Alkoholi pilasi elämäni

Anonyymi

mutta kannabis pelasti minut alkoholilta.

Viinaan meni työt, parisuhteet, lapset ja osittain koko omaisuus. Siirryin kaksi vuotta sitten polttamaan kannabista, jätin alkoholin ja olen päässyt takaisin kiinni yhteiskuntaan.

Ihmettelen niitä "raittiusihmisiä" jotka vaativat kieltolain jatkamista. Faktat kun ovat selvät: Alkoholi on yli 90% mukana väkivaltarikoksissa sekä korostetusti erilaisissa onnettomuuksissa. Viikonloppuisin poliisin tehtävät liittyvät melkein kokonaan alkoholin aiheuttamiin tapahtumiin. Kannabis? No, se huumerikollinen on samaan aikaan kotona, nauttiii hyvästä elokuvasta tai musiikista ja syö kanansiipiä.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun elämäni meni pilalle kannbiksen piikittämisen takia. Olen nyt suljetulla osastolla ja kirjoittelen salaa peiton alla.

    • Anonyymi

      Minä taas sain helvetinmoisen keuhkosyövän pidäteltyäni marijuanasavua mahdollisimman pitkään keuhkoissa. Kaupan päälle tuli myös keuhkoahtauma ja keuhkoödeema ym. keuhkosairauksia.

      • Anonyymi

        On ittestään selvää et huumeita kannattaa käyttää vaik tuleeki lieve ilmiöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ittestään selvää et huumeita kannattaa käyttää vaik tuleeki lieve ilmiöitä

        Mullekin tuli joku maitorupi


    • Anonyymi

      Tulkaaha maistelemaan hyvää polttoa. Wikkerit alle

      • Anonyymi

        Vihapuhebotti tai vastaava sananvapautta rajoittava tekijä poistaa kaikki wikkeri-tunnarit. Elämme vapaassa demokratiassa, eläköön fiksut äänestäjät!


    • Anonyymi

      Kannabis on parhaimmillaan leivoksina hyvän kahvin kanssa. Ei tarvitse piikitellä eikä hankkia keuhko-ongelmia.

      • Anonyymi

        toi on totta. mä teen kannavoita ja käytän leivontaan. Browniet ovat suussasulavia ja illalla seksiklin maistuu hyvälle. Aamulla ei krapula paina ja työnantaja on tyytyväinen kun jaksaa taas painaa tulosta. Rakastan kukkaa!


      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa poppers on sinun päihteesi. Hieman löystyttää sulkijalihasta joten penetraatio sujuu kivuttomasti. Muista kuitenkin voi, oliiviöljy tai muu liukaste.


    • Anonyymi

      ALkoholi on saatanan keksintö!!!

      • Anonyymi

        Ei aivan. Alkoholi on ihmisen keksimä psykoaktiivinen solumyrkky, kannabis taas Jumalan luoma lääke ja nautintoaine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aivan. Alkoholi on ihmisen keksimä psykoaktiivinen solumyrkky, kannabis taas Jumalan luoma lääke ja nautintoaine.

        Koko parisuhde on akkojen keksintöä!!11


    • Anonyymi

      Ainoa kerta kun suosittelin maria (en edes tahdo uskoa omia sanojani mutta näin tuli tehtyä) oli rintasyöpähoidoista tulleista säryistä kärsivälle. Hän pohti kumpaa morfiinia vai maria. Sanoin että kai tiedät mitä morfiini tekee (tappaa solukkoa, eli ihmisen), parempi niistä kahdesta pahasta ottaa sitten maria. Mutta taviksen ei ole syytä ottaa muuta kuin teetä tai kahvia, 500 kilsan yöajossa voi kitata pari purkkia Red bullia, ei kuitenkaan niin paljon että saa siivet. Mix aina pitää "käyttää" jotain paskaa? Nämä polttelijat väittävät olevansa "cooleja". Sanoisin että ovat pössöjä ja hitaita reagoimaan pössyttelyn takia, cooliuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Jokainen saa tehdä kehollaan ja keholleen mitä haluaa kunhan ei loukkaa sivullisia siinä sivussa. Jokainen rentoutuu tavallaan, toiset tupakoi, toiset alkoholilla, jotkun pilvellä ja osa meditoi. AInoa ero on siinä että laki sanelee mitä saat tehdä vaikka fakta on, että tupakka ja alkoholi aiheittavat enemmän henkilökohtaisia haittoja sekä yhteiskunnallisia haittoja.

        SInä buustaat suoritustasi Red Bullilla, vähän kuin piriä vetäisi mutta sun mielestä ok?


    • Anonyymi

      Tämä on suuri vääryys vihapuhebotin kanssa, ettemme voi vaihtaa tietojamme ja nauttia kasvin lisäksi toistemme seurasta

      • Anonyymi

        Toden totta. Elämme hajoita ja hallitse -yhteiskunnassa. Mulla olisi saamarin hartsista nugettia parikytä grammaa...


    • Anonyymi

      Se vaan on niin, että jonkin ajan päästä hamppu ei enää riitä "nautinnon" saamiseen, van pitää siirtyä aina vaan kovempiin ja kovempiin aineisiin. Tämä on tutkittu juttu.

      • Anonyymi

        No ei ole tutkittu juttu. Porttiteoria on tieteellisesti todettu huuhaaksi ja todistettu myös haitattomammaksi nautintoaineeksi kuin rööki tai viina. Siksi maailmalla vapautetaan kannabista viihdekäyttöön. Siis järkevästi ajattelevassa maailmassa.


    • Anonyymi

      Muusikkopiireissä liikkuneena täytyy kyllä sanoa että tyypit vetää mitä tahansa millä saa pään sekaisin. Ei mitään kauniita periaatteita siis tällä sekoitusalueella. Luulin aikaisemmin että muusikkojen sekoilu on myytti, että vain "isot starat" vetää tollasia, mut näköjään no name- tyypit apinoivat mallikkaasti.

      • Anonyymi

        Ja miten toi liittyy kukkaan? Päihde on päihde ja aina on niitä joille päihde on ongelma. Tosin parempi että ongelma on kukka eikä viuhka, hepo tai alkoholi.

        Sun muusikkokavereilla on ongelma elämänhallinnan kanssa jos kaikki päihteet käy ja tavoite on todellisuudesta pakeneminen.


    • Anonyymi

      Noin 30 kertaa poliisi vei juoppoputkaan.
      Alkoholiin meni lähes kaikki rahat mitä vain sain.
      Sitten aloin jo tajuta alkoholi ei sovi minulle.
      Lopetin jo yli 30 vuotta sitten alkoholin käytön.

      • Anonyymi

        Hienoa, onnittelut!


    • Anonyymi

      Kaikki muu alkoholi on pahasta paitsi juoksukaljat

    • Anonyymi

      Minä selvisin kannabiksella opiaattiriippuvuudesta, joka alkoi liikenneonnettomuuden oireisiin saaduista reseptilääkkeistä. Lääkärit määräsivät tuosta vaan opiaatteja, mutta kannabisreseptiä ei saanut koska siitä oli "riskejä". Mitään riskejä eivät kuitenkaan kertoneet enkä netistäkään mitään löytänyt.

      Salaa kokeilin ja sain avun kipuihin sekä siihen perkeleelliseen riippuvuuteen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      386
      3911
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      216
      1935
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1444
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1305
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      900
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe