En enää ymmärrä sinua, tai jaksa yrittää. En oikein enää usko meihinkään. Päästän sut taas irti, kuin tuulessa tai myrskyssä rimpuilevan leijan, joka sinkoilee joka suuntaan. En saanut sua asettumaan, en osannut sua lennättää. Annan sun mennä. Viilto jää sydämeen muistoksi sinusta. Mutta jää myös hymy huulilleni ja hohtava aarre taskuuni, tämä ihmeellinen tarina, jonka olemme jakaneet. Sanot mitä tahansa. Tarinaksihan se nyt jää, se on selvää. Sinun on mentävä, vaikka haluaisit jäädä. Sinun on elettävä elämäsi villinä ja vapaana, juotava jokaisesta lähteestä ja tutkittava jokainen kukka. Sinun on mentävä ja mentävä.... ehkä olen ymmärtänyt ihan väärin. Anna anteeksi, koitan vaan ymmärtää edes hitusen, koska olet rakas. Mutta en pysty ymmärtämään, ei minusta ole siihen. Eikä minun tarvitse. Olet äärimmäisen lahjakas, sen ymmärrän. Ja toivon että itsekin tajuat sen. Ihan omalla tasolla, olet se mitä olet isolla kirjaimella, kultakirjaimin. Voi hyvin ja nauti elämästä. Mitä muuta voisin enää sanoa tai toivoa?
En ole hylännyt, itse hylkäät itsesi ja minut ja muut
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle? Nimi tiskiin.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
"Sinun on elettävä elämäsi villinä ja vapaana, juotava jokaisesta lähteestä ja tutkittava jokainen kukka".
...tsiisus... - Anonyymi
Jokainen ihminen on lahjakas omalla tavallaan. Näkisipä ihmiset itsensä, kuin minä näen heidät.
- Anonyymi
En mä halua olla mikään villi ja vapaa..
- Anonyymi
Jää elämäni lyhyeksi kun ei ole sinua huolehtimassa:(
Mutta jääkööt. - Anonyymi
Olisipa minulle, elämäni alkaisi siitä.
- Anonyymi
Kiitos ja kumarrus, aplodit ja bravo-huudot
https://m.youtube.com/watch?v=t99KH0TR-J4 - Anonyymi
Liian mystinen aloitus, sopisi erään mysteerinaisen kirjoittamaksi...
- Anonyymi
Trollausta veikkaisin.
- Anonyymi
En ole ollut jättämässä tai unohtamassa jos olis mulle. Välimatka puhumattomuus sekä näkemättömyys edes sattumalta ovat kuitenkin iso haaste pääkopalle. Johtanut päihdeongelmaankin.
- Anonyymi
Tää on vanha trolli, aina parin kuukauden välein täällä tää alotus. Tajuu sit itekin vamhenevansa.
- Anonyymi
Vaikuttaa vähän, että sinulla on ongelma jonkun vanhenemisesta. Viiskytvuotias ei voi mitenkään näyttää kaksikytvuoiselta. Vanhenemiseen sopeutuu vuosien lisääntyessä, lohdutukseksi sinullekin vanhetessasi. Vuosi kerrallaan, sinulle kertyy yhtä monta päivää ikää lisää kuin jollekin vanhalle.
- Anonyymi
Tiedätkö ap, että jatkuva kieltäminen menettää tehonsa. Kielletty ei opi luottamaan koskaan itseensä, jos ei saa itse edes joskus päättää mitä tekee. Ei opi itse harkitsemaan tekojensa seurauksia. Toivottavasti ymmärrät ja mietit.
- Anonyymi
Olen tosi pahoillani. Mutta samasta syystä tämä aloituskin syntyi. Toivottomalta tuntuva hiipivän epäluottamuksen kierre puolin ja toisin, jota kumpikin ruokkii tyhmillä tempuilla ja sanoilla. Hölmöä ja noloa... Mun on vaikea käsittää sitä miten vähän toinen ehkä todellakaan luottaa itseeni tai kehenkään ja ehkä sitten kaikista vähiten itseensä. En ehkä pysty täysin ymmärtämään sitä, niin kuin kirjoitinkin yllä. Tuntuu vaan niin vaikealta ymmärtää, miten muhun ei voisi luottaa. Kun olen umpirehellinen ihminen. Toisaalta olen itsekin kulkenut tuonkaltaista polkua ja tullut pitkän kivisen matkan jälkeen vahvaksi, mikä tarkoittaa että siedän ja hyväksyn myös oman heikkouteni, erehtyväisyyteni ja keskeneräisyyteni. Joten tiedän että mahdotonkin on mahdollista. Toisaalta tiedän senkin, että kun luottamukseni menettää, se ei enää korjaudu entiselleen. Ja minun luottamukseni menettää heti, jos vaikka seurustellessa pettäisi. Heti ja lopullisesti. Oli selitys tai syy mikä tahansa. Mietin ja toivottavasti hänkin miettii.
- Anonyymi
Mutta hienoa että sanoit tosta! Tosi hienoa. Voi ja saa ja pitää sanoa ja kaikesta voi jutella ja mikään ei ole noloa tai häpeä, koskaan.
Olen iloinen 🧚🏻♀️🧚🏻♂️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosi pahoillani. Mutta samasta syystä tämä aloituskin syntyi. Toivottomalta tuntuva hiipivän epäluottamuksen kierre puolin ja toisin, jota kumpikin ruokkii tyhmillä tempuilla ja sanoilla. Hölmöä ja noloa... Mun on vaikea käsittää sitä miten vähän toinen ehkä todellakaan luottaa itseeni tai kehenkään ja ehkä sitten kaikista vähiten itseensä. En ehkä pysty täysin ymmärtämään sitä, niin kuin kirjoitinkin yllä. Tuntuu vaan niin vaikealta ymmärtää, miten muhun ei voisi luottaa. Kun olen umpirehellinen ihminen. Toisaalta olen itsekin kulkenut tuonkaltaista polkua ja tullut pitkän kivisen matkan jälkeen vahvaksi, mikä tarkoittaa että siedän ja hyväksyn myös oman heikkouteni, erehtyväisyyteni ja keskeneräisyyteni. Joten tiedän että mahdotonkin on mahdollista. Toisaalta tiedän senkin, että kun luottamukseni menettää, se ei enää korjaudu entiselleen. Ja minun luottamukseni menettää heti, jos vaikka seurustellessa pettäisi. Heti ja lopullisesti. Oli selitys tai syy mikä tahansa. Mietin ja toivottavasti hänkin miettii.
Joku on taas harhoissaan lukenut anonyymeja viestejä. Hyvin harvat asiat on musta noloja, mut toi on sitä.
- Anonyymi
tää on trollin itku joka toinen kuukausi sama virsi. voi toista kun ei ole elämää.
- Anonyymi
Tälläset viestit turhia.
- Anonyymi
Kenenkään kaipaus ja suru ei ole turhaa. Se voi silmänräpäyksessä tulla kenen eteen tahansa. Henkilöä kehottaisin ottamaan kaivattuun yhteyden muuta tietä. Mitä tekisit jos tietotekniikka maailmaa ei olisi?
- Anonyymi
Tarkoitettu ehkä näyttämään mysteerinaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981