Äänestin demareita Sipilän kaadon takia.. Nythän Sipilä pättämässä hallitusohjelmasta😭
Ääneni takasi?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minuakin vituttaisi rajusti jos olisin äänestänyt keskustan hallitukseen.
Nythän Juha päättää ja Antti vikisee... - Anonyymi
Sipilän esitys demareille hallitusohjelmasta rakentuu vieläkin keskustan omaan vaneri kiekkoon ,jota neljä vuotta sitkeästi haukkuneet Lindman ja Rinne ja muu demari väki on tiukoilla ,kun vielä Vasemmistoliitto on jopa taipumassa keskustan esityksiin ,kun Li Anderssonin kiima ministeriksi on niin kova ja voihan sitä sitten jossain vaiheessa lähteä pois hallituksessa ,kuten Arhimaan aikana!
Myös muilla tuo ministeri paikka on niin hekumallinen jotta voi aina lupauksista ja arvopohjista luopua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117