Kiitos taas tästä. Joka viikko muistutat miten raukka olet. Sillä se rakkaus häviää...
Nautit osoitella virheitäni, erityisesti selän takana, muuhun et pysty.
Kiitos, vietin jo lapsuuteni itsesyytöksissä, en enää tarvitse tätä.
En siis tule enää kysymään mitä kuuluu. Eipä ole sinuakaan se kiinnostanut 1,5 vuoteen.
Kateus ja katkeruus, niistä saat kai voimaa!
Raukkamainen mies
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm, sangen mielenkiintoista. Saanko tiedustella, kenelle viestisi on tarkoitettu?
- Anonyymi
Ihan sama kirjoittaako tunnisteita....
Se, että purkaudun tylysti, on sitä samaa kohtelua mitä olen itse osakseni saannut ihan liian pitkään toisesta suunnasta.
Kaikkeen sitä koukuttuukin, typerä sydän. Mutta ei enää. Onneksi joku osa järkeä vielä toimii, vaikket sitä uskoisikaan viimeisen perusteella.
Nyt alkoi muuraaminen ja elämäni kesä. Kiitos kun vapautit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kirjoittaako tunnisteita....
Se, että purkaudun tylysti, on sitä samaa kohtelua mitä olen itse osakseni saannut ihan liian pitkään toisesta suunnasta.
Kaikkeen sitä koukuttuukin, typerä sydän. Mutta ei enää. Onneksi joku osa järkeä vielä toimii, vaikket sitä uskoisikaan viimeisen perusteella.
Nyt alkoi muuraaminen ja elämäni kesä. Kiitos kun vapautit.Ymmärrän tuon kiukun. Ainoa vaan, että pelkään, että joku luulee minun kirjoitukseksi. Harhainen kun olen..
- Anonyymi
Tämähänse onse oikea Paikka setviä asioita Vitun Juntti!
- Anonyymi
Kauniisti kommentoit, mutta vähän värittömämminkin kirjoitettu teksti olisi ihan ok!
- Anonyymi
No miten selviä asioita miehen kanssa, joka ei osaa muuta kuin arvostella muita. Etsiä muista virheitä, kykenemättä sanomaan koskaan mitään hyvää.
Junttius kasvaa siis ihan jonkun muun päässä. Äiti ja rankka elämä kai opettanut lakeijaksi, omaksumatta mitään käytöstapoja.
- Anonyymi
Muuraile sinä vaan uusiin seikkailuihin.
- Anonyymi
Et kai sinä täältä nyt omi mitään kun täällä on vaikka mitä ihan kahjoja tapauksia tahallaan provoilemassa? Pitäisi olla aivan täysin vedenpitävät todisteet ja jokin sellainen juttukin, jonka vain sinä ja kaipaamasi tiedätte, että voisi oikeasti omia itselleen jonkun kirjoituksen.
- Anonyymi
Joka viikkoko??! En ole jutellut sinusta kenenkään kanssa ainakaan vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780