Laitatko viestiä, kun tää mun juttu on ohi?
Ikävöin sua mies.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä nainen en ole vararengas enkä pelastusrengas. Hoidappa avioerosi ilman luulottelua suhteesta vararenkaaseen. en ole sinulle mikään laastari. minuun et tue. minulta et saa apua yksinäisyyteen ja lohtua, jotta saat heti uuden suhteen.
- Anonyymi
Alotus oli varmaan taas mieheltä kuten vastauskin.
- Anonyymi
Ihan nainen olen. T:ap
- Anonyymi
Kyllä ymmärrystä ja tukea saa eronneetkin. Huomasin kyllä että etenit asiassa. Mitä siis laitan jotta et suuru/ymmärrä väärin? Mitä viestiin laitan? Miksi ikävöit? Toki voin laittaa viestiä nyt kun olet saanut sen eron. Tuen kaikin tavoin. Ystäviähän me ollaan ja tämä on molemmille selvää? Koita nyt päättää milloin kelpaa ja milloin en. Ei tahdo jaksaa tätä "leikkiä" sun kanssa.
- Anonyymi
Huomenet sulle.
Minä en ole koskaan leikkinyt, en kirjoitellut typeriä aloituksia.
Sinä olet sensijaan leikkinyt kaikki nämä vuodet juuri tätä leikkiä kaikkien kanssa.
Eikä loppua näytä tulevan. Joten voisiko syyttely vihdoinkin loppua. - Anonyymi
Tämäkö on sen oikean ihmisen tukemista? Outo käsitys monella milloin mistäkin sanasta. Minä sanoisin tuota kyllä omaksi lapselliseksi nettileikiksi ja täydelliseksi ymmärtämättömyydeksi isojen asioiden äärellä ja lopuksi sitten vielä sivallus toista kohtaan. Osa teistä harhaisista kai kuvittelee että millaiset asiat hyvänsä voi hoidella yleisellä nettipalstalla kenen kanssa vain. Ja tässäkin lienee ollut kyse aivan jostakin muusta mitä vastaaja kuvitteli. Käsittämätöntä.
- Anonyymi
Laita kuule ihan itse vaan, vaikka heti.
- Anonyymi
Mistäpä tuota tietää milloin on ohi. Ota ihan itse yhteyttä kun aika on :)
- Anonyymi
Silloin sinun on helpompi ottaa yhteyttä minuun.
- Anonyymi
Kun mikä sinun juttu on ohi?
- Anonyymi
Mielisairaalajakso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairaalajakso.
Jaa. Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan niin paha ymmärtää ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
En ikinä ota sinuun yhteyttä.
- Anonyymi
Ei hyvän tähden näitä idioottikukkasia. Onko nämä ihmiset todellakin tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944