Miksi soitatte näkijöille jos eivät tiedä mitään? Onko päästävä vaikka väkisellä rahoistaan eroon? Tämä kuka moittii toistamiseen Jaana G:tä toisessa aloituksessaan, voit lopettaa! Kirjoitustyylisi jo kertoo millainen olet, kuin papukaija toistelet juttujasi!
Te ainaiset valittajat...
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
aloittaja,olen samaa mieltä,olen itse näkijä ja toiset soittaa ihan testausmielellä ja huomaan sen.
Myös puhelut,että minä täällä moi,muistat varmaan,en voi kaikkia muistaa sillä minulla on satoja asiakkaita. Ihmisen pää on siitä jännä peli että muista kyllä asiakkaat. kun vastaan puhelimeen omalla nimelläni niin asiakas sanoo moi...ihan kuin olisi ainoa soittaja,ja tuota tekee moni,minä teen ihan omalla nimelläni ja olisi kohteliasta asiakkaankin sanoa etunimi.
Olen myös katsonut asiakkaalle ikävätkin asiat ja huomaan että siitä ei pidetä vaan suututaan. minusta olisi väärin kertoa jotain hyvää mitä ei tule tapahtumaan. Kun näkijälle soittaa niin on varauduttava että kaikki asiat ei ole mukavia
monet luulee että näkijä katsoo netistä tietoja,se ei pidä paikkansa,siihen menisi ikuisuus
tuo joka Jaana.G. nimeä täällä mollaa vähän väliä niin se on eräs herra joka tänne on ennenkin tänne kirjoitellut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760