Rlle tämä viesti

Anonyymi

Iski kova ikävä, kun kävin meidän vanhassa yhteisessä paikassa, en ollut ainoa kävijä. Tuskin sä muistelet vuosien takaisia niinkuin minä, ainakaan kaivaten.

52

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahaa, sulla ollu treffit siellä. Harmittahan se vähän, ette päässyt ;(

• Anonyymi

Mahtokohan sua koskee.

• Anonyymi

Ei ollut treffipaikka. Kerro jotain 2.anonyymi.

• Anonyymi

Miten sä sinne päädyit?

• Anonyymi

Kyllä mä muistelen vanhoja hyviä aikoja, meidänkin. Tosin en nyt ihan tiedä, mistä paikasta puhut. Mutta oliko siellä jo kovin kesäistä? Mitä näit?

• Anonyymi

Siis haloo ihmiset, miks on pakko vastata kun ei tiä mistään mitään, et tiedä ihmistä, et paikkaa mistä hän puhuu mutta muistelen kyllä vanhoja aikoja, MEIDÄNKIN. huh huh .

• Anonyymi

Ei ole siellä sen kesäisempää

• Anonyymi

Ai eikö? Mutta kai siellä sentään oli lehti puussa, puro solisi ja kuului lintujen pesäntekopuuhia?

• Anonyymi

Työpaikallako? Mitäs siellä on nykyään?

...ei sentään, varmaan aloittajalla oli sentään joku toimistokompleksia romanttisempi paikka mielessään.

• Anonyymi

Kyllä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä..

No miten olisi koirapuisto? Liittyykö tähän mitenkään?

• Anonyymi

Ei liity

• Anonyymi

Ei siis treffipaikka, ei työpaikka, ei koirapuisto. Aika negatiiviset vinkit, tässä riittäisi paljon arvailtavaa... :/

Ollaanko oltu samassa veneessä?
        Tai saaressa? Oliko se ehkä Muumimaailma?

• Anonyymi

Lueppa uudelleen, yhdelle paikalle kyllä

• Anonyymi

Ota nyt huomioon että ei tässä ketjussa voi mitenkään tietää että kuka vastaa mitäkin, kaikki yhtä anomuumeja... Joku tuolla alhaalla vastasi jotain sen suuntaista että mökeissä löytyy, ja sehän on varmaan hyvä homma, hänelle.

Sinä taas vastailet niin lyhyesti, että on vaikea päätellä mihin oikeastaan vastaat. Minusta tuntuu ettet halua jutella - mutta mitä tässä sitten voi tapahtua? Vai haluatko sinä olla se, joka kysyy kysymykset? (Mutta joo, varmaan olen ihan väärä ihminenkin.)

• Anonyymi

En halua paljastaa itsestäni liikaa, koska minua on loukattu jo sen takia. Väärin, hän ei halua jutella. Minun on tyydyttävä siihen ja päästävä siitä jotenkin irti, mutta en tiedä miten...

• Anonyymi

Oletko M-mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppa uudelleen, yhdelle paikalle kyllä

Teidän (entisellä) työpaikalla kävit? Kerro jotain lisää? Kuinka kaukaisia aikoja muistelit?

• Anonyymi

En ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua paljastaa itsestäni liikaa, koska minua on loukattu jo sen takia. Väärin, hän ei halua jutella. Minun on tyydyttävä siihen ja päästävä siitä jotenkin irti, mutta en tiedä miten...

"En halua paljastaa itsestäni liikaa, koska minua on loukattu jo sen takia. "

Ymmärrän. Ja olen pahoillani, tuollainen on hyvin ikävää. Minua ei ole kukaan loukannut, ja siltikin on jotenkin haavoittunut olo.

"Hän ei halua jutella."

Miten se ilmenee, niin ettei vastaa viesteihin? Tylyä. :(

...Mutta tällaista se on, tämä palsta on vain sekalainen nippu hiipuvia viestinvaihtoja tuntemattomien kanssa. En tiedä itsekään miksi nyt vastasin tähän, minulla ei pitäisi kai olla mitään syytä uskoa että joku kaipaisi minua, mutta silti piti taas hetken verran uskoa niin. Toivo on armoton seuralainen, ja jotenkin se pääsee vieläkin yllättämään - ja tosiasioihin herääminen kirpaisee edellen. En tiedä, ehkä minä en edes voi päästää siitä irti, ehkä sen pitäisi irrottaa minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän (entisellä) työpaikalla kävit? Kerro jotain lisää? Kuinka kaukaisia aikoja muistelit?

Yli kuusi vuotta vanhoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli kuusi vuotta vanhoja

Ai... Mitä silloin tapahtui?

• Anonyymi

Asioita joista ei olla puhuttu, hän loukkasi minua pahasti, ja silti kaipaan häntä, sairasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asioita joista ei olla puhuttu, hän loukkasi minua pahasti, ja silti kaipaan häntä, sairasta

Miksette voisi puhua? Miten loukkasi? Tää vois olla mulle, mutta jos oliskin niin joltain muulta kuin siltä kenen kanssa voisin puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksette voisi puhua? Miten loukkasi? Tää vois olla mulle, mutta jos oliskin niin joltain muulta kuin siltä kenen kanssa voisin puhua.

Hän ei halua puhua. Hän julkaisi minun tunteen/kirjeeni kaikkien nähtäville "uhkaillen" pelkäsin menettävän kaiken elämäni kauhein yö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei halua puhua. Hän julkaisi minun tunteen/kirjeeni kaikkien nähtäville "uhkaillen" pelkäsin menettävän kaiken elämäni kauhein yö

Mitä? Siis olit kirjoittanut yksityisen viestin hänelle, ja hän julkaisi sen yöllä jossain? Facebookissa? Iltalehdessä? Ja mitä hän uhkasi?

Siis tosi tökeröä käytöstä, mutta noin toimiessaan hän kyllä nolasi itsensä. Ja siis, miksi se olisi sinulle tarkoittanut "kaiken menettämistä"? Minkä kaiken?

Mä en nyt tajua tätä juttua ollenkaan...

• Anonyymi

Niin, jutta joku varmaan tajuaa vaikket sä.

• Anonyymi

Eikös olekin kiva kiusata sitä yhtä ärrää! Saa niitä hyvän olon fiboja, kun pistää taas muutaman pikkuviestin toisesta. Vahdataan sitten ilmeistä, onkohan se ärrä lukenut tämän ketjun. Kyllä on köyhät huvit yksillä, toivottavasti pilkka osuu jossain vaiheessa omaan nilkkaan.

• Anonyymi

Ei ole pilaa, tunteita on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pilaa, tunteita on

Kiusaamistunteita?

• Anonyymi

On se joillain jo osunutkin.

• Anonyymi

Nämä viestit on M-naiselta R-miehelle, eikö?
      Sellaisia täällä on ainakin aikaisemmin näkynyt.

• Anonyymi

Veikkaan et toisin päin.

• Anonyymi

Rupes kiinnostaan, koska sellaisia viestejä on ollut,on mennyt vallan ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan et toisin päin.

R:llä kannattaa veikata ei täällä.

• Anonyymi

:D hah

• Anonyymi

Heh heh,siinä sulle.

• Anonyymi

Ei ole M-naiselta

• Anonyymi

No olisko M-mieheltä, sitten?

• Anonyymi

Oliko mökki?

• Anonyymi

Onhan niitä,mitä niistä.

• Anonyymi

Ootko toinen R?

• Anonyymi

Näitkö tunteen silmistäni, kun nähtiin pienen tauon jälkeen, minä luulin näkeväni niitä sinun silmissäsi, mutta minähän taas kuvittelin, suahan ei kiinnosta. Näet varmaan tuskan/"inhon" silmistäni, se siksi kun aiheutti mulle pahimmat "tuskat" ikinä. Mä en tiedä kuinka kauan jaksan elää, koska kuvittelen jotain meidän välille ja sitten putoan todellisuuteen. Voisitko suostua puhumaan kanssani!!, tunsin sinun kanssasi sellaisen lämmön meidän välillä, mitä en kenenkään muun kanssa

• Anonyymi

Ootko nainen?

• Anonyymi

Olen

• Anonyymi

Näen tunteen en tiedä mitä se tarkoittaa. Jos sinä koet minun takia tuskaa se ei ole oiken. Asialle pitää tehdä jotain, sinä voit sen tehdä aloittamalla laittamalla viestiä minulle.

• Anonyymi

Sopii mulle.

• Anonyymi

Mikä sopii sulle?

• Anonyymi

Mulle ei sovi.

• Anonyymi

Voidaan puhua.

• Anonyymi

Ei voida.

• Anonyymi

Missä ja koska R?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe