Erikoinen tilanne

Anonyymi

(M ~> N )
Mulla on aika erikoinen tilanne ollut jo jonkun aikaa.
En ole jutellut kyseisen naisen kanssa, mutta sanotaanko näin, että tähän liittyy sattumaa kohtaamisissa(vaikka omalta osalta se ehkä voi näyttää suunnitellulta)
Miksi en ole jutellut? Tilanteen vuoksi en ehkä osaa olla niin suora ja muilta osin olen ehkä vähän hämmentynyt 🧐
Toivoisin nyt siis teiltä rakkaat naiset tarinaa, jos teillä on joku vastaava tilanne miehen kanssa.
(Huomioi siis kirjoituksestani tietyt sanat tilanteesta)
Miksi olen näin salaperäinen? Haluan nähdä, että olisiko hän ehkä mahdollisesti täällä ihmettelemässä. Tuskin, mutta luulen tunnistavani jos on.

86

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli oot rakastunut työkaverin joka on varattu. Mutta hän flirttailee sulle ja se sekoittaa sut. Lisäksi pyörit sattumalta kotinsa lähellä.

??

Miten voisit tunnistaa hänet täältä jos et ole edes jutellut?

• Anonyymi

Ei. Eikä tämä ole myöskään mikään tietokilpailu.

• Anonyymi

Kuuleppas nyt, kalastelut on kalasteltu. Ja piste. ( joo tiedän, vain yksi p)

• Anonyymi

Niin mikä se erikoinen tilanne siis on? Ei käynyt ilmi. Tiettyjä sanoja kyllä huomasin.

• Anonyymi

Kiitos, kun tulit nostamaan postausta :)

• Anonyymi

Ole hyvä :)

• Anonyymi

Vastaava tilanne on ollut minulla nyt jo jonkin aikaa. On vähintäänkin erikoinen. Toivon, että tunteet hiipuu tai saataisiin juteltua...

• Anonyymi

Kerro siitä :)

• Anonyymi

Olethan sinä jutellut hänelle.

• Anonyymi

Jos tiedät jotain, niin kerro :)
        -ap-

• Anonyymi

Minun osaltani taitaa olla homma paketissa. Tätä nyt ei tule näkymään, kuin varmaan vasta syksyllä jälleen. Toivon että olisi avanut suunsa

• Anonyymi

Syksyn jälkeen? Oletko ap?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syksyn jälkeen? Oletko ap?

Ei ole ap tuo. Kommentoin vain kommentteihin
        -ap-

• Anonyymi

Hieman samantyyppinen tilanne täällä :) jos nyt yhtään sain kiinni tuosta sun tekstistä🙈paitsi sattumaa kohtaamisissa 🤔

En ole jutellut miehen kanssa vaikka mieli tekisi.. säästä kun ei kovin pitkää keskustelua saa aikaiseksi. Katseissa välillämme olen huomannut ajoittain pientä sähköä..

• Anonyymi

Kerro lisää :) Voisin selittää ton mitä sattuma tässä tarkoittaa, mutta jätän sen nyt toistaiseksi.
        -ap-

• Anonyymi

Itse olen siis parisuhteessa.. tämä mies ei ilmeisesti enää ole (tai näin olen ymmärtänyt).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen siis parisuhteessa.. tämä mies ei ilmeisesti enää ole (tai näin olen ymmärtänyt).

Jatka.

• Anonyymi

Naapureita siis olemme 😅 tuleekohan jo liikaa infoa.. joka tapauksessa hankala yhtälö :) hänellä lapsia yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapureita siis olemme 😅 tuleekohan jo liikaa infoa.. joka tapauksessa hankala yhtälö :) hänellä lapsia yms.

Hänellä on lapsia. Monta ja mitä sulla on?

• Anonyymi

Hänellä 2 todella suloista ja hyväkäytöksistä lasta :) Itellä ei ole yhtäkään..

• Anonyymi

Mutta ei taida osua nyt ainakaan aloittajan tilanteeseen tämä mun kertomus, kun näistä kyselyistä puuttuu perästä tuo "a-p" :) ;)

• Anonyymi

Istuin kerran melkein niin lähellä , että olisin voinut koskettaa. Haluaisin. Jotain. Edes vähän.

Totta puhuen suomalaisten ujon ja vaatimattoman luonteenlaadun huomioonottaen taitaa olla ap:n, minun ja monen muunkin salaa ihastuneen toimintatavat yhtä huomaamattomia ja varovaisia. Ettei vaan vahingossakaan paljastuisi, tulisi torjutuksi ja joutuisi nolona häpeämään tunteitaan.

Tällä palstalla ei oikeasti voi ketään löytää tahi tunnistaa. (nainen olen)

• Anonyymi

Totta.. paikkakunta voisi ehkä vähän avata aloittajan tilanteessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.. paikkakunta voisi ehkä vähän avata aloittajan tilanteessa..

Kuten sanottu, tunnistan hänet sitten tarinasta jos tunnistan ja silloin tulee kyllä lisätietoa multakin :)
        Ja en mäkään usko, että täältä löydän, mutta ikinä ei kannata sanoa ei ikinä.
        -ap-

• Anonyymi

Sydämestä ni pisti toivoen että olisit se mies ketä olen töissä ajatellut....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämestä ni pisti toivoen että olisit se mies ketä olen töissä ajatellut....

Kerro sun tilanteesta. -ap-

• Anonyymi

Pitkään ollut erikoinen tilanne kans... Miehen kans. Ei olla oikein ns. Juteltu. Enemmänkin moikkailtu ja jotain työjuttuja juteltu.
        Itsestä tuntunut että minä vain kuvitellut tilanteet että olisi jotain siinä, kun ei toisen ajatuksia pysty lukemaan eikä kysymäänkään kehtaa kysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkään ollut erikoinen tilanne kans... Miehen kans. Ei olla oikein ns. Juteltu. Enemmänkin moikkailtu ja jotain työjuttuja juteltu.
        Itsestä tuntunut että minä vain kuvitellut tilanteet että olisi jotain siinä, kun ei toisen ajatuksia pysty lukemaan eikä kysymäänkään kehtaa kysyä.

Tarkenna.

• Anonyymi

Mitenköhän uskallan tarkentaa täällä mitään. Tuskin edes olet se.
        Sanotaanko että olet nuorempi kuin minä.

• Anonyymi

Ja ilmeisesti olet varattukkin. 😔
        Et ihan senkin puolesta ei mätsää.

• Anonyymi

Onko kyseessä molempien työpaikka?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenköhän uskallan tarkentaa täällä mitään. Tuskin edes olet se.
        Sanotaanko että olet nuorempi kuin minä.

Mulla sama tilanne.
        Työpaikan nuorempi varattu mies on ajatuksissa ❤️

• Anonyymi

Tsempit sinne. 😉

• Anonyymi

Meni ohi -ap-

• Anonyymi

Sattumaa tai ei, mutta aina on sykähdyttävää nähdä sinua edes hetkisen. Juttelu kahden kesken ylittäisi toiveeni.

• Anonyymi

Kerro lisää :) Mistä tunnistan sinut?
        -ap-

• Anonyymi

Nähtiin viimeksi pe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiin viimeksi pe?

Ei taida osua. -ap-

• Anonyymi

Kyllä, kahden kesken keskustelu, niitä sun kanssa, mutta kun kokoajan nyt porukkaa ympärillä, ehkä mennään sit kahville tai syömään karkaus....

• Anonyymi

Jos saisin pyytää, niin laittakaa kiltit niitä tunnisteita tai jotain, kun vastaatte.
      Sujuu vähän nopeammin nämä keskustelut.
      -ap-

• Anonyymi

No kuules ap, tuo sinun tarinasi kaipaa myös tunnisteita, jotta olisi tunnistettavissa....
        Mutta: Oletteko vaihtaneet viestejä puhelimitse tms?

• Anonyymi

Vaalea, siniset silmät, komea, meillä on yhteisiä tuttuja. Miehelle pk-seudulle tämä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuules ap, tuo sinun tarinasi kaipaa myös tunnisteita, jotta olisi tunnistettavissa....
        Mutta: Oletteko vaihtaneet viestejä puhelimitse tms?

Osaat varmasti lukea, mitä aloituksessani haen. Eli ei tarvitse uudestaan tässä ruveta sitä avaamaan.
        En ole vaihtanut viestejä puhelimitse.
        -ap-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea, siniset silmät, komea, meillä on yhteisiä tuttuja. Miehelle pk-seudulle tämä. :)

Ohi -ap-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs muuta kerrottavaa kyseisestä miehestä?

• Anonyymi

Okei sitten, toivottavasti kaikki ei nyt tunnista, ainoostaan ap. Elikä oli kaunis ja kuulas kesäilta, ei siis yhtn sellainen synkkä ja myrskyinen yö. Auringon viimeiset säteet painuivat taivaanrannan taa ei kuitenkaan ollut mikään sellanen vie mut minne vaan ilta vaan enemmänkin sellanen tyyli-ilta, oli prinsessoja ja prinssejä ja kun kelloi löi kaksitoista (tai ehkä jotain muuta) niin ap tietää mitä tapahtui (kurpitsat ei kuitenkaan nyt liity tähän).

