Saat multa tällä viikolla viestin. Se on mun nolo yritys lähestyä ja vaikka siinä ei luekaan paljon mitään, sä voit tulkita sen näin:
"Minut ja sinut on tarkoitettu yhteen. Olet parasta, mitä mulle on tapahtunut aikoihin ja pelkkä ajatus sinusta saa mut onnelliseksi. Mä luulen, että mä rakastan sinua."
Oikeasti kirjoitan: Moi, mitä kuuluu?
Mitä oikeasti tarkoitan?
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mä vastaan että; ööö ihan hyvää.
- Anonyymi
Ulkopuolisena kommentoijana kommentoin että tuo ei ole missään nimessä noloa lähestymistä. Ennemmin ne ovat noloja jotka jäävät loppuelämänsä jaarittelemaan ottaisiko vai eikö ja toivotaan että kaivattusi vastaa myös järkevästi oli se sitten mitä tahansa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Tämä on niin totta. Ja itse olisin otettu "moi mitä kuuluu" viestistäkin.
- Anonyymi
Viestiäsi innolla odotan...
- Anonyymi
Ai että. Voi jospa saisinkin tuon viestin.
- Anonyymi
Vastaisin varmaan että ihan hyvää. Tarkoittaisin: ihanaa kun huomioit mut. Haluaisin olla kahdestaan joku hetki. Olen ihastunut suhun.
- Anonyymi
Ihana! 💓💋
- Anonyymi
Olisin ikionnellinen. <3<3<3
nimim. minä vain, vihreäsilmäinen brunetti - Anonyymi
Kaikki palstan viestit ovat joko mielenterveyden sektorin työtekijöiden, sosiaalityöntekijöiden, mielenterveysongelmaisten tai yksittäisten normaalien ihmisten, kuten minun viestejä. Näihin ei kannata uskoa, niillä ei ole minkään sortin positiivista tarkoitusperää.
Ajatustasoilla leikkiminen on todella haitallista joka tavalla. Ongelmaisten ja tarkkailtavien päätösvallan varastaminen on törkeintä mitä ihmismielelle voidaan tehdä. Se jättää järkyttävät traumat ja lähes 100% ne ovat pahempia kuin itse alkuperäinen ongelma. Ongelmaa ongelman perään, olet tuhottu ja elämäsi on piloilla. Jokaisella ihmisellä on muisti ja se penkoo vaikka 30 vuoden takaa itsensä, se että sitä manipuloidaan välissä jää myös muistiin ja häiritsee loppuelämän. - Anonyymi
Kai sulla on nyt varmasti oikea numero? ☎
- Anonyymi
Aloitus oli kaunis, kyllähän tuollainen mitä sinulle kuuluu on kiva avaus ja kuten alottajalla, voi kätkeä monenmoisia tunteita taakseen. Mitäs tommoseen sitten vastais ehkä silleen kun noi lätkön mm-kisatkin on menossa, että kiitos kuuluu koko joukkueelle eli koko meidän porukka (työ, hatrastus tms.) on kiva.
- Anonyymi
Aloittajalla varmasti jonkinlainen tietämys, millainen henkilö se vastaaja on, eli sen verran sivistynyt ja käytöstavat omaava että kohteliaaseen kuulumisten kysymiseen vastaa kohteliaasti ja kysyy myös aloittajan kuulumiset. Siitähän sitä juttua on helppo jatkaa, jos molemmilla on intressiä siihen.
Minusta oikein näppärä yhteyksien avaaaminen tuo aloittajan esimerkki. - Anonyymi
Tottakai, tuollain vastattaisiin. Kunhan hupina heitin, ei kukaan nyt tuollain vastais.
- Anonyymi
No laita sitten kun lupaat. Odotan. ps. En poistanut vielä sun numeroa.
- Anonyymi
Et näy poistaneen kävin ne lukemassa. Eikö ole ikävää kun se ei usko vaikka kerroit minusta. Osaan näytellä etten osaa ja siksi uskoo etten kykene. Kauanko ajattelit olla "salainen ystävä"? Eiköhän sulle ole jo tullut selväksi ettei se luota sinuun kuten minuun. Turha sitä on esittää typerää idioottia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näy poistaneen kävin ne lukemassa. Eikö ole ikävää kun se ei usko vaikka kerroit minusta. Osaan näytellä etten osaa ja siksi uskoo etten kykene. Kauanko ajattelit olla "salainen ystävä"? Eiköhän sulle ole jo tullut selväksi ettei se luota sinuun kuten minuun. Turha sitä on esittää typerää idioottia.
Sä oot nolo kun kyttäät pettävää ukkoas täällä vuodesta toiseen, hahhahhaa!
- Anonyymi
Nyt olet kyllä väärässä henkilössä. Ei ole mun asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole muuta tekemistä elämässä, kun päivät pitkät tänne kirjoitella tätä samaa toistuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Ei olisi noloa. Ilahtuisin valtavasti ja voin kertoa, että samanlaisia tuntemuksia minulla myös, mitä kerroit, että viestilläsi todellisuudessa tarkoitat.
- Anonyymi
Ei minusta olisi ollenkaan noloa toimia noin.
- Anonyymi
Minun piti kerran lähettää tuollainen "Moi mitä sulle kuuluu?" -viesti eräälle ihastuttavalle nuorelle naiselle. Sen sijaan kerroin viestissä kaiken ihastumisestani vähän tuon ap:n viestin tarkoituksen tapaan. Sen pituinen se..
- Anonyymi
Vastasin ensin tähän jotain ja tajusin, että hän kerran vastasi mulle ihan samalla tavalla. Olisiko mun silloin pitänyt osata lukea se vastaus jotenkin toisin?
Siispä muutan suunnitelmaa. Vaikka kysyisit vain kuulumisia, niin kerron suoraan, että olen iloinen sun viestistä. Enempää en nyt tähän kirjoita, mutta jotain muutakin ajattelin. Jään toiveikkaana odottamaan (varmaankin turhaan). - Anonyymi
Okei, hyvä tietää. Mä vastaan sit et niin määki sua ;) No ei vaan, vastaisin varmaan että ihan hyvää, kiva kun kysyit. Mitäs sulle? Olet ollut mielessäni aika usein (tuota vikaa en ole varma uskaltaisinko)
- Anonyymi
En ole varmastikkaan parasta mitä elämässäsi on tapahtunut. Miksi tulit taas ajatuksiini. 💑
- Anonyymi
Niin näyt edelleen uskovan sen tarnoita. Tuollaista ei hyvä harrastaa. Eiköhän se ettet mulle vastaa ole silloin ettet viestittele sillekkään. Toki en voi estää mutta nolosti käyttäydyt kyllä. Kysy suoraan minulta mitä se on kertonut. Kai älynnyt olet kuinka sua vedättää. Eikä kannata kysyä siltä mitä minä haluan. Eihän se sulle sutä totuutta kerro. Noloja juttuja sinusta kertoo. Ole tyytyväinen siis siihen mitä siltä saat.turha on kiukutella. Esitäthän salaista ystävää joka niin "ymmärtää" koita siis lopettaa tuo leikki sen kanssa. Jos me ei voida ystäviä olla et ole sillekkään. Opettele miten ystäviä luodaan ja varsinkin mitä niiden kanssa touhutaan.
- Anonyymi
Unohtuiko jotain? Muistitko postin selata ja kaikki kirjeet höyryttää auki sekä lukea myös? Parisuhde ei ole sitä, että kyttäät kumppanisi puhelinta ja henkilökohtaista elämää sekä kirjoittelet vielä tänne sairaan mustasukkaisuuksissasi. Omia ystäviä voi olla aina, eikä kumppanisi tarvitse siihen kysyä lupaa kehen pitää yhteyttä. Jotain sulla on mennyt pahasti päässäsi ja suhteessasi vinksalleen. Ei kannata oikeasti olla ihmisen kanssa, johon et osaa luottaa, kun se tekee susta noin hullun ja sairaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtuiko jotain? Muistitko postin selata ja kaikki kirjeet höyryttää auki sekä lukea myös? Parisuhde ei ole sitä, että kyttäät kumppanisi puhelinta ja henkilökohtaista elämää sekä kirjoittelet vielä tänne sairaan mustasukkaisuuksissasi. Omia ystäviä voi olla aina, eikä kumppanisi tarvitse siihen kysyä lupaa kehen pitää yhteyttä. Jotain sulla on mennyt pahasti päässäsi ja suhteessasi vinksalleen. Ei kannata oikeasti olla ihmisen kanssa, johon et osaa luottaa, kun se tekee susta noin hullun ja sairaan.
Niin pit osata kunnioittaa parisuhdetta oikein. Ei epäilemällä tai vakoilemalla toista. Eikä petetä parisuhteessa väärin edes somessa. Tämähän on tosi asia. Se jota on petetty on ymmärrettävää epäilyt ja vakoilut. Muistetaan miten kohtelemme toisiamme. Minäkin uskon puolisoni olevan somessa kuten itsekin. Enkä kieroile leikkien salaisten panojen kanssa. Eipä silti mullakaan ei ole yhtään mies kaveria kenen kanssa nyt edea leikkisin. Tyytyväinen olen ja uskon parisuhteeseeni. Ja uskon että puolisoni on terve ja asiallinen. Älä siis toisia hauku tai hulluksi hauku jos et tiedä totuutta. Muistetaan siis mitä somessa kirjoitamme ja viestittelemme eikä loukata kumppaneita.
- Anonyymi
Mitään vanhoja numeroita ole. Puhelin vaihtuu niin kaikki numerot häipyy. En käytä varmuuskopiota
- Anonyymi
Opettele sinä myös. Tällä palstalla ei oikein ystäviä voi olla. Meinaatko että yksi henkilö täällä vastailee. Kaipuu viestejä ei. Paremminkin elämänmyönteisyyden ylläpitoa. Miten näkymätöntä kaipaa?
- Anonyymi
Sä et tainnut vastata ap:lle ollenkaan, vaan tuolle sepustajalle, joka tänne kirjoittelee sairaan mustasukkaisena.
- Anonyymi
Voidaan nainen tehdä niin jos tiedät nimeni niin numeroni löytyy helposti. Voit laittaa viestin. Vertaa sitä nroa mikä on tullut minun numeroon niin tiedät että joku muu valehtelee.
- Anonyymi
Jopa menee vaikeaksi ja monmutkaisiksi jutut, miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Ei tässä mitään vaikeata ole. Muista että täällä kirjoittelee kymmenet ihmiset. Joku halutaan saada syylliseksi niinkuin yksi nainen maailmaa hallitsi🌹
- Anonyymi
Uskon, että jos kaksi ihmistä tuntee toisensa tarpeeksi hyvin niin juuri noin sen silloin osaa tulkita.
- Anonyymi
Saiko aloittaja lähetettyä vai vieläkö emmit?
Onhan tässä viikossa vielä monta päivää jos jänskättää. - Anonyymi
Miksi et vaan menisi suoraan asiaan niinku minäkin tein ;) Vaikka tosi onnellelliseksi tulisin jo tuostakin :)
- Anonyymi
Vielä ei viesti lähtenyt, kun vähän jännittää se vastaus. Tiedän kyllä, että vastaus varmaan tulee, mutta jos se on ihan tyly tai kylmä, niin se onkin vaikeampi hyväksyä.
Mutta joo, erikoisia vastauksia tähän ketjuun on päivän aikana tullut.
Ja vastaan nyt ainakin, että tästä viestistä ei tartte kenenkään vaimon olla mustasukkainen ja kyllä, multa löytyy numero ja muut yhteystiedot - yhteyttä tässä koetan viritellä. Ja en ole mikään trolli taikka massapostaaja, kunhan tänne jännitystäni puran ja kerron sen, mitä muualla ei voi.
Kiitos tsempistä. Aion laittaa sen viestin. AP- Anonyymi
Tee miten sydämesi sanoo.
- Anonyymi
Ihanaa. Sitä odotan. Vastaan:" Hyvää kuuluu. Mitäs itelles? " ja siitä se keskustelu lähtee. Lopulta voidaan sopia treffit.. 🙃
- Anonyymi
En usko että oikeesti vastaat mitään 🤭
- Anonyymi
Onko aloitus naiselta miehelle?
- Anonyymi
voi olla naiselta naisellekin
- Anonyymi
Kunpa olisikin. Olisin niin onnellinen jos saisin häneltä viestiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla naiselta naisellekin
Tai mieheltä miehelle 🤣
- Anonyymi
Lapsellista touhua täällä mitään järkevää keskustelua edes saada aikaiseksi tai kysellä mp.tä...leikitään että on joku J ja Ä ja Ö.. Oikeasti ketään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096536Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884171L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453499TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72881Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251491- 66908
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55883- 9869
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193858Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47839