paljon niin voidaan jossain yhteytyä matkan varrella.
Käyskentelehän nyt
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aavistus toimii.
- Anonyymi
Ei se kyllä noin toimi. Mutta itseppähän tiedät mitä teet.
- Anonyymi
Käyskentelen puutarhan puolella...
- Anonyymi
Halosen
- Anonyymi
Käyskentelen mutten sinnepäinkään.
- Anonyymi
Käysketelen...
En tiedä viel mitä teen ..on niin monta kevät hommaa...
Meinaan tyhjentää alustan..katsoin eilen..
Heitän.kaik menee...
Sit mattojen pesuu....
Sit vois katsella tätä kesää...
Mut voin kyllä käyskentellä...katotaan..Pyöräkin pitäis tarkistaa..kumeihin ilmaa....
T:Elluhallo..🤗😀☀🌷 - Anonyymi
Hän nainen ainakin käyskentelee vähän liian kovaa vs tahtiini...
- Anonyymi
Käyskentelen tietenkin, ja tapaan ihania ja iloisia ihmisiä (miehiä) luontoretkilläni.
- Anonyymi
Ahaa, missä, kerro minullekin! En ole nähnyt saati tavannut yhden yhtäkään, niih. Ja hyvä niin, pidän omasta rauhastani. Ja mahdollisesti voisi etukäteen sopia käyskentelyistä yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, missä, kerro minullekin! En ole nähnyt saati tavannut yhden yhtäkään, niih. Ja hyvä niin, pidän omasta rauhastani. Ja mahdollisesti voisi etukäteen sopia käyskentelyistä yhdessä.
Johtuu ehkä siitä, että olen iloinen ja ulospäin suuntautunut, helposti lähestyttävä persoona. Saan paljon juttuseuraa missä kuljenkin. Aina on joku joka pysähtyy ja alkaa jutella. Treffipyyntöjä, flirttiä, ja mielenkiintoisia keskusteluja. Aika ihanaa eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu ehkä siitä, että olen iloinen ja ulospäin suuntautunut, helposti lähestyttävä persoona. Saan paljon juttuseuraa missä kuljenkin. Aina on joku joka pysähtyy ja alkaa jutella. Treffipyyntöjä, flirttiä, ja mielenkiintoisia keskusteluja. Aika ihanaa eikö.
Just joo, melko provo!
- Anonyymi
Seuraavaksi kun näet naisen voisit rauhallisesti käyskennellä hänen luoksensa. Matkalla voisit miettiä puhettasi.😏
- Anonyymi
Kannatan, vaikka puhetta ei tarvitse miettiä ja suunnitella. Mulle riittää se että hän on juuri se joka hän on. Tunnen sammakot ja tuuliviirit, jotka koittavat hämätä siinä onnistumatta. En tiedä miten sen puupään voisi saada tämä tajuamaan ja uskomaan ja vähitellen luottamaan.
- Anonyymi
Yritän, vaikka voimia ei vielä paljoa ole. Tässä menee vielä hetki, ei voi mitään.
- Anonyymi
Käyskentelehän facebookkia päin. Sieltä aloittaa voi.
- Anonyymi
Sun pitää tulla sitte käymää meillä, kun nyt tarvii käyskennellä kotona ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Ja osoite oli?
- Anonyymi
Ei oo rahhoo käyskennellä,
mutta torilla ajattelin käydä.- Anonyymi
Aloitus ei minulta, mutta sivusta kyselen, että milloinkas kävely ja puiston penkeillä istuskelu on muuttunut maksullisksi?
- Anonyymi
Silloin kun asuu 40km päässä puistosta, jollain sinne pitäis päästä ja se maksaa.
- Anonyymi
Ei minulta mikään tässä ketjussa, ihan vain tiedoksi.
Moni osuu kyllä vähän sinne päin..,- Anonyymi
Haluaisitko siis että nähtäisi? Minäkin olen vain lueskellut tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko siis että nähtäisi? Minäkin olen vain lueskellut tätä.
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Katsotaan, miten sattuma taas johdattaa.. :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, miten sattuma taas johdattaa.. :P
Katsotaan vaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan vaan :)
:) Kiitos kun olet.
- Anonyymi
Mä ainakin käveleskelen, mutten käskystä. Etkö voi ottaa häneen yhteyttä mitenkään muuten? :)
- Anonyymi
Eikä kannata kenenkään kävelystä tehdä mitään johtopäätöksiä. Ihmiset kävelee luki täällä mitä tahansa. :’D
- Anonyymi
Hämärä sana taas. Käyskennellä. Miks? Hyrrääkö joku koneisto kun se käy ?
Menisin kauppaan ostaan jotain lohturuokaa, jos jaksaisin nousta sängystä, mutta kun tää hampaanpoiston jälkeinen särky ja kyvyttömyys syödä mitään lämmintä ja kiinteää ja siitä johtuva vähän syöminen, verensokerin heittely ja migreeni päänsärky laittaa minut haluttomaksi "käyskennellä " sinne kauppaa hakeen jotain hyvää jota pystyy suussa jäytään ilman että sattuu, ien aukee ja veren tulo alkaa taas - Anonyymi
Mulla on jo jalat kipeät kävelyistä ja rahat loppu kaupoilla juoksemisesta.
- Anonyymi
Kyllä minä jonkun verran kävelenkin, mutta ei vaan olla törmätty.
- Anonyymi
Joka päivä useamman kilometrin siellä-täällä kävelen mutta et ole vastaan tullut...harvemmin ketään muitakaan näkynyt.
- Anonyymi
Näinpä tänään kyykäärmeen, kaunis oli. Hätistelin pois tieltä , ettei jää autojen alle. Oli kait tullut lämmittelemään lämpimälle asfaltille. En ole koskaan aikaisemmin noin läheltä nähnyt. Hyvin rauhallisesti, mutta sulavasti meni varvikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872