Kyllä on typerää

Anonyymi

että ihastuin suhun mies ja halusin uskoa että ehkä sinä myös olet...Katseiden perusteella.

Kunnes tajusin että katsot muita nuoria naisia samalla tavalla. Kyllä mä sisimässäni ymmärsin että leikit mutta kun on ihastunut haluaa niin mielellään uskoa...

Olin/olen myös helppo kohde kun olen huonossa liitossa mistä haluan pois ja toisen miehen huomio silloin tekee hyvää...

Mutta kyllä mä selviän. Vaan se että sattuu vähän kun tajusin että olen aika pahasti ihastunut suhun...

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs typerää tuossa on? Vai pidätkö typeränä niitäkin ihmisiä, jotka sinuun ihastuneena katsoo.

• Anonyymi

Ei mutta se että annoin itselleni luvan haaveilla siitä että hän myös olisi/on ihastunut on typerää. Niin tarkoitin.

Meinaan sattuu kun tulee takaisin todellisuuteen.

Ap

• Anonyymi

Varatut ei kiinnosta. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Mikä alotuksessa saa jonkun luulemaan, että ap on varattu, eikös alotus näytä just toistepäin, että ap:n kohde sutinoi muiden kanssa.

• Anonyymi

Osanotto. Näitä tilanteita mahtuu itse kunkin elämään. Aina ei myöskään lopulta tiedä oliko se yksipuolista vai ei. Itselle jää vain se typerä, nolo ja vmainen fiilis. Lohduta itseäsi sillä, että jollain tasolla hän varmasti oli kiinnostunut sinusta jos katsoi. Jossain muualla, toisena hetkenä tarina olisi voinut päättyä toisin. Ihastumisesta eroon pääseminen onkin sitten vaikeampi juttu. Tässä keski-ikäisen (toivottomasti ihastuneen) naisen näkemys. 😁

• Anonyymi

Voi kiitos 😊 Kyllä tämä varmaan tästä vaikka nyt vähän ottaa päähän.

Ja vaikka tämä on harmillista olen silti kiitollinen ja iloinen siitä että olen saanut tuntea ihastuksen tunnetta taas. Siitä on kauan aikaa kun viimeksi perhosia olisi ollut vatsassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos 😊 Kyllä tämä varmaan tästä vaikka nyt vähän ottaa päähän.

Ja vaikka tämä on harmillista olen silti kiitollinen ja iloinen siitä että olen saanut tuntea ihastuksen tunnetta taas. Siitä on kauan aikaa kun viimeksi perhosia olisi ollut vatsassa...

Se on ihan totta että paljon se ihastuminen antaa iloa, energiaa, odotusta ja roihuavaa tunnetta. Eikä sitä koskaan tiedä vaikka jonain päivänä sitten unohtaa sen tyypin tai tunteet syttyy molemmin puolin. Itse koen että ikävintä on se epävarma nolous ja typeryyden tunne kun ei tiedä mitä pitäis ajatella. Miesten aivot tunnetusti toimii poikkeavasti 😂

• Anonyymi

Minä ajattelen varatuista jotka ihastuilee suhteen ulkopuolisiin että ne etsii kevyttä leikkiä kun ovat ikävystyneitä. Käyttää hyväksi kun kaipaa seikkailuja ja lohtua. eivät eroa koskaan. Ovat myöskin tuuliviirejä joiden kumppanina joutuu pelkäämään että hän karkaa uuden matkaan vaikeuksien tullessa eikä kehtaa reilusti ensin puhua kotona ja erota suhteesta. sydänsuru vaaravyöhyke joka kannattaa kiertää kaukaa

• Anonyymi

Maailma ei ole noin mustavalkoinen.
        Eikä ihmiset samanlaisia.
        On niitäkin jotka varattuna on rakastunut toiseen ja ovat valmiita eroamaan uuden rakkauden vuoksi.
        Koskapa ihmiset voivat myös tehdä vääriä valintoja ja onnettomia suhteessaan.
        Eikä eroaminen helppoa ole vaikka henkisesti olisi eronnut.
        Uusi rakkaus yllättää ja se on menoa sit.
        Ei se ihmisestä tuuliviiriä tee.
        Paremminkin niin että ihminen on määrätietoinen , tietää mitä haluaa ja mitä ainakaan ei halua. Haluaa löytää sen oikean rakkauden.
        Kuulostaa aika pinnalliselta tuollainen että kaipaisi vain ihailua ja lohdutusta ja että olisi vain pelkkää leikkimistä ja pelailua. Kylmääkin mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitäkin jotka varattuna on rakastunut toiseen ja ovat valmiita eroamaan uuden rakkauden vuoksi.
        Paremminkin niin että ihminen on määrätietoinen , tietää mitä haluaa ja mitä ainakaan ei halua. Haluaa löytää sen oikean rakkauden.
        Kuulostaa aika pinnalliselta tuollainen että kaipaisi vain ihailua ja lohdutusta ja että olisi vain pelkkää leikkimistä ja pelailua. Kylmääkin mielestäni.

Mitä siinä sitten jaarittelet ? Ota se varattu tussua jakava petollinen pettäjä eukko. Kyllä on menoa kun se sinuakin pettää. Onnee kolmiodraamoihinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentti 15:18 on täyttä asiaa.

• Anonyymi

Silmät kiinnikkö pitäis ihmisen kulkea? Ihmekkään jos mies ei ole ihastunut.

• Anonyymi

Eikö sitä nykyään saa edes katsoa silmiin ilman mitään merkitystä. Rehellinen katsoo silmiin.

• Anonyymi

Kummallista nykypäivän katsominen kun menee terveys samalla.

• Anonyymi

Tämä jotenkin kosketti kun olen perusystävällinen ja ”sosiaalinen perhonen”, katsoessani muita naisia silmiin en tunne mitään muuta kuin kohteliaan tavan.

Hän nainen joka on vienyt sydämeni on ainoa jota kohtaan tunnen vahvasti ja olen ollut ihan hänen lumossaan, heti ensikohtaamisellamme koskaan hän vei noin vain jalat alta.

Ihana kaunotar hän, enkeli varmaankin.. 😘

• Anonyymi

Voi kun kiva kommentti, meinaatko kertoa tälle enkelille mitä tunnet? 😊

• Anonyymi

Kunhan kohtaamme taas ja kerään itseni siihen