Suosijat tietävät tappion näkyvän jo taivaanrannassa.
Siksi pitää keskenään vakuutella " että ei tässä olla alabaman tiellä" ym. itsesuggerointia.
Elämää rakastavat voittavat. Se on varma. Palstan vakituiset aborttiinhoukuttelijat katoavat jonkin ajan kuluttua vähin äänin palstalta asenneilmapiirin muuttuessa elämää suojelevaksi.
Viimeistään siinä vaiheessa, kun suomen lainsäädäntö muuttuu tältä osin elämää suojelevaksi, Amerikkaa seuraten, houkuttelijat painuvat kommuuneihinsa murjottamaan.
Suosijasakin hätä
28
<50
Vastaukset
"Palstan vakituiset aborttiinhoukuttelijat"
Juu, ensinnäkään en ole kenenkään täällä havainnut houkuttelevan ketään aborttiin. Toisekseen Suomessa ei ole mitään merkkejä siitä että oltaisiin lainsäädännössä menossa Alabaman suuntaan, ei vaikka Räsäskä miten haluaisi aborttikiellon jopa insesmin ja muiden törkeiden rikosten uhreille.
On sulla mielikuvitus.- Anonyymi
"en ole kenenkään täällä havainnut houkuttelevan ketään aborttiin. "
Pitäisikö tämän olla yllätys jollekin, että SINÄ et ole havainnut sellaista?
Mielikuvituksellasi ei myöskään ole tehty yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia viime vuosina sitä entisestään lepsuunnuttavien sijaan. Anonyymi kirjoitti:
"en ole kenenkään täällä havainnut houkuttelevan ketään aborttiin. "
Pitäisikö tämän olla yllätys jollekin, että SINÄ et ole havainnut sellaista?
Mielikuvituksellasi ei myöskään ole tehty yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia viime vuosina sitä entisestään lepsuunnuttavien sijaan."Pitäisikö tämän olla yllätys jollekin, että SINÄ et ole havainnut sellaista?"
Jos Sinulla on moinen havainto, ilmoita toki minullekin.
"Mielikuvituksellasi ei myöskään ole tehty yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia viime vuosina sitä entisestään lepsuunnuttavien sijaan"
On kai niitä tehty, ja kyllä ehdotella aina sa. Se on eri asia, millaiset ehdotukset saa kannatusta.
Onko mielestäsi nähtävissä mitään sellaista, josta voisi odottaa Suomen abortilainsäädännön tiukentuvan?
Mutta kuten itsekin totesit, se tuntuu aina vaan lepsuuntuvan. En silti haluisi et ihan New Yorkin juttuunkaan mennään.- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
"Pitäisikö tämän olla yllätys jollekin, että SINÄ et ole havainnut sellaista?"
Jos Sinulla on moinen havainto, ilmoita toki minullekin.
"Mielikuvituksellasi ei myöskään ole tehty yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia viime vuosina sitä entisestään lepsuunnuttavien sijaan"
On kai niitä tehty, ja kyllä ehdotella aina sa. Se on eri asia, millaiset ehdotukset saa kannatusta.
Onko mielestäsi nähtävissä mitään sellaista, josta voisi odottaa Suomen abortilainsäädännön tiukentuvan?
Mutta kuten itsekin totesit, se tuntuu aina vaan lepsuuntuvan. En silti haluisi et ihan New Yorkin juttuunkaan mennään."Mutta kuten itsekin totesit, se tuntuu aina vaan lepsuuntuvan. "
Missä sellaista todettiin (eikä juurikin päinvastaista)? Mitä ymmärrät sillä, että eduskunnassa on tehty viime vuosina yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia, eikä päinvastoin?
Sentään nyt jo myönnät tämän, vaikka joskus kielsit kaiken selkeistä linkeistäkin huolimatta. Anonyymi kirjoitti:
"Mutta kuten itsekin totesit, se tuntuu aina vaan lepsuuntuvan. "
Missä sellaista todettiin (eikä juurikin päinvastaista)? Mitä ymmärrät sillä, että eduskunnassa on tehty viime vuosina yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia, eikä päinvastoin?
Sentään nyt jo myönnät tämän, vaikka joskus kielsit kaiken selkeistä linkeistäkin huolimatta."Mitä ymmärrät sillä, että eduskunnassa on tehty viime vuosina yksinomaan lakia tiukentavia ehdotuksia, eikä päinvastoin?"
Ei kai eduskunnassa ole viime aikoina tehty kumpiakaan.
- Anonyymi
Siltäkö avaajan mielestä näyttää?
Onko nykyinen eduskunta sen tyyppinen, että aborttilakien kiristäminen on keskusteluun nousemassa? Ovatko hallitusneuvotteluja käyvät puolueet sen tyyppisiä, että abortti on asialistalla?
Naisten määrä eduskunnassa nousi. Sekö mahdollistaa aikaisempaa todennäköisemmin aborttilakien kiristämisen? - Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat suosijalla mutta eikai naisilla suomessa vielä ole vaaraa että lainmuksiset oikeudet olis päätettykkään romuttaa. Monissa maissa on aborttikielto mut useammin ssa maissa on kuitenkin helpotettu abortin saatavuutta. Suomessa laki on ollut kauan eikä se ole poliittinen asia vaikka Räsänen yrittää siitä tehdä sellasta. Ei Räsänen mitenkään päätä näitä vai mistä on kyse? Tai mikä se toinen olikaan, Taunus tjsp. Ihmettelen suutesti muuten miksi joistain uskusnaisista tulee vastustajia. Ehkä siks kun kukaan ei haluu enää seksiä niiden kans ovat siis vanhoja?
- Anonyymi
Uskiksista en tiedä, mutta mieti mieluummin sitä, miksi me naisten normaali valtaenemmistö haluamme suojella lapsia ennemmin kuin m***ata heitä..
Anonyymi kirjoitti:
Uskiksista en tiedä, mutta mieti mieluummin sitä, miksi me naisten normaali valtaenemmistö haluamme suojella lapsia ennemmin kuin m***ata heitä..
En kyllä tiedä yhtään naista, joka haluaisia murhata lapsia. Selkeä enemmistö silti kannattaa naisten oikeutta aborttiin.
- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
En kyllä tiedä yhtään naista, joka haluaisia murhata lapsia. Selkeä enemmistö silti kannattaa naisten oikeutta aborttiin.
Et tietenkään, kun et halua nähdä etkä myöntää tosiasioita ja sitä, mitä itsekin täällä suuna päänä puolustelet.
Selkeä enemmistösi on silkkaa toivemutuasi niin kauan kun ei ensimmäistäkään todistetta sen olemassaolosta ole nähty. Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään, kun et halua nähdä etkä myöntää tosiasioita ja sitä, mitä itsekin täällä suuna päänä puolustelet.
Selkeä enemmistösi on silkkaa toivemutuasi niin kauan kun ei ensimmäistäkään todistetta sen olemassaolosta ole nähty."Et tietenkään, kun et halua nähdä etkä myöntää tosiasioita ja sitä, mitä itsekin täällä suuna päänä puolustelet."
Meillä lienee hieman erilaiset tuttavapiirit, jos sinä tunnet paljonkin murhanhimoisia naisia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskiksista en tiedä, mutta mieti mieluummin sitä, miksi me naisten normaali valtaenemmistö haluamme suojella lapsia ennemmin kuin m***ata heitä.."
Ylen aborttikysely oli myös tosi hyvä. Selvisi kuinka monta kannattaa aborttioikeutta. Vapaampaan suuntaan ollaan menossa. Siitäkö hätä pitäis tulla? Kellähän se hätä on? - Anonyymi
Kummallista, tähänkään aina niin "puolueeton" botti ei suvaitse minkäänlaista vastausta vastustajalta.
Kuten, että bheilaad taas dyybillisesti muihin omia vicojasi. Min.ähän niitä nimen omaan en tunne, onn.ecsi. - Anonyymi
"Kummallista, tähänkään aina niin "puolueeton" botti ei suvaitse minkäänlaista vastausta vastustajalta."
Minusta tuntuu taas että joku on hieman vainoharhainen, koska bottihan ei voi mitenkään tarkistaa aborttimielipidettä vaan on oikeasti robotti. Tiedätkö mikä se on? Jos se reagoi johonkin lauseeseen ja joihinkin sanoihin ihan kaikilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kummallista, tähänkään aina niin "puolueeton" botti ei suvaitse minkäänlaista vastausta vastustajalta."
Minusta tuntuu taas että joku on hieman vainoharhainen, koska bottihan ei voi mitenkään tarkistaa aborttimielipidettä vaan on oikeasti robotti. Tiedätkö mikä se on? Jos se reagoi johonkin lauseeseen ja joihinkin sanoihin ihan kaikilla.Se onkin perin kummallista, kuinka suosijat näyttää saavan käyttää vapaasti niitä tismalleen samoja termejä, jotka on vastustajilta ankarasti kielletty. Kyse ei voi olla ihmisestä, koska viestit poistuu kaikkina vuorokaudenaikoina ja aina noin 10 yli tasan.
- Anonyymi
Puhutaan naisen vastuusta, mutta sopiiko miehille, että nipsaistaan ne johtimet poikki? No, nyt selittelemään, mutta kun... Olen itse mies ja ärsyttää nämä keski-ikäiset miehet, jotka luulevat omistavansa toisen kehon.
- Anonyymi
lähtisin barrikaadeille vasektomian puolesta. kaikille miehille, ikään ja lapsilukuun katsomatta oikeus saada vasektomia helposti.
- Anonyymi
Aborttiteollisuuden todelliset kasvot on paljastettu. Yli miljardi vauvaa on uhrattu epäjumala molokille RvW johdosta.
Uskosta osattomien on lähes mahdotonta nähdä aborttiasian hengellistä puolta, joka on pahuudesta sysimusta.
Raskaana oleva nainen. Älä tapata pientä vauvaasi.
Käänny Herramme Jeesuksen puoleen ja Hän ohjaa sinut selville vesille elämän karikkojen keskeltä."Uskosta osattomien on lähes mahdotonta nähdä aborttiasian hengellistä puolta"
Minä olen — luojan kiitos — jäänyt aika osattomaksi uskonnosta.
Toki olen monestakin uskonnosta lukenut paljonkin. Itse uskosta olen silti (ja ehkä juuri siksi) jäänyt osatomaksi.JustJust kirjoitti:
"Uskosta osattomien on lähes mahdotonta nähdä aborttiasian hengellistä puolta"
Minä olen — luojan kiitos — jäänyt aika osattomaksi uskonnosta.
Toki olen monestakin uskonnosta lukenut paljonkin. Itse uskosta olen silti (ja ehkä juuri siksi) jäänyt osatomaksi.Olen muuten käynyt useammassa kirkossa ja temppelissä kuin monikaan tänne kirjoittavista. En matkakohteena, vaan joko töissä tai ihan vaan hiljentymässä.
- Anonyymi
En tiedä hengellisestä puolesta, uskonto ei ole oikein koskaan ollut mun juttu (vaikka eräs täällä väittää jopa uskovaiseksi abortin vastustamisen perusteella). Mutta sen tiedän, että kohdussa kasvaa ihan biologisen faktasti pikkuisia ihmisiä, joille kuuluu tasapuolisesti ihmisoikeudet mm. elämään, kuten muillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hengellisestä puolesta, uskonto ei ole oikein koskaan ollut mun juttu (vaikka eräs täällä väittää jopa uskovaiseksi abortin vastustamisen perusteella). Mutta sen tiedän, että kohdussa kasvaa ihan biologisen faktasti pikkuisia ihmisiä, joille kuuluu tasapuolisesti ihmisoikeudet mm. elämään, kuten muillekin.
"Mutta sen tiedän, että kohdussa kasvaa ihan biologisen faktasti pikkuisia ihmisiä, joille kuuluu tasapuolisesti ihmisoikeudet mm. elämään, kuten muillekin."
Oman kehosi kohdusta voit määrätä tietenkin mutta jokainen määrittelee solujen ihmisoikeudelliset asiat omalla kohdallaan miten haluaa. Anonyymi kirjoitti:
"pikkuisia ihmisiä, joille kuuluu tasapuolisesti ihmisoikeudet mm. elämään, kuten muillekin.
Länsimaissa lainsäätäjät ja kansalaiset jotka ovat heidät valinneet, ajattelevat yleensä eri tavoin kuin sinä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta sen tiedän, että kohdussa kasvaa ihan biologisen faktasti pikkuisia ihmisiä, joille kuuluu tasapuolisesti ihmisoikeudet mm. elämään, kuten muillekin."
Oman kehosi kohdusta voit määrätä tietenkin mutta jokainen määrittelee solujen ihmisoikeudelliset asiat omalla kohdallaan miten haluaa."jokainen määrittelee solujen ihmisoikeudelliset asiat omalla kohdallaan miten haluaa."
Näin varmaan ajattelee myös syntyneidenkin "solujen" m**haajat. Onneksi ei tavalliset kunnon ihmiset.
"kansalaiset jotka ovat heidät valinneet, ajattelevat yleensä eri tavoin kuin sinä. "
Niitä todisteita edelleen odotellessa. - Anonyymi
"Käänny Herramme Jeesuksen puoleen ja Hän ohjaa sinut selville vesille elämän karikkojen keskeltä."
😂😂😂
Uskis käskee kääntyä mielikuvitus hahmojen puoleen kun ei itse viitsi tehdä mitään toisten puolesta. Jesusko se maksaa laskut ja ostaa ruuat?? 😄
- Anonyymi
RvW:n kaatumisesta 2 vuotta, niin suomessakin muuttuu marssi.
- Anonyymi
Niinkö? Mikä puolue mahtaa toteuttaa kireämmät lait? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Suosijasakki alkanut täälläkin harventumaan ja eräs vakkariviekottelija vaihtoi toiseen rekkinikkiinsä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057