Laitatko viestiä, kun tää mun juttu on ohi?
Ikävöin sua mies.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä nainen en ole vararengas enkä pelastusrengas. Hoidappa avioerosi ilman luulottelua suhteesta vararenkaaseen. en ole sinulle mikään laastari. minuun et tue. minulta et saa apua yksinäisyyteen ja lohtua, jotta saat heti uuden suhteen.
- Anonyymi
Alotus oli varmaan taas mieheltä kuten vastauskin.
- Anonyymi
Ihan nainen olen. T:ap
- Anonyymi
Kyllä ymmärrystä ja tukea saa eronneetkin. Huomasin kyllä että etenit asiassa. Mitä siis laitan jotta et suuru/ymmärrä väärin? Mitä viestiin laitan? Miksi ikävöit? Toki voin laittaa viestiä nyt kun olet saanut sen eron. Tuen kaikin tavoin. Ystäviähän me ollaan ja tämä on molemmille selvää? Koita nyt päättää milloin kelpaa ja milloin en. Ei tahdo jaksaa tätä "leikkiä" sun kanssa.
- Anonyymi
Huomenet sulle.
Minä en ole koskaan leikkinyt, en kirjoitellut typeriä aloituksia.
Sinä olet sensijaan leikkinyt kaikki nämä vuodet juuri tätä leikkiä kaikkien kanssa.
Eikä loppua näytä tulevan. Joten voisiko syyttely vihdoinkin loppua. - Anonyymi
Tämäkö on sen oikean ihmisen tukemista? Outo käsitys monella milloin mistäkin sanasta. Minä sanoisin tuota kyllä omaksi lapselliseksi nettileikiksi ja täydelliseksi ymmärtämättömyydeksi isojen asioiden äärellä ja lopuksi sitten vielä sivallus toista kohtaan. Osa teistä harhaisista kai kuvittelee että millaiset asiat hyvänsä voi hoidella yleisellä nettipalstalla kenen kanssa vain. Ja tässäkin lienee ollut kyse aivan jostakin muusta mitä vastaaja kuvitteli. Käsittämätöntä.
- Anonyymi
Laita kuule ihan itse vaan, vaikka heti.
- Anonyymi
Mistäpä tuota tietää milloin on ohi. Ota ihan itse yhteyttä kun aika on :)
- Anonyymi
Silloin sinun on helpompi ottaa yhteyttä minuun.
- Anonyymi
Kun mikä sinun juttu on ohi?
- Anonyymi
Mielisairaalajakso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairaalajakso.
Jaa. Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan niin paha ymmärtää ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
En ikinä ota sinuun yhteyttä.
- Anonyymi
Ei hyvän tähden näitä idioottikukkasia. Onko nämä ihmiset todellakin tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823250Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362060Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691840Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3001383Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341288Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911210- 1091206
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711100Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084- 281061