Kattonumerot.

Anonyymi

Kertokaahan , te villit , että mitä tarkoittaa ne numerot taksienne katoilla. Kuuluuko vaikkapa auto jonka katolla on numero 749 , johonkin suurempaan välitysfirmaan vai mitä se merkitsee?

22

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiakkaan harhaan johtamista. Villienhän toiminta perustuu vilunki peliin verotusta ja vakutuksia myöten. Mine en jymmärrä mitä sina sanoa. Mina olla eronnut vaimolla olla 5 lasta, se olla yksihuoltaja se saada vain 4000 e tuki meille. Mina hyva kuski.

    • Anonyymi

      Erosin välistävetofirmasta ja aion pitää kupunumeron minkä sain ajat sitten lääninhallitukselta.En todellakaan ole villi vaan TAKSIYRITTÄJÄ ilman välistävetäjiä.

      • Anonyymi

        joo, orjakuskit ihmettelevät kun vapaillakin on kyltti katolla :D


      • Anonyymi

        Kupunumeroa EI SAA lääninhallitukselta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kupunumeroa EI SAA lääninhallitukselta!!

        Kyllä sen aiemmin sai, kuten kirjoittaja mainitsee. Lukutaito on hyvä taito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen aiemmin sai, kuten kirjoittaja mainitsee. Lukutaito on hyvä taito.

        Jaa... minulle ainakin annettiin se välitysyhtiön toimesta, mutta mitäpä minä, 30 vuotta alalla ollut mistään mitään tiedän


      • Anonyymi

        Lääninhallituksia ei ole koskaan kiinnostanut taksien kupunumerot. Liikenneluvat oli numeroitu . Oletko siis laittanut liikenneluvam numeron taksiisi?
        tyhmä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen aiemmin sai, kuten kirjoittaja mainitsee. Lukutaito on hyvä taito.

        Ei saa, tiedoton.


    • Anonyymi

      Mistä lähtien taksien katolla on ollut numeroita? Katsotaanko niitä korkeammalta, esim. sillalata että tuossa menee auto numero 123 vai onko ne kattonumerot poliisin ilmastakäsin tehtävää valvontaa varten? Kerro ihmeessä.

      Kupunumeroita olen kyllä nähnyt mutta kattonumeroita en koskaan. Onko kattonumerot uusi keksintö?

    • Anonyymi

      Kupunumerot villeillä kertoo viime kuun kassan.

      • Anonyymi

        tunnin.


    • Anonyymi

      USA:ssa on poliisiautoissa kattonumerot. Nyt sama trendi on siis tullut Suomeenkin 🙁

    • Anonyymi

      Me ollaan katsottu telkkarista kun ameriikassa on poliisi-, palo- ja ambulanssiautojen katolla numerot niin päätettiin laittaa itsekkin katolle numerot. Nyt on sitten täälläkin suuren maailan mallia. Oletko kateellinen kun sinulla on onneton taksikupu jossa on niin pienellä numero että meitä naurattaa?

      Maanantaina teipataan myös auton kylkiin numerot niin sitten ollaan niin amerikkaa että. Kattonumerot oli vasta alkua.

    • Anonyymi

      JUKU JUKU JUKU NYT HELIKOPTELI LENTÄÄ OTTAA LIKOLLISTA KIILLI TOSSA ON NUMELO KATOLLA

    • Anonyymi

      Kattonumerot, no huh huh.

    • Anonyymi

      Ei kai niitä kukaan kiellä.

      Olisiko mielestäsi parempi laittaa numerot oviin niinkuin kilpa-autoissa? Tai vaikka kirjaimet? Mikä miellyttäisi sinua?

      Suoraan sanottuna, sääntösuomi on ohjelmoinut (aivopessyt) ihmiset uskomaan että jokin suurempi voima (auktoriteetti) määrää kaikesta.

      • Anonyymi

        mä laitan numerot kupuun, en kattoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä laitan numerot kupuun, en kattoon.

        Kattonumerot on niin mun juttu. Tänään kun mmenen talille, niin heitän kuvun roskiin ja teen kattonumerot taksiini.

        Miten virkavalta suhtautuu siihen kun ei ole kupua?


      • Anonyymi

        Joo, näkyy perustelut olevan vähissä. Ihan ymmärrettävää, joskin huvittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näkyy perustelut olevan vähissä. Ihan ymmärrettävää, joskin huvittavaa.

        Ai, mua ei tällanen alkeellinen saivartelu paljon naurata


      • Anonyymi

        Oveen voit laittaa sitten vaikka tekstin Taksi Helsinkisä. Se ja kattonumero yhdessä tekee autostasi luotettavamman näköisen ja silti voit rokottaa 1.5 kertaisen hinnan. Se on semmonen Anne Bernerin visioima uusi , innovatiivinen ote asiaan.


    • Anonyymi

      Olin koko päivän katselemassa takseja Tuusulantien sillalla jonka alta meni satoja takseja. Yhdenkään taksin katossa ei ollut kattonumeroa. Miksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe