niin ujo? enkö ole tarpeeksi kiinnostava? :(
Mies, miksi olet
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan tunnisteita miehestä.
- Anonyymi
Olen juu. Voit avittaa.
- Anonyymi
Kaksi jalkaa, kaksi kättä, pää, runko ja eikö tuo ollu siinä.
- Anonyymi
Tule kidnappaamaan. Ei tästä muuten mitään tule. Tyhmiä irrationaalisia pelkoja. No pelkään norsutkin hiiriä.
- Anonyymi
Tälle palstalle tarvitse vastailla yhtikäs mitään kun ollaan anonyyminä.
- Anonyymi
Tuskin on kiinnostuken puutteesta kyse? Riippakiviä voi olla monenlaisia, mennytkin voi painaa vaakakupissa? Monesti syyt voivat olla itsestä johtuvia, ei toisesta?
- Anonyymi
Niinpä, jos on kokenut elämänsä vaikeaksi henkisesti useamman vuoden ajan ja kukaan yksittäinen henkilö ei ole sitä aiheuttanut. Niistä vuosista on päästävä jollain tavalla eroon ennen kuin pystyy menemään eteenpäin. Niistä "muistuttaminen" ei saa mitään hyvää aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos on kokenut elämänsä vaikeaksi henkisesti useamman vuoden ajan ja kukaan yksittäinen henkilö ei ole sitä aiheuttanut. Niistä vuosista on päästävä jollain tavalla eroon ennen kuin pystyy menemään eteenpäin. Niistä "muistuttaminen" ei saa mitään hyvää aikaan.
Minusta hyvä ruokkii hyvää ja luo mahdollisuuksia parempaan ja vastoinkäymiset tekevät varautuneemmaksi, eikä ole silloin kovin helppoa kanssakäymiset ja muutenkaan lähestymiset toisia kohtaan. Ehkä jos toisen tuntisia paremmin niin tilanne voisi olla toisenlainen?
- Anonyymi
Mutta jos oletkin hyvin kiinnostava. Iskee rimakauhu.
- Anonyymi
En vaivaudu, jos ei toisesta näy mitään.
- Anonyymi
Niin totta tuo. Allekirjoitan.
- Anonyymi
Olen introvertti. Oikea aivopuoliskoni on hyvin dominoiva niin kuin on oikea käteni ja jalkani. 100%:n tehostani 70%:a vastaa oikea puoleni. Tämä on ns. Albert Einstein syndrooma.
- Anonyymi
Kai sen noinkin voi esittää.
- Anonyymi
Joo, olen ujo silloin kun olen ihastunut..
- Anonyymi
Minkäs sille voi.
- Anonyymi
Mun elämä on niin sotku. Oletko sä itse toiminut jotenkin että noin on syytä luulla?
- Anonyymi
Pyydä Kahville niin tutustutaan
- Anonyymi
Älä ota sitä liian henkilökohtaisesti. Olen aina ollut vähemmän kiinnostunut naisista, kuin muut miehet. Vaikka siis kiinnostusta jonkin verran on. Kaippa kaikki juontuu siitä, että en halua mitään niistä tavanomaisista asioista mitä ihmiset elämiinsä hamuaa. Koen olevani täysin vapaa mistään sosiaalisista paineista. Jotkut meistä on outoja, eikä se korreloi ulkonäön, aseman tai rikkauden kanssa.
- Anonyymi
Tykkään aivan liikaa susta nainen. Laitan jarrun päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770