niin ujo? enkö ole tarpeeksi kiinnostava? :(
Mies, miksi olet
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan tunnisteita miehestä.
- Anonyymi
Olen juu. Voit avittaa.
- Anonyymi
Kaksi jalkaa, kaksi kättä, pää, runko ja eikö tuo ollu siinä.
- Anonyymi
Tule kidnappaamaan. Ei tästä muuten mitään tule. Tyhmiä irrationaalisia pelkoja. No pelkään norsutkin hiiriä.
- Anonyymi
Tälle palstalle tarvitse vastailla yhtikäs mitään kun ollaan anonyyminä.
- Anonyymi
Tuskin on kiinnostuken puutteesta kyse? Riippakiviä voi olla monenlaisia, mennytkin voi painaa vaakakupissa? Monesti syyt voivat olla itsestä johtuvia, ei toisesta?
- Anonyymi
Niinpä, jos on kokenut elämänsä vaikeaksi henkisesti useamman vuoden ajan ja kukaan yksittäinen henkilö ei ole sitä aiheuttanut. Niistä vuosista on päästävä jollain tavalla eroon ennen kuin pystyy menemään eteenpäin. Niistä "muistuttaminen" ei saa mitään hyvää aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos on kokenut elämänsä vaikeaksi henkisesti useamman vuoden ajan ja kukaan yksittäinen henkilö ei ole sitä aiheuttanut. Niistä vuosista on päästävä jollain tavalla eroon ennen kuin pystyy menemään eteenpäin. Niistä "muistuttaminen" ei saa mitään hyvää aikaan.
Minusta hyvä ruokkii hyvää ja luo mahdollisuuksia parempaan ja vastoinkäymiset tekevät varautuneemmaksi, eikä ole silloin kovin helppoa kanssakäymiset ja muutenkaan lähestymiset toisia kohtaan. Ehkä jos toisen tuntisia paremmin niin tilanne voisi olla toisenlainen?
- Anonyymi
Mutta jos oletkin hyvin kiinnostava. Iskee rimakauhu.
- Anonyymi
En vaivaudu, jos ei toisesta näy mitään.
- Anonyymi
Niin totta tuo. Allekirjoitan.
- Anonyymi
Olen introvertti. Oikea aivopuoliskoni on hyvin dominoiva niin kuin on oikea käteni ja jalkani. 100%:n tehostani 70%:a vastaa oikea puoleni. Tämä on ns. Albert Einstein syndrooma.
- Anonyymi
Kai sen noinkin voi esittää.
- Anonyymi
Joo, olen ujo silloin kun olen ihastunut..
- Anonyymi
Minkäs sille voi.
- Anonyymi
Mun elämä on niin sotku. Oletko sä itse toiminut jotenkin että noin on syytä luulla?
- Anonyymi
Pyydä Kahville niin tutustutaan
- Anonyymi
Älä ota sitä liian henkilökohtaisesti. Olen aina ollut vähemmän kiinnostunut naisista, kuin muut miehet. Vaikka siis kiinnostusta jonkin verran on. Kaippa kaikki juontuu siitä, että en halua mitään niistä tavanomaisista asioista mitä ihmiset elämiinsä hamuaa. Koen olevani täysin vapaa mistään sosiaalisista paineista. Jotkut meistä on outoja, eikä se korreloi ulkonäön, aseman tai rikkauden kanssa.
- Anonyymi
Tykkään aivan liikaa susta nainen. Laitan jarrun päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083