Kolmostalon mäkättävä muija

Anonyymi

istuttiin kaverin kanssa siinä penkillä niin joku muija tuli ja rupes valittamaan että ei siinä saa istua. Kuulemma on kolmostalon penkki. Ei muuten varmana ole. Penkki on yleisellä alueella eikä talon pihassa ja missään ei lue ettei siinä saisi istua muut kuin talon asukkaat.

25

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se penkki on tarkoitettu todellakin vain talon asukkaiden käyttöön. Joten ihan asiasta nainen huomautti sinulle.

• Anonyymi

Jotenkin hilpeetä että jostain penkistä nostetaan meteliä. Ihan sama että kuka istuu penkissä. Voi tsiisus että osaa olla joku katkera.

• Anonyymi

Se penkki voi vaikka kulua jos sitä käyttää muut kuin talon omat asukkaat ja kuluminen taas ei ole hyväksi, koska liika kuluminen voi aiheuttaa penkin rikkoutumisen ja sitten pitäisi taas hankkia jostain uusi penkki ja se taas maksaa joten eiköhän anneta nyt vain oikeus siihen penkkiin niille kenelle se kuuluu.

• Anonyymi

kyllä muijat täällä aiheet keksii vaikka väkisin jotta pääsevät räkättää ja ritelee

• Anonyymi

Kolmostalo? Kertokaa: Mikä on kolmostalo? Missä on kolmostalo?

• Anonyymi

Olenkin ihmetellyt, miksi puhutaan jostain kolmostalosta. Mikä se on?

• Anonyymi

kolmostalo on siinä vitostalon vieressä in ghettokatu

• Anonyymi

”Kuulemma on kolmostalon penkki”
      -Niin on ja ihan kiistattomasti

”Ei muuten varmana ole”
      -Valitettavasti vaan on. Miksi arvelet muuta?

”Penkki on yleisellä alueella”
      -Penkki on kolmostalon tontilla ja tontin aluerajat pystyy ihan kuka hyvänsä tarkistamaan netistä. Itse käytän Maanmittauslaitoksen ”karttapaikka” palvelua. Tonttirajat saa näkyviin ”Kiinteistörajat” täppää klikkaamalla. Penkin sijainnista kolmostalon tontilla ei ole pienintä epäselvää.

”eikä talon pihassa ja missään ei lue ettei siinä saisi istua muut kuin talon asukkaat”

-Kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä ei suinkaan ole sallittua. Et tainnut tietää?

• Anonyymi

Aivan. Oma istumapenkki omalle piha-alueelle.

• Anonyymi

Kolmostalon penkki ei ole istumista varten se on koristeenaD

• Anonyymi

Se oli muuten sotaveteraanin paikka siinä ei saa istua!!!!11

• Anonyymi

Jos nyt toisin oman penkkini viitostalon p-paikalle niin eikö minulla ole oikeutta siinä istua vaikka se olisi minun itse tuoma penkki......

Jos käyttäisin kolmostalon grilliä omilla itse tuoduilla puilla niin eikö minulla ole oikeuttaa käyttää sitä itse tuoduilla puilla....

• Anonyymi

Voi helvetti sentään. Mikä sua vaivaa. Viitostalon p-paikalla et saa istua vaikka sulla olisi kyseisen talon jäsenkirja. Mitä ihmeen kolmostalon grilliä? Eihän siellä ole kuin se joku grillaus alusta ja puista ei tietoakaan.

• Anonyymi

meidän rapun alla oli pari ihan vierasta muijaa kerran. sotkivat seiniä ja mitä lie puuhasivat siellä

• Anonyymi

Eilen illalla kuului sieltä eräältä parvekkeelta aika kovaa meteliä. Taisi pojat katsoa Suomen peliä ja meteli sen mukaista.

• Anonyymi

Tälläistä kysyisin siitä penkistä vielä eli kun väitetään että siinä ei saisi istua kuin vain kolmostalon asukkaat niin mites tälläinen tilanne jos siinä istuu kolmostalolainen jonkun kaverinsa kanssa joka ei asu kolmostalossa niin saako hän siinä istua vai pitääkö hänen seistä?

• Anonyymi

kaveri voi istua jos kukaan kolmastalosta ei sitä erikseen kiellä

• Anonyymi

Vieläkö siellä karvetissa on voimassa kieltolaki?

• Anonyymi

Mytomaanin tylsä elämä

• Anonyymi

Ei kannata kiistellä mistään penkistä.

• Anonyymi

Joo - oleellisempiakin asioita elämässä on kuin joku penkki.

• Anonyymi

Höh. Jos joku mäkättää, niin ei siihen kenenkään maailma kaadu.

• Anonyymi

Minä ainakin suhtaudun mäkättämiseen niin, että heittäydyn huonokuuloiseksi...

• Anonyymi

Kaupunki kustantaa yleiseen käyttöön tarkoitetut penkit. Jos taloyhtiö on penkin ostanut niin heillä on täysi oikeus kieltää ulkopuolisilta penkin käyttö. Johan sen sanoo jo maalaisjärkikin. Miksi pitää näin selvää asiaa purkaa tänne palstalle, en ymmärrä?

• Anonyymi

Niin minäkin olen asian tulkinnut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe