaksi.

• Anonyymi

Onkos nyt kuules aloittaja hieman itseriittoista tekstiä, mikäs sinussa omasta mielestäsi on niin hohdokasta että vallan sinun olemassaolosi saa toisen itsetunnon kohoamaan. Kerroppa.

• Anonyymi

Eikö minkäänlaista apua ole saatavilla vihan hallintaan.

• Anonyymi

Voihan se olla niinkin että ne raivoisat viestisi onkin olleet täysin aiheettomia.

• Anonyymi

Hienoa, jos olen voinut olla hahmottamassa jotain suurempaa individualistista maailmankuvaasi kuvaavien performanssiesi tukena.

• Anonyymi

Mikä sinussa sai hänen itsetuntonsa kohoamaan? Tai ainakin oletat niin.

• Anonyymi

Tämä se jaksaa rähjätä.

• Anonyymi

Raivoisat viestisi oli pelkkää pahanhajuista ilmaa. En ole niinkun muut enkä odottanut sulta mitään. Sinä taas odotit minulta jotain.

Reilu peli. Fifty fifty.

• Anonyymi

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi

Kun ei ole miestä esittämään itseänsä naiselle niin ei se ole mies eikä mikään. Muista tarkistaa ettei haavenaisesi ole naitu nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      120
      3028
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1415
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1269
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1027
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1017
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      998
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      937
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      737
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      723
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      681
    Aihe