Käyskentelehän nyt

Anonyymi

paljon niin voidaan jossain yhteytyä matkan varrella.

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aavistus toimii.

• Anonyymi

Ei se kyllä noin toimi. Mutta itseppähän tiedät mitä teet.

• Anonyymi

Käyskentelen puutarhan puolella...

• Anonyymi

Halosen

• Anonyymi

Käyskentelen mutten sinnepäinkään.

• Anonyymi

Käysketelen...
      En tiedä viel mitä teen ..on niin monta kevät hommaa...
      Meinaan tyhjentää alustan..katsoin eilen..
      Heitän.kaik menee...
      Sit mattojen pesuu....
      Sit vois katsella tätä kesää...
      Mut voin kyllä käyskentellä...katotaan..Pyöräkin pitäis tarkistaa..kumeihin ilmaa....
      T:Elluhallo..🤗😀☀🌷

• Anonyymi

Hän nainen ainakin käyskentelee vähän liian kovaa vs tahtiini...

• Anonyymi

Käyskentelen tietenkin, ja tapaan ihania ja iloisia ihmisiä (miehiä) luontoretkilläni.

• Anonyymi

Ahaa, missä, kerro minullekin! En ole nähnyt saati tavannut yhden yhtäkään, niih. Ja hyvä niin, pidän omasta rauhastani. Ja mahdollisesti voisi etukäteen sopia käyskentelyistä yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, missä, kerro minullekin! En ole nähnyt saati tavannut yhden yhtäkään, niih. Ja hyvä niin, pidän omasta rauhastani. Ja mahdollisesti voisi etukäteen sopia käyskentelyistä yhdessä.

Johtuu ehkä siitä, että olen iloinen ja ulospäin suuntautunut, helposti lähestyttävä persoona. Saan paljon juttuseuraa missä kuljenkin. Aina on joku joka pysähtyy ja alkaa jutella. Treffipyyntöjä, flirttiä, ja mielenkiintoisia keskusteluja. Aika ihanaa eikö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuu ehkä siitä, että olen iloinen ja ulospäin suuntautunut, helposti lähestyttävä persoona. Saan paljon juttuseuraa missä kuljenkin. Aina on joku joka pysähtyy ja alkaa jutella. Treffipyyntöjä, flirttiä, ja mielenkiintoisia keskusteluja. Aika ihanaa eikö.

Just joo, melko provo!

• Anonyymi

Seuraavaksi kun näet naisen voisit rauhallisesti käyskennellä hänen luoksensa. Matkalla voisit miettiä puhettasi.😏

• Anonyymi

Kannatan, vaikka puhetta ei tarvitse miettiä ja suunnitella. Mulle riittää se että hän on juuri se joka hän on. Tunnen sammakot ja tuuliviirit, jotka koittavat hämätä siinä onnistumatta. En tiedä miten sen puupään voisi saada tämä tajuamaan ja uskomaan ja vähitellen luottamaan.

• Anonyymi

Yritän, vaikka voimia ei vielä paljoa ole. Tässä menee vielä hetki, ei voi mitään.

• Anonyymi

Käyskentelehän facebookkia päin. Sieltä aloittaa voi.

• Anonyymi

Sun pitää tulla sitte käymää meillä, kun nyt tarvii käyskennellä kotona ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Ja osoite oli?

• Anonyymi

Ei oo rahhoo käyskennellä,
      mutta torilla ajattelin käydä.

• Anonyymi

Aloitus ei minulta, mutta sivusta kyselen, että milloinkas kävely ja puiston penkeillä istuskelu on muuttunut maksullisksi?

• Anonyymi

Silloin kun asuu 40km päässä puistosta, jollain sinne pitäis päästä ja se maksaa.

• Anonyymi

Ei minulta mikään tässä ketjussa, ihan vain tiedoksi.
      Moni osuu kyllä vähän sinne päin..,

• Anonyymi

Haluaisitko siis että nähtäisi? Minäkin olen vain lueskellut tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko siis että nähtäisi? Minäkin olen vain lueskellut tätä.

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Katsotaan, miten sattuma taas johdattaa.. :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan, miten sattuma taas johdattaa.. :P

Katsotaan vaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan vaan :)

:) Kiitos kun olet.

• Anonyymi

Mä ainakin käveleskelen, mutten käskystä. Etkö voi ottaa häneen yhteyttä mitenkään muuten? :)

• Anonyymi

Eikä kannata kenenkään kävelystä tehdä mitään johtopäätöksiä. Ihmiset kävelee luki täällä mitä tahansa. :’D

• Anonyymi

Hämärä sana taas. Käyskennellä. Miks? Hyrrääkö joku koneisto kun se käy ?

Menisin kauppaan ostaan jotain lohturuokaa, jos jaksaisin nousta sängystä, mutta kun tää hampaanpoiston jälkeinen särky ja kyvyttömyys syödä mitään lämmintä ja kiinteää ja siitä johtuva vähän syöminen, verensokerin heittely ja migreeni päänsärky laittaa minut haluttomaksi "käyskennellä " sinne kauppaa hakeen jotain hyvää jota pystyy suussa jäytään ilman että sattuu, ien aukee ja veren tulo alkaa taas

• Anonyymi

Mulla on jo jalat kipeät kävelyistä ja rahat loppu kaupoilla juoksemisesta.

• Anonyymi

Kyllä minä jonkun verran kävelenkin, mutta ei vaan olla törmätty.

• Anonyymi

Joka päivä useamman kilometrin siellä-täällä kävelen mutta et ole vastaan tullut...harvemmin ketään muitakaan näkynyt.

• Anonyymi

Näinpä tänään kyykäärmeen, kaunis oli. Hätistelin pois tieltä , ettei jää autojen alle. Oli kait tullut lämmittelemään lämpimälle asfaltille. En ole koskaan aikaisemmin noin läheltä nähnyt. Hyvin rauhallisesti, mutta sulavasti meni varvikkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe