hommasin jo kaksi kakkukupua hääkakkuja varten 🎂🍰🍪🍮
Ihan millon vaan käy 😍❤🌹
Ikävä sulhasta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kakkuja ajattelit tarjota vieraille?
- Anonyymi
Tiikerikakkua ja sitruunakakkua täytekakun lisäksi.
- Anonyymi
SEKOPÄÄ!
- Anonyymi
Huoh!
- Anonyymi
Minusta tämä on ihana ja söpö viesti. Tuollaisia naisten tulisi olla. Romanttisia höpsöjä. Voi että kun toivon aloittajalle sulhasta. Naisten ei ole tarkoitus kilpailla miesten kanssa. Naisilla on omat erityispiirteet jotka tekevät heistä perheessä korvaamattoman osan. Valheet eivät poista tosiasioita. Minä toivoisin olevani joskus myös sulhanen. Sitten kun löydän naisen kuka rakastaa minua.
- Anonyymi
Olen (=aloittaja) samaa mieltä erityispiirteistä. Olisi tosi kurjaa jos miehet ja naiset olisivat samanlaisia.
Toivottavasti sinulle löytyy pian oma puoliskosi!
- Anonyymi
Ihanan oma-aloitteinen nainen.
- Anonyymi
Kiitos ystävällisestä kommentista.
- Anonyymi
Kirkkohäät?
- Anonyymi
Mielellään joo, mutta siitä osasta haavetta voin tinkiä jos on tarvis. Täytyy vielä lisätä, että mulla on ruskea tukka, ettei mua sekoiteta tuohon vaaleatukkaiseen, josta täällä näytetään haaveilevan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään joo, mutta siitä osasta haavetta voin tinkiä jos on tarvis. Täytyy vielä lisätä, että mulla on ruskea tukka, ettei mua sekoiteta tuohon vaaleatukkaiseen, josta täällä näytetään haaveilevan!
... ja siniharmaat silmät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja siniharmaat silmät!
Minkälainen morsiuspuku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen morsiuspuku?
Valkoinen, leveähelmainen ns. pönkköhame esim. tälläinen:
https://www.fairygothmother.co.uk/products/wr-hannah-r-luxury-lace-and-tulle-fifties-length-wedding-dress - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen, leveähelmainen ns. pönkköhame esim. tälläinen:
https://www.fairygothmother.co.uk/products/wr-hannah-r-luxury-lace-and-tulle-fifties-length-wedding-dressKaunis 👍
- Anonyymi
Oliskos ruokatarjoilua vai pelkkä kahvitus?
Alkoholitarjoilua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskos ruokatarjoilua vai pelkkä kahvitus?
Alkoholitarjoilua?Voisi olla kahvitus j sen kanssa voileipäkakkuja ja muita suolaisia plus se hääkakku ja makeat leivonnaiset. Alkoholiakin voisi olla shamppanjan lisäksi vaikken itse sitä käytä. Voin litkiä pommaccia kilistyslasista. Juhlapaikasta riippuu onko myös ruokaa (karjalanpaistia ja muussia sekä erilaisia kaloja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi olla kahvitus j sen kanssa voileipäkakkuja ja muita suolaisia plus se hääkakku ja makeat leivonnaiset. Alkoholiakin voisi olla shamppanjan lisäksi vaikken itse sitä käytä. Voin litkiä pommaccia kilistyslasista. Juhlapaikasta riippuu onko myös ruokaa (karjalanpaistia ja muussia sekä erilaisia kaloja)
40-50 vierasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40-50 vierasta?
Ihan ok määrä tuokin. Äkkiäkös tuo luku täyttyy kun lapsetkin lasketaan mukaan.
- Anonyymi
Kuinka paljon häävieraita?
- Anonyymi
Pienet häät olisivat mukavat, muutama läheisempi riittäisi mulle.
- Anonyymi
Niin minullekkin.
- Anonyymi
Kuka on tämä sulhanen?
Jaa että häätten päivänmäärän voisi sitten mieskin valita.
Mutta lopullisen päätöksen tekee morsian.- Anonyymi
Täällä me asustellaan kehäkolmosen sisällä länsipuolella. Päivämäärä nyt oli mukana sen takia kun täällä on liikkeellä niin paljon erilaisia kutsuja ja kieltoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760