Äänestäkää! Ruotsalainen puolue pois Brysselistä

Anonyymi

Kun kaikki kynnelle kykenevät suomalaiset käyvät äänestämässä parhaaksi kokemiaan ehdokkaita, ruotsalainen puolue putoaa pois. Ihan tämän takiakin kannattaa käydä äänestämässä EU-vaaleissa.

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perussuomalaiset nostaa kannatustaan ja ottaa rkp:ota vapautuvan paikan. Perussuomalaiset nostaa paikkalukunsa silloin kahdesta neljään.

    • Anonyymi

      Nyt on tärkeää äänestää kaikkien vastavoimaa EU-eliitille ja liberaalille globalismille. Se on Euroopan tuho. Siksi PS ja 7T.

    • Kokoomuksen ehdokkaissa on yksi härskeimmistä piiloRKP-ukoista.
      Samaan tapaan kuin toimitusministeriössä on yhtä härski piiloRKP-akka.
      Tiedätte kyllä nimet. Kiertäkää siis ukkopiilottelijakin kaukaa.
      PS on varmempi valinta. Löytyy professoria, dosenttia ja tottakai käytännön ihmisiä. Yksikään ei elä utopioissa, vaan on hyvin varautunut EU-valtapelureiden harhutuksiin.

    • Anonyymi

      Minä boikotoin kaikkia EU-nukkeja yhtä lailla - jään taas nukkuviin, hYi helevetti nuota pellejä. Mitä kuvittelevat saavansa aikaan 700 eunukin porukassa.......

      • Anonyymi

        Nehän ovat jo liittoutumassa muiden EU-vastaisten puolueiden kanssa, aikovat ehkä yhdistyä.

        Silloin näistä ns. oikeistolaisista syntyy eräänlainen super-persut puolue, joka on aika iso vastavoima. Italia, Espanja, Ranska, Ruotsi, Suomi jne. Erimielisyyksiä näillä on lähinnä suhtautumisessa Venäjään. Suomelta on hävinnyt paljon työpaikkoja sen vuoksi, että Venäjän kauppa on lässähtänyt, lieneekö tässä jotain boikottejakin?

        Äänestä ihmeessä EU-vaaleissa! Persut sinne liittoutumaan yhteen muiden maiden kapulaa-rattaaseen ryhmien kanssa! Saksa ja Ranska ovat yrittäneet yhdessä vallata Euroopan johdon, siksi Britannia ei halua olla mukana. Noiden kahden maat sekot päättäjät ottaisivat loputtomasti Europpaan sopimattomia porukoita Afrikasta ja Lähi-idästä, ja nuo ovat yleensä hankalia tapauksia, muslimeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän ovat jo liittoutumassa muiden EU-vastaisten puolueiden kanssa, aikovat ehkä yhdistyä.

        Silloin näistä ns. oikeistolaisista syntyy eräänlainen super-persut puolue, joka on aika iso vastavoima. Italia, Espanja, Ranska, Ruotsi, Suomi jne. Erimielisyyksiä näillä on lähinnä suhtautumisessa Venäjään. Suomelta on hävinnyt paljon työpaikkoja sen vuoksi, että Venäjän kauppa on lässähtänyt, lieneekö tässä jotain boikottejakin?

        Äänestä ihmeessä EU-vaaleissa! Persut sinne liittoutumaan yhteen muiden maiden kapulaa-rattaaseen ryhmien kanssa! Saksa ja Ranska ovat yrittäneet yhdessä vallata Euroopan johdon, siksi Britannia ei halua olla mukana. Noiden kahden maat sekot päättäjät ottaisivat loputtomasti Europpaan sopimattomia porukoita Afrikasta ja Lähi-idästä, ja nuo ovat yleensä hankalia tapauksia, muslimeita.

        No kuinka vain, mutta EU:sta emme pääse eroon, vaikka kuinka äänestelisimme...joten, edelleen..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe