lämmin. Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Ilta päivä oli
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suopursujen keskelle voisin lähteä
- Anonyymi
Hyvää iltaa rakas❤️😘
Lämmintä oli juu☀️😊
Sinun sylissäsi rakas😍olisi varmasti vielä lämpöisempää💞ja ihanaa💞💑💞
Suukkoja sinulle rakas😘💋💋
T. Hanna- Anonyymi
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Nyt on ukkosta ilmassa.
Oikein hyvä jos näin...jos sinä Hanna olidit sylissäni, minä olisin onnellinen 💞💑💞
Kiitos rakas suukoita💋💋😘
Mimä kohta puoliin untenmaille 😴 joten toivotan sinulle Hanna hyvää iltaa ja yötä halien myötä🤗suukkoja💋💋
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Nyt on ukkosta ilmassa.
Oikein hyvä jos näin...jos sinä Hanna olidit sylissäni, minä olisin onnellinen 💞💑💞
Kiitos rakas suukoita💋💋😘
Mimä kohta puoliin untenmaille 😴 joten toivotan sinulle Hanna hyvää iltaa ja yötä halien myötä🤗suukkoja💋💋
T. TuomoKiitos Tuomo rakas❤️😘
Sylissäsi minäkin olisin onnellinen💞💑💞siitä ei epäilystäkään, kun pelkkä ajatuskin asiasta tekee minulle lämpimän tunteen💗
ja nostaa hymyn huulilleni😊💕
Kiitos suukoistasi rakas💋💋perille tuli ja ilahduin🤗😘
Hyvää yötä Tuomo rakas😴lempeitä unia💗
Hali ja hyvänyönsuukko😗💋
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701