Kattonumerot.

Anonyymi

Kertokaahan , te villit , että mitä tarkoittaa ne numerot taksienne katoilla. Kuuluuko vaikkapa auto jonka katolla on numero 749 , johonkin suurempaan välitysfirmaan vai mitä se merkitsee?

22

560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiakkaan harhaan johtamista. Villienhän toiminta perustuu vilunki peliin verotusta ja vakutuksia myöten. Mine en jymmärrä mitä sina sanoa. Mina olla eronnut vaimolla olla 5 lasta, se olla yksihuoltaja se saada vain 4000 e tuki meille. Mina hyva kuski.

• Anonyymi

Erosin välistävetofirmasta ja aion pitää kupunumeron minkä sain ajat sitten lääninhallitukselta.En todellakaan ole villi vaan TAKSIYRITTÄJÄ ilman välistävetäjiä.

• Anonyymi

joo, orjakuskit ihmettelevät kun vapaillakin on kyltti katolla :D

• Anonyymi

Kupunumeroa EI SAA lääninhallitukselta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kupunumeroa EI SAA lääninhallitukselta!!

Kyllä sen aiemmin sai, kuten kirjoittaja mainitsee. Lukutaito on hyvä taito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa... minulle ainakin annettiin se välitysyhtiön toimesta, mutta mitäpä minä, 30 vuotta alalla ollut mistään mitään tiedän

• Anonyymi

Lääninhallituksia ei ole koskaan kiinnostanut taksien kupunumerot. Liikenneluvat oli numeroitu . Oletko siis laittanut liikenneluvam numeron taksiisi?
        tyhmä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa, tiedoton.

• Anonyymi

Mistä lähtien taksien katolla on ollut numeroita? Katsotaanko niitä korkeammalta, esim. sillalata että tuossa menee auto numero 123 vai onko ne kattonumerot poliisin ilmastakäsin tehtävää valvontaa varten? Kerro ihmeessä.

Kupunumeroita olen kyllä nähnyt mutta kattonumeroita en koskaan. Onko kattonumerot uusi keksintö?

• Anonyymi

Kupunumerot villeillä kertoo viime kuun kassan.

• Anonyymi

tunnin.

• Anonyymi

USA:ssa on poliisiautoissa kattonumerot. Nyt sama trendi on siis tullut Suomeenkin 🙁

• Anonyymi

Me ollaan katsottu telkkarista kun ameriikassa on poliisi-, palo- ja ambulanssiautojen katolla numerot niin päätettiin laittaa itsekkin katolle numerot. Nyt on sitten täälläkin suuren maailan mallia. Oletko kateellinen kun sinulla on onneton taksikupu jossa on niin pienellä numero että meitä naurattaa?

Maanantaina teipataan myös auton kylkiin numerot niin sitten ollaan niin amerikkaa että. Kattonumerot oli vasta alkua.

• Anonyymi

JUKU JUKU JUKU NYT HELIKOPTELI LENTÄÄ OTTAA LIKOLLISTA KIILLI TOSSA ON NUMELO KATOLLA

• Anonyymi

Kattonumerot, no huh huh.

• Anonyymi

Ei kai niitä kukaan kiellä.

Olisiko mielestäsi parempi laittaa numerot oviin niinkuin kilpa-autoissa? Tai vaikka kirjaimet? Mikä miellyttäisi sinua?

Suoraan sanottuna, sääntösuomi on ohjelmoinut (aivopessyt) ihmiset uskomaan että jokin suurempi voima (auktoriteetti) määrää kaikesta.

• Anonyymi

mä laitan numerot kupuun, en kattoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä laitan numerot kupuun, en kattoon.

Kattonumerot on niin mun juttu. Tänään kun mmenen talille, niin heitän kuvun roskiin ja teen kattonumerot taksiini.

Miten virkavalta suhtautuu siihen kun ei ole kupua?

• Anonyymi

Joo, näkyy perustelut olevan vähissä. Ihan ymmärrettävää, joskin huvittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, näkyy perustelut olevan vähissä. Ihan ymmärrettävää, joskin huvittavaa.

Ai, mua ei tällanen alkeellinen saivartelu paljon naurata

• Anonyymi

Oveen voit laittaa sitten vaikka tekstin Taksi Helsinkisä. Se ja kattonumero yhdessä tekee autostasi luotettavamman näköisen ja silti voit rokottaa 1.5 kertaisen hinnan. Se on semmonen Anne Bernerin visioima uusi , innovatiivinen ote asiaan.

• Anonyymi

Olin koko päivän katselemassa takseja Tuusulantien sillalla jonka alta meni satoja takseja. Yhdenkään taksin katossa ei ollut kattonumeroa. Miksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe