Ehkä se itsemurha olisi

Anonyymi

sittenkin vain se paras vaihtoehto jos tähän vertaa.

94

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No äläpäs nyt siellä, tiedä vaikka kuinka kivaksi elämäsi vielä muuttuu, se on täysin mahdollista!

• Anonyymi

Ei se muutu, ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Olen päätökseni tehnyt. Kolikkoa pitää kuitenkin vielä kerran heittää, oli se sitten kruuna taikka klaava, teen sen näyttävästi.

• Anonyymi

Tarpeaksi kauan olen odottanut että muuttuisi paremmaksi. Kieltämättä muutaman kerran on näyttänyt että muuttuisi, mutta ei niin ei. Tässä oravanpyörässä kun on pyörinyt yli 20 vuotta on mieli jo tapettu ja täysin vain odotetaan että ruumis ymmärtää saman.
        Minulla mitään arvoa ole.

• Anonyymi

ota toimittajia mukaasi.

• Anonyymi

Mikä nyt on?

• Anonyymi

Piisaako? 10stellaa, 10oxyä, 15 diapamia ja pullo viinaa? Luulis riittävän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piisaako? 10stellaa, 10oxyä, 15 diapamia ja pullo viinaa? Luulis riittävän...

Et sää ehdi tota viinapulloa juoda. Kyllä se polla sammuu ennemminki muttei lähde henki heti. Sitä en osaa sanoa missä kunnossa heräät ja missä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sää ehdi tota viinapulloa juoda. Kyllä se polla sammuu ennemminki muttei lähde henki heti. Sitä en osaa sanoa missä kunnossa heräät ja missä.

Ajattelinkin ensin juoda viinan ja sitten vasta lääkkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin ensin juoda viinan ja sitten vasta lääkkeet.

Huono ajatus. Voit herätä teholla tai kämpässäsi silti. Kokemusta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono ajatus. Voit herätä teholla tai kämpässäsi silti. Kokemusta on.

Kokemuksena sekin olisi varmasti parempi kuin mitä nyt koen joka päivä. Ei ole verrattavissa mihinkään. Siksi ei ole enää merkitystä kun jokainen päivä on sairasta kärsimystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmishenki lähde noilla, mutta vammaudut loppuiäksi. En suosittele. Itse olen herännyt teholta 3 kertaa kauan sitten. Yksi oli vahinko, kaksi oikeaa yritystä humalassa. Olin tuolloin pahasti sekaisin. Ei se elämä herkkua aina ole, mutta kannattaa katsoa päivän kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihmishenki lähde noilla, mutta vammaudut loppuiäksi. En suosittele. Itse olen herännyt teholta 3 kertaa kauan sitten. Yksi oli vahinko, kaksi oikeaa yritystä humalassa. Olin tuolloin pahasti sekaisin. Ei se elämä herkkua aina ole, mutta kannattaa katsoa päivän kerrallaan.

Niin, elämäni ei ole koskaan herkkua. Pelkkää pettymystä, kyttäilyä, pahaa tehdään jatkuvalla syötöllä. En ole hymyillyt sanotaanko yli 10 vuoteen ilosta. Kuka jaksaa? Ei kukaan, elämä ei ole silloin elämisen arvoista kun jokainen päivä on vain toistaan huonompi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, elämäni ei ole koskaan herkkua. Pelkkää pettymystä, kyttäilyä, pahaa tehdään jatkuvalla syötöllä. En ole hymyillyt sanotaanko yli 10 vuoteen ilosta. Kuka jaksaa? Ei kukaan, elämä ei ole silloin elämisen arvoista kun jokainen päivä on vain toistaan huonompi.

Ilosta et ole hymyillyt, mutta hymyillyt kuitenkin?!

• Anonyymi

Mitäs jos vedät nuo ja sitten kun hymyilyttää niin vedät myös ranteet auki?
        Aika varma tapaus.

• Anonyymi

Joo kyllähän se on paras sulle! Tietenkään et sitä tee ku olet täälä siitä mainostamasa,mutta ajatuksena sulle ihan hyvä!

• Anonyymi

Miten kenessäkään voi olla näin paljon pahuutta?

• Anonyymi

No luuletko sää että ykskään tekee itsaria joka täälä siitä höpöttää? Ei kaikkia tarvi nii tosissaan ottaa!

• Anonyymi

Ei ole vaihtoehto. Hyväksy itsesi muutkin hyväksyvät. Ihmisessä on kaksi puolta. Hyvä ja paha. Kummalle voimalle antaa vallan se sinua hallitsee. Jos teet joskus pahaa muista pyytää anteeksiantoa ja anna myös itsellesi anteeksi🌺

• Anonyymi

Oletpa kuka tahansa älä tee sitä. Masennus tai synkät ajatukset voivat saada ihmisen ajattelemaan tuollaisia mutta älä hetkellisen ajatuksen takia katkaise elämääsi. Tee jotain sellaista josta pidät tai mene vaikka tuonne aurinkoon niin saat siitä jo voimaa. Et varmastikkaan ole ainoa joka elämänsä aikana ajattelee synkästi. Ajattele jotain mukavia asioita niin painavat pilvet väistyvät. Tai käy ostamassa herkkuja sekin joskus auttaa. Olet rakas joillekkin ja sinua rakastetaan.

• Anonyymi

Miksi teit aloituksen?

• Anonyymi

Koska jaan ennen loppua tämän keskustelun linkin eräälle ihmiselle. Hän voi lukea viimeiset mietiskelyni täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska jaan ennen loppua tämän keskustelun linkin eräälle ihmiselle. Hän voi lukea viimeiset mietiskelyni täältä.

Voiko? Onkohan hän täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko? Onkohan hän täällä?

Ei ole, kyllä hän varmasti osaa avata linkin. Sitten hän hetken varmaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, kyllä hän varmasti osaa avata linkin. Sitten hän hetken varmaan on.

Jos olisin hän, vituttaisi.Mitä ihmettä oikein luulet tekeväsi? Helpottaa hänen oloaan vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin hän, vituttaisi.Mitä ihmettä oikein luulet tekeväsi? Helpottaa hänen oloaan vai?

Parhaat ystävät ymmärtää aina, jopa poislähdön jos toinen vaihtoehto on katsoa kaverin jatkuvaa kärsimystä vierestä. Eikä mitään muutosta ole näköpiirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaat ystävät ymmärtää aina, jopa poislähdön jos toinen vaihtoehto on katsoa kaverin jatkuvaa kärsimystä vierestä. Eikä mitään muutosta ole näköpiirissä.

Jos hän on paras ystäväsi niin mikset kirjoita suoraan hänelle tai kerro? Onko tämä sitten jotenkin kevyempi paikka kertoa? Tuleekohan siihen kaveriisi sattumaan kovasti jos teet itsemurhan?

• Anonyymi

En usko että häneen sattuu, hän on katsonut vuoden jo kärsimystäni enkä edes lukeudu hänen ystäväksi enää. Kukaan ei halua olla sivusta osallinen kun ihminen kärsii, kärsii ja kärsii. Hän tietää kuitenkin että minulla on parempi olla taivaissa kun täällä joka päivä rääkättävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että häneen sattuu, hän on katsonut vuoden jo kärsimystäni enkä edes lukeudu hänen ystäväksi enää. Kukaan ei halua olla sivusta osallinen kun ihminen kärsii, kärsii ja kärsii. Hän tietää kuitenkin että minulla on parempi olla taivaissa kun täällä joka päivä rääkättävänä.

Oletko sairastunut kroonisesti tms?
        Nyt minä olen osallisena taoahtumiin. Annan sinulle tässä aanen hänelle. Selität minulle vastauksiadi hänelle.
        Miten saankin aina sotkettua itseni tällaisiin tilanteisiin. Olen se polkuantura. Just sellainen olen. Se joka ottaa vastaam kuolevien viimeisen huokauksen. Inhoan sitä. Se saa minut tuntemaan itseni marttyyriksi.
        Olen siis työskennellyt saattohoidossa. Ja kuitenkin se on osani ja pakko nöyrtyä siihen. Alistua siihen osaan ja tehtävään.

En saisi kettoa mitä tunnen. Olla vain kuuntelijana ja läsnä. Tehdä oikeat kysymykset ja ymmärtää. Mutta nyt täällä haluan olla oma itseni enkä siinä roolissa tai osassani.

Sitä tuntee niin paljaaksi itsensä tällaisten asioiden äärellä kun kaikki naamiot on riisuttu pois.

En halua että teet sitä, itsemurhaa.
        Eikö syntymä ja kuolema ole Luojan kädessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sairastunut kroonisesti tms?
        Nyt minä olen osallisena taoahtumiin. Annan sinulle tässä aanen hänelle. Selität minulle vastauksiadi hänelle.
        Miten saankin aina sotkettua itseni tällaisiin tilanteisiin. Olen se polkuantura. Just sellainen olen. Se joka ottaa vastaam kuolevien viimeisen huokauksen. Inhoan sitä. Se saa minut tuntemaan itseni marttyyriksi.
        Olen siis työskennellyt saattohoidossa. Ja kuitenkin se on osani ja pakko nöyrtyä siihen. Alistua siihen osaan ja tehtävään.

En saisi kettoa mitä tunnen. Olla vain kuuntelijana ja läsnä. Tehdä oikeat kysymykset ja ymmärtää. Mutta nyt täällä haluan olla oma itseni enkä siinä roolissa tai osassani.

Sitä tuntee niin paljaaksi itsensä tällaisten asioiden äärellä kun kaikki naamiot on riisuttu pois.

En halua että teet sitä, itsemurhaa.
        Eikö syntymä ja kuolema ole Luojan kädessä?

Mutta kerron vielä, että tapoihini ei kuulu juosta karkuun vaikeita asioita. Jos olen nyt tässä niin sitten olen. Paskamainen luonteenpiirteeni kun en sitäkään pääse karkuun. Se on katsottava silmiin totuutta aina vaikka lattia lähtisi alta.

Minäkin tarvitsen apua mutta pakko aina yksin koota itsensä. Tai Jumalan avulla.

• Anonyymi

Olen minäkin kaupitellut henkitysliitto Helin kirjeensulkijamerkkejä hautaustoimistoon- vastaus oli että soita keväällä uudestaan kun alkaa moottoripyöräkausi 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kerron vielä, että tapoihini ei kuulu juosta karkuun vaikeita asioita. Jos olen nyt tässä niin sitten olen. Paskamainen luonteenpiirteeni kun en sitäkään pääse karkuun. Se on katsottava silmiin totuutta aina vaikka lattia lähtisi alta.

Minäkin tarvitsen apua mutta pakko aina yksin koota itsensä. Tai Jumalan avulla.

Tarkennan vielä. En siis inhonnut työtäni enkä ihmisiä. Rakastan ihmisiä ja potilaita.
        Inhosin sitä, inhosin itsekkäitä ajatuksiani siinä tilanteessa. Inhosin kun minun on vaikea luovuttaa sisäisesti vaikka ulkoisesti olin tukena tai minusta sai sen kuvan, että olen vahva ja minun kestämiseeni voi luottaa.

Tiedätkö, ettei kaikki kestä? Voi tulla iskuna ja pahasti vasten kasvojasi, mutta kaikki ei kestä toisen kuolemaa vaan romahtavat kokonaan pitkiksi ajoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä. En siis inhonnut työtäni enkä ihmisiä. Rakastan ihmisiä ja potilaita.
        Inhosin sitä, inhosin itsekkäitä ajatuksiani siinä tilanteessa. Inhosin kun minun on vaikea luovuttaa sisäisesti vaikka ulkoisesti olin tukena tai minusta sai sen kuvan, että olen vahva ja minun kestämiseeni voi luottaa.

Tiedätkö, ettei kaikki kestä? Voi tulla iskuna ja pahasti vasten kasvojasi, mutta kaikki ei kestä toisen kuolemaa vaan romahtavat kokonaan pitkiksi ajoiksi.

Ja lisään vieläkin. Eli itsemurhasi on kova paikka jollekkin. Ethän vain kostoa haudo? Jotkut tekevät itsemurhan kostoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään vieläkin. Eli itsemurhasi on kova paikka jollekkin. Ethän vain kostoa haudo? Jotkut tekevät itsemurhan kostoksi?

Ajattelen sitä toisaalta kostona yhteiskunnalle. Tälläiseksi minut on muokattu ja hinta on tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen sitä toisaalta kostona yhteiskunnalle. Tälläiseksi minut on muokattu ja hinta on tämä.

Ei kannata. Jos kostoa haluat niin vänkälläkin hengität ja elät, etkä anna periksi. Siitäkös ne vettää herneen nennää ;D

• Anonyymi

Pyh, ei kannata. Kantsii ihan pirruuttaankin tepastella täällä. Ihan vänkälläkin.
      Millainen sun elämä on kun mietit itsaria?

• Anonyymi

Sitaatti "Mikä on luxonia" sivun tämän päivän blogista "Viesti Arctuslaiselta ryhmältä" kuuluu näin.
      ( Tänä voimakkaana heräämisaikana monet päättävät lähteä, koska he ovat oivaltaneet syvemmällä tiedostamattomalla tasolla, että he tarvitsevat enemmän aikaa saavuttaakseen ylösnousemukseen tarvittavan taajuustason ) eli
      et ole samalla henkisellä tasolla minun kanssa joten en jää kaipaamaan mikäli lähdet, sen sijaan ymmärrän että tuo oli välttämätöntä.

• Anonyymi

Sekopää. Lopeta.

• Anonyymi

Luulen että älykkyysosamäärä on huikeasti suurempi tuolla sivustolla kuin sinulla haukkuja:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että älykkyysosamäärä on huikeasti suurempi tuolla sivustolla kuin sinulla haukkuja:)

Älykkyydellä ja sekaisin menolla ei ole mitään tekemistä keskenään.

• Anonyymi

Et ole kerennyt lukea sivustoa mutta kärkkäästi olet jotain mieltä, löytyy sieltä sivustolta myös:)
        Lue sieltä "Mielen aika"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole kerennyt lukea sivustoa mutta kärkkäästi olet jotain mieltä, löytyy sieltä sivustolta myös:)
        Lue sieltä "Mielen aika"

Olen lukenut. Tiedän myös sen, että älykäs voi mennä sekaisin yhtä hyvin kuin vähempi älyinenkin.
        Mielenhäiriöt eivät valikoi ihmisiä älykkyyden mukaan.

• Anonyymi

Eli olen älykäs mutta sinä et:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olen älykäs mutta sinä et:)

Mahdollista. Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi

Pitipä googlata tuo sivu. Aivan järkyttävää hengellistä harhaoppia. Olen pahoillani, että puhun näin suoraan. Itsemurha ei ole koskaan avain mihinkään. Itsemurhayritykset ja -ajatukset ovat epätoivoisen ihmisen hätähuutoja, jossa ihminen kokee, että on joutunut sellaiseen umpikujaan, josta ei ole poispääsyä. Kuitenkin niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Soita sellaiselle ihmiselle, jolle voit puhua HETI. Mitään muuta en voi tässä sanoa kuin että olet arvokas, ainutlaatuinen, tarkoitettu olemaan ja elämään ja Jumalalle rakas. Sinun elämälläsi on arvo ja tarkoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitipä googlata tuo sivu. Aivan järkyttävää hengellistä harhaoppia. Olen pahoillani, että puhun näin suoraan. Itsemurha ei ole koskaan avain mihinkään. Itsemurhayritykset ja -ajatukset ovat epätoivoisen ihmisen hätähuutoja, jossa ihminen kokee, että on joutunut sellaiseen umpikujaan, josta ei ole poispääsyä. Kuitenkin niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Soita sellaiselle ihmiselle, jolle voit puhua HETI. Mitään muuta en voi tässä sanoa kuin että olet arvokas, ainutlaatuinen, tarkoitettu olemaan ja elämään ja Jumalalle rakas. Sinun elämälläsi on arvo ja tarkoitus.

Sivusta laitan, että ihan täyttä valetta. Houkuttelee ihmisiä itsemurhaan jopa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta laitan, että ihan täyttä valetta. Houkuttelee ihmisiä itsemurhaan jopa.

Suren sitä, miten hakoteillä hengellisesti ihmiset voi olla. Ei tarvitsisi kuin kääntyä Jeesuksen puoleen, siinä tulisi apu ja vastaus. Maailman lyhyin rukous onkin: Auta! Auta Jeesus!, on vielä parempi. ;) Hyvällä ystävälläni on tapana sanoa, että Jumalalla on vastaus ihmisen tilanteeseen jo ennen kuin ihminen sitä Häneltä pyytää. Jumala on aina elämän puolella. Sitten on niitä valheellisia eksyttäjiä, jotka jotain muuta yrittävät tarjota. Ei pidä lähteä sellaiseen mukaan koskaan. Jumala ei myöskään torju, jätä tai hylkää yhtäkään, joka Hänen luokseen tulee, olipa elämäntilanne mikä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suren sitä, miten hakoteillä hengellisesti ihmiset voi olla. Ei tarvitsisi kuin kääntyä Jeesuksen puoleen, siinä tulisi apu ja vastaus. Maailman lyhyin rukous onkin: Auta! Auta Jeesus!, on vielä parempi. ;) Hyvällä ystävälläni on tapana sanoa, että Jumalalla on vastaus ihmisen tilanteeseen jo ennen kuin ihminen sitä Häneltä pyytää. Jumala on aina elämän puolella. Sitten on niitä valheellisia eksyttäjiä, jotka jotain muuta yrittävät tarjota. Ei pidä lähteä sellaiseen mukaan koskaan. Jumala ei myöskään torju, jätä tai hylkää yhtäkään, joka Hänen luokseen tulee, olipa elämäntilanne mikä tahansa.

Totta. Ja ennen kaikkea antaa tarkoituksen elämään. Ei niin huonoa paikkaa tule, etteikö Jeesus ole siellä mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ja ennen kaikkea antaa tarkoituksen elämään. Ei niin huonoa paikkaa tule, etteikö Jeesus ole siellä mukana.

Aamen. Hän on Kaikkivaltias ja Hänellä on kaikki valta. Nyt ja iankaikkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen. Hän on Kaikkivaltias ja Hänellä on kaikki valta. Nyt ja iankaikkisesti.

Nyt kuule rukoillaan aloittajan puolesta ja luotetaan siihen, että Jumala kuulee niinkuin on luvannut.
        Vastaus on sitten sen mukainen kuin Jumala jokaisen ja aivan kaikkien parhaaksi näkee.

• Anonyymi

Pelkäätte jotakin te vastaajat,
        ottakaas syvin sisin esiin ja ja sanokaa itsellenne mitä te pelkäätte?
        Sieltä löytyy se vastaus kaikkin kysymyksiin.

• Anonyymi

Vedä kurkkusi auki.

• Anonyymi

Aina löytyy parempia vaihtoehtoja. Mieti myönteisempiä asioita, mitkä luo sulle parempia fiiliksiä? Ala tekemään asioita, jotka synnyttää parempia fiiliksiä. Aktiivisuus aina parempi kuin passiivisuus. Passiivinen tapa tekee yleensä arjesta vaikeampaa ja silloin on vaikeampaa löytää ulospääsyä harmittavista tilanteista. Löydä itsellesi harrastus, joka luo parempaa mieltä. Esim. ulkoilu on helppoa ja happihyppelyt aina parempi vaihtoehto kuin löhöily kotosalla jne.

• Anonyymi

Älä tee itsellesi pahaa, niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Et voi ennustaa tulevia aikoja ja mitä siellä voi vielä odottaa. Nyt näyttää synkältä, mutta se ei ole kaikki. Elämä yllättää.

• Anonyymi

Nyt näyttää synkältä? Yli 30 vuotta ollut pelkkää synkkää. Ei vain jaksa enää.

• Anonyymi

Seuraavat 30 vuotta voivat olla elämäsi parasta aikaa. Anna elämälle ja muutokselle mahdollisuus.

• Anonyymi

Onko sulla käytännön asiat pielessä?? Ehkä ne vetää matalaksi ja masennukseen? Tarvitsetko apua käytännön asioiden hoitamiseen? Oletko yksinäinen? Näihin asioihin voi kyllä itsekin vaikuttaa, mutta kun on oikein masentunut, ei jaksa tai pysty. Apua voi kuitenkin saada jos tilanne on tuollainen. Siitä asiat voivat lähteä valoisampaan suuntaan. Nimimerkillä "kokemusta on".

• Anonyymi

Kysymyksen voisi kääntää toisin: onko elämässäsi jokin asia hyvin? Ei ole ja tuntuu menevän koko ajan huonompaan joka saralla. Kun itse ajattelin jossain vaiheessa parantavani tapojani niin alamäki alkoi, aikamoinen paradoksi, eikö? En halua mistään suunnalta apua, tämä liittyy myös tähän alamäkeen. Ennen pystyin hoitamaan asioitani mutten enää. Olen yksinäinen, kaikki ystäväni ovat jättäneet minut, perhettä kohtaan kiinnostus on mennyt, en luota heihin enkä sukulaisiini. He ovat osana syy miksi olen tässä pisteessä. Eli apu sanana on minulle kirosana. Olen kuitenkin päätökseni kanssa sujut mitä aloitukseen tulee, odotan vain sopivaa hetkeä. Ehkä se on tänään, ehkä huomenna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymyksen voisi kääntää toisin: onko elämässäsi jokin asia hyvin? Ei ole ja tuntuu menevän koko ajan huonompaan joka saralla. Kun itse ajattelin jossain vaiheessa parantavani tapojani niin alamäki alkoi, aikamoinen paradoksi, eikö? En halua mistään suunnalta apua, tämä liittyy myös tähän alamäkeen. Ennen pystyin hoitamaan asioitani mutten enää. Olen yksinäinen, kaikki ystäväni ovat jättäneet minut, perhettä kohtaan kiinnostus on mennyt, en luota heihin enkä sukulaisiini. He ovat osana syy miksi olen tässä pisteessä. Eli apu sanana on minulle kirosana. Olen kuitenkin päätökseni kanssa sujut mitä aloitukseen tulee, odotan vain sopivaa hetkeä. Ehkä se on tänään, ehkä huomenna.

Mikä sinun mielestäsi on elämän tarkoitus? Mikä sinulle on tärkeintä elämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun mielestäsi on elämän tarkoitus? Mikä sinulle on tärkeintä elämässä?

En näe elämää tarkoituksena millekkään. Se vain on. Ehkä tärkeintä on tällä hetkellä kuoleminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe elämää tarkoituksena millekkään. Se vain on. Ehkä tärkeintä on tällä hetkellä kuoleminen.

Sitten et ole vielä ymmärtänyt elämän tarkoitusta. "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi." Jos sinä käännyt Jumalan puoleen, Hän auttaa sinua ihan kaikessa. Ota apu vastaan. Suostu siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole vielä ymmärtänyt elämän tarkoitusta. "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi." Jos sinä käännyt Jumalan puoleen, Hän auttaa sinua ihan kaikessa. Ota apu vastaan. Suostu siihen.

En usko jumalaan enkä muihinkaan taruolentoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet menettänyt uskosi ihmisiin. En ihmettele.Tää maailma on kylmä ja kova, ihmiset ajattelee usein vain itseään. Mitä jos jossakin on yhtä onneton ihminen kuin sinä? Mitä jos toisenne löytämällä voisitte löytää onnen ja tarkoituksen? Mitä jos löydätkin onnen auttamalla muita yhtä onnettomia tai jopa onnettomampia? Sinä ansaitset mahdollisuuden onneen ja iloon ja tarkoitukeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet menettänyt uskosi ihmisiin. En ihmettele.Tää maailma on kylmä ja kova, ihmiset ajattelee usein vain itseään. Mitä jos jossakin on yhtä onneton ihminen kuin sinä? Mitä jos toisenne löytämällä voisitte löytää onnen ja tarkoituksen? Mitä jos löydätkin onnen auttamalla muita yhtä onnettomia tai jopa onnettomampia? Sinä ansaitset mahdollisuuden onneen ja iloon ja tarkoitukeen.

Ennen olin auttavainen. Sekin vain katosi kuin sormia napsauttamalla jonnekkin namibian aavikoille. Pahaa tekevät ihmiset väärissä asemissa. Kusipäitä voisi suoraan sanoa.

• Anonyymi

Itse ymmärrän, että joissakin tilanteissa se voi jopa olla paras vaihtoehto.

• Anonyymi

Itsemurha ei ainakaan ole Jumalan tahto. Aloittaja voisi ottaa yhteyttä paikallisen seurakunnan diakoniin ja pyytää käymään.

• Anonyymi

Hmm.. ehkä kuten itse näin unessa, jonkun aika söpön tytön, kuin kirkon penkissä, tuollainen voisi ehkä parantaa pahoja tapojani, ei minulla nyt ole nyt niin hirveän pahoja tapoja kuitenkaan, olen luopunut jo pahimmista.

• Anonyymi

Niinpä. Usein uskova nainen on se miehen pelastus tai se, joka johtaa sinne Pelastajan luokse. Uskovissa naisissa on sitä jotain. ;)

• Anonyymi

Toi jossittelu on vaa nii turhaa. Jos ei muuta enää ole ni tekee sen.
      Loppuu ainaki kivut, säryt, surut.
      Muut kyllä jaksaa sitten paremmin kun et ole enään muiden vaivana.
      Eiks niin :)

• Anonyymi

Niinhän se on. Ei epäilystäkään asian suhteen. Liipasin on koko ajan herkässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Ei epäilystäkään asian suhteen. Liipasin on koko ajan herkässä.

Kauhee kiusaaja. Sivusta tämä. Pyörittää porukkaa kauhallaan.

• Anonyymi

Eiks se olis parempi vaan kirjoittaa lapulle, että "itsemurhani ei ole kenenkään syy. En vaan muuten jaksanut niin pädyin ihan itse tähän ratkaisuun, johon kellään muilla ei ole osuutta:

Mitä tänne tulla ihmisiä kiusaamaan.

• Anonyymi

Sinä varmaan olet juuri hän kenen syy se tulee olemaan.

• Anonyymi

Miksi kiusaannut aiheesta?
        Hyvä neuvo sulla kyl.
        kannattaa väsätä toi lappu jos on -ap-
        ja tekee itsarin.
        Toivottavasti ei tee, mut jos tekee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaan olet juuri hän kenen syy se tulee olemaan.

En ole. Aikuinen ihminen vastaa aina itse omista teoistaan.
        Ja itsemurhaan on turha vetää sivullisia mukaan. Se on jokaisen oma henkilökohtainen päätös. Valitettavasti vain sen seuraukset jäävät muiden kannettaviksi.

• Anonyymi

Oletko sitä mieltä jos ulkopuoliset tekevät elämästäsi mahdotonta niin olet itse syypää siihen ettet pysty kertakaikkiaan enää elämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitä mieltä jos ulkopuoliset tekevät elämästäsi mahdotonta niin olet itse syypää siihen ettet pysty kertakaikkiaan enää elämään?

Ei ole itse syypää, että muut ovat tehneet hänen elämänsä vaikeaksi. Mutta itse vastaa omista teoistaan ja jos päättää tehdä itsarin, on se hänen oma päätöksensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole itse syypää, että muut ovat tehneet hänen elämänsä vaikeaksi. Mutta itse vastaa omista teoistaan ja jos päättää tehdä itsarin, on se hänen oma päätöksensä.

Tuo ei pidä paikkansa kaikissa tilanteissa. Varsinkaan kun ihminen ajataan itsemurhan partaalle, se on yllättävän helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkansa kaikissa tilanteissa. Varsinkaan kun ihminen ajataan itsemurhan partaalle, se on yllättävän helppoa.

Viimekädessä jokainen vastaa itse tekemisistään. Niin se vain on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimekädessä jokainen vastaa itse tekemisistään. Niin se vain on.

En ainakaan itse vastaa huonosta olostani, joku muu vastaa siitä. Siksi minäkin voin tehdä mitä teen ilman että otan siitä vastuuta. Tasapuolista ajattelua. Ja kirjeen olen tehnytkin, siinä lukee kaikkien nimet, jotka ovat tämän kaiken takana. Heissulivei ja näkyy taivaissa!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan itse vastaa huonosta olostani, joku muu vastaa siitä. Siksi minäkin voin tehdä mitä teen ilman että otan siitä vastuuta. Tasapuolista ajattelua. Ja kirjeen olen tehnytkin, siinä lukee kaikkien nimet, jotka ovat tämän kaiken takana. Heissulivei ja näkyy taivaissa!!!!

Ihan miten parhaaksi koet. Päätös on sinun ja vastaat siittä itse. Jokainen on itse vastuussa omista tekemisistään.

• Anonyymi

Samaa ajattelen. En vain kestäisi enää päivääkään, ellei olisi pakko. Mutta miksipä enää olisi, kunhan saan asiani hoidettua. Kukaan ei vaan enää välitä musta, enkä voi enää luottaa kehenkään. Kukaan ei voi mua enää auttaa, jos haluaisikaan. Mutta luulen, että vielä menee jonkun aikaa, ennen kuin saan kaikki asiani hoidettua ennen viimeistä hetkeä.

• Anonyymi

Uskotko sinä Jumalaan?

• Anonyymi

Et pysty luottamaan, mutta se ei merkitse, että kukaan,ei kukaan tässä maailmassa välittäisi! Varmasti löytyy kun osaa etsiä oikeista paikoista. Yksinäisiä on paljon. Heidän vain täytyy löytää toisensa.

• Anonyymi

Joh 5:6 pala lintuja pallata kukkia! Joka tekee itsemurhan,niin se tekee itsemurhan.. ja aamulla nänniesi pihat puhuvat omaa kieltään. Aamen!

• Anonyymi

Rukoile Jeesusta.

• Anonyymi

Noh noista avaruusjutuista, kuten event horizon, on sellainen juttu milloin aika muuttuu ja ihmisen ajatuksetkin muuttuvat, niin suuren gravitaatiovoiman vaikutuksexta.

• Anonyymi

Jos olettaa että Einstein olisi oikeassa, niin tietysti Einstienin pitäisi selittää se miksi toinen ihminen oile kuten tuonen ihminen, eli "klooni", näin ollen Einstein oli jo alumperinkin väärässä.

• Anonyymi

Niin minullekin tuntuu tuollainen asia, että tärkeintä olisi vain selvitä hengissä kuolemaan asti.

• Anonyymi

Kyllä kirjoitti aikaa jo kukkaisjutun🙂

• Anonyymi

Joidenkin harmiksi ja joidenkin iloksi sain kuin sainkin taas mentyä päivän eteenpäin ja enää ei ole ihan sellainen olo. Tuntuu paremmalta tai ainakin vaikuttaa siltä. Niin, vaikka välillä onkin vaikeaa tai täydellistä, pitäisi silti aina katsoa se seuraava päivä. Sitä ei koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan. Itse käytän aina saatuani oppia pahan paikan tullen eli lasken kymmeneen ennen minkään asian tekemistä. Siinä ajassa asiat kerkivät muuttumaan suuntaan jos toiseenkin. Kerran katsoin dokumentin pahasti masentuneista ja siinä jaettiin sellaista oppia, kun jos olo on ettei jaksa päivääkään enää niin koittaa mennä eteenpäin tunti kerrallaan ja jos sekin on liikaa niin minuutti kerrallaan, jokainen jaksaa minuutin mitä vain. Ei kai sitä voi tästäkään kaikesta muuta sanoa lopuksi kuin, näitä päiviä vain tulee masentuneen elämään ja se on silloin hyväksyttävä vaikka se olisikin vaikeaa. Ehkä jonain päivänä kaikki on historiaa tai ei... sen saa vain selville kun katsoo seuraavan päivän.

• Anonyymi

Tässä sulle hyvä neuvo: laihduta 25 kiloa niin olosi on vielä kevyempi.

• Anonyymi

Mönkijä jutuilla ei ainakaan pysty laihduttamaan, se mahdottomuus.

• Anonyymi

"armeijan mönkijä" on siis sellainen jättitehokas 4-pyöräinen, ei 3-pyöräinen, vaikka armeijan huoltojuttuja olen tehnyt mutta oli aika HIRVIÖ tuollainen :D

• Anonyymi

Tiedän kyllä nämä armeija mönkijä jutut, en ole niistä kiinnostunut. Elän pitkää ja iloista elämää varten, en huonommalle. Netistä näitä juttuja voi lukea vaikka kuinka. Sieltähän se totuus löytyy. Jokainen hiukankaan fiksu ihminen tietää että puhtaus on puoli ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe