Tässäkö Lieksa palstan koko kuva?
Aivan kauheeta menoa nyt. Peru ja Turo kerran lupas tuikaten toimittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok
Lieksa palstan jury
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tännehän ei saa enää kirjoittaa mitään uusia avuksia, vaan kaikki lähtee. Järjetöntä sensuuria.
- Anonyymi
Missäs lieksan jyry on kun tilanne on pääsyt lipeämään täysin käsistämme ?
Ovat jääneet eläkkeelle. Uudet ovat vielä kisällin kengistään luopumassa, korvantauksiaan kuivaamassa.
Ei millään pahalla ketään kohtaan. Monta metsäkanalinnun rypypaikkaa tuli tänään luonnossa nähtyä, mutta katsottava on nyt tuo yksi kiekkomatsi, kuka pesee höyheniään jatkossa, kotona;)- Anonyymi
Nyt asenteet pitää liksassa löytää kotimaisuutta peleihin, muuten tilanne karkaa
- Anonyymi
Nyt lieksa ruppee olemaan viimeset ajat, muuten teiltä viiään pallo.
- Anonyymi
Lirksan juru on jo maalissa!
- Anonyymi
Vähän heitä vielä on, mutta esimerkiksi Helsingissä kaksi kolmasosaa väestönkasvusta tulee ulkomaalaisista.
Tässä vähän tilastotietoa.
https://ulkomaalaistaustaisethelsingissa.fi/fi/nykytilanne - Anonyymi
Käännynnäinenkin voisi mennä omiensa joukkoon.
- Anonyymi
Kevätniemestä ei saa kirjoittaa, itse yritin, heti poistettiin.
Ei tietenkään Kevätniemestä saa kirjoittaa, nythän on kesä.
Ei passaa olla ajastaan jäljessä.
Lieksa-palstan koko kuva: ilkeyttä, ilkkumista, kiusantekoa, rasismia, naisvihaa..
- Anonyymi
Katoha, uunipankko on vaihtanu nimesä !!
- Anonyymi
Ja pankkonei ole valehdellut ja haukkunut? Taas tuli emävale Lieksan pösilöltä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344