Lieksa palstan jury

Anonyymi

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tännehän ei saa enää kirjoittaa mitään uusia avuksia, vaan kaikki lähtee. Järjetöntä sensuuria.

    • Anonyymi

      Missäs lieksan jyry on kun tilanne on pääsyt lipeämään täysin käsistämme ?

    • Ovat jääneet eläkkeelle. Uudet ovat vielä kisällin kengistään luopumassa, korvantauksiaan kuivaamassa.
      Ei millään pahalla ketään kohtaan. Monta metsäkanalinnun rypypaikkaa tuli tänään luonnossa nähtyä, mutta katsottava on nyt tuo yksi kiekkomatsi, kuka pesee höyheniään jatkossa, kotona;)

    • Anonyymi

      Nyt asenteet pitää liksassa löytää kotimaisuutta peleihin, muuten tilanne karkaa

      • Anonyymi

        Nyt lieksa ruppee olemaan viimeset ajat, muuten teiltä viiään pallo.


    • Anonyymi

      Lirksan juru on jo maalissa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käännynnäinenkin voisi mennä omiensa joukkoon.

    • Anonyymi

      Kevätniemestä ei saa kirjoittaa, itse yritin, heti poistettiin.

      • Ei tietenkään Kevätniemestä saa kirjoittaa, nythän on kesä.
        Ei passaa olla ajastaan jäljessä.


    • Lieksa-palstan koko kuva: ilkeyttä, ilkkumista, kiusantekoa, rasismia, naisvihaa..

      • Anonyymi

        Katoha, uunipankko on vaihtanu nimesä !!


      • Anonyymi

        Ja pankkonei ole valehdellut ja haukkunut? Taas tuli emävale Lieksan pösilöltä.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      80
      3609
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      45
      2579
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      46
      2005
    4. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      118
      1502
    5. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      111
      1429
    6. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1393
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      101
      1172
    8. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      18
      1078
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      81
      1039
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      997
    Aihe