• Anonyymi

Kiitos postauksen nostamisesta :)
        -ap-

• Anonyymi

Mitä mitä, etkö sä tunnistanut muka? Vaatimaton rinssi siinä, älä yhtään yritä.

• Anonyymi

Töissäkö näette?

• Anonyymi

Ihan oikeestiko joku kuvittelee
      työ kavereidensakin täällä
      olevan??!😅😅

• Anonyymi

Missä puhutaan työkavereista?
        -ap-

• Anonyymi

Eiku jaa.. Tossa ylhäällä.

• Anonyymi

Lauantaina nähtiin

• Anonyymi

Missä?

• Anonyymi

Yllättävässä paikassa. Minua ujostutti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävässä paikassa. Minua ujostutti

Mitä siellä yllättävässä paikassa oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siellä yllättävässä paikassa oli?

Auringonpaistetta, ihmisiä. Autoja. Olin liikkeellä vaalean ystävättäreni kanssa

• Anonyymi

Voi vittu näitä reisipersemiehen kalasteluja. Miksi lankeette näihin?

• Anonyymi

Kiitos postauksen nostamisesta :) Suosittelen sulle, että käyt kyselemässä lähimmästä apteekista peräpukamavoidetta, jos se vaikka rauhoittaisi mieltä ja vähentäisi perseen kutiamista.

• Anonyymi

Kyseessä on toisen työpaikka.

• Anonyymi

Oliko tuo tieto vai arvaus? Kerro nyt loputkin, jos olet vastaavassa tilanteessa.
        -ap-

• Anonyymi

Kyseessä on hänen työpaikkansa. Tieto.
      Tilanteessa ei voi aloittaa mitään kunnollista keskustelua ja välttämättä emme enää tapaa.

• Anonyymi

Ei osunu
        -ap-

• Anonyymi

Avaa vielä hieman, millainen hän on?

• Anonyymi

Odotan jotain syytä, miksi kertoisin lisää. Täällä on niin paljon trolleja, että skippaan ne mieluiten heti sivuun.
        Kerro joku asia, mikä herättää mielenkiintoni avata asiaa.
        -ap-

• Anonyymi

Tai ehkä jotain kerrot yksilöstä, että tunnistaisi itsensä helpommin, etkä kalastele täällä jatkuvasti muilta. Taidat itse olla trolli tällä toiminnalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä jotain kerrot yksilöstä, että tunnistaisi itsensä helpommin, etkä kalastele täällä jatkuvasti muilta. Taidat itse olla trolli tällä toiminnalla?

Kiitos postauksen nostamisesta :)

• Anonyymi

Tää on jännä ketju. Ap ei anna itsestään oikein mitään. Mitä sä haet tällä? Mä törmäsin yhteen mieheen sattumalta ja se ei tuntunut siltä, vaan jotain erikoista siinä oli. Mitään ei puhuttu.

• Anonyymi

Törmäsitkö vain kerran? -ap-

• Anonyymi

Minkä ajan sisällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ajan sisällä?

Onko tilanne jatkuva vai yksittäinen? Kerro enemmän tai siirrytään eteenpäin.
        -ap-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tilanne jatkuva vai yksittäinen? Kerro enemmän tai siirrytään eteenpäin.
        -ap-

On jonkun aikaa jatkuneet yksittäiset törmäykset. Usein tuntuu kuin hän aistisi mut ja sitten ilmestyy paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jonkun aikaa jatkuneet yksittäiset törmäykset. Usein tuntuu kuin hän aistisi mut ja sitten ilmestyy paikalle.

Missä? -ap-

• Anonyymi

Ja nyt tarvitaan tunnistettavaa infoa. Muuta en huoli.
        -ap-

• Anonyymi

Näitkö hänet noin kuukausi sitten?

• Anonyymi

Näin, näin myös sitä ennen ja sen jälkeenkin.
        Viimeksi eilen.
        -ap-

• Anonyymi

Tapahtuuko harrastuksen parissa?

• Anonyymi

Ei. -ap-

• Anonyymi

Nonii, taas näitä kaupan kassoihin ihastuneita.

• Anonyymi

Ei töistä, ei naapuri, ei harrastuksesta, mutta silti törmäätte usein. Tulee kyllä tätä lukiessa vähän sellainen olo, ettei tuo kyseinen nainen edes pysty tunnistamaan itseään.

• Anonyymi

Se on stalkattu lähistöllä asuva nainen. Voi raukkaa.

• Anonyymi

Varmaan johtuu siitä, että et liity asiaan mitenkään. Kiitos nostosta :)
        -ap-

• Anonyymi

Sanoin hänelle eilen jotain. Vain yksi voi kertoa, että mitä :)
      -ap-

• Anonyymi

Tervehdit :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervehdit :)

Huti meni.
        -ap-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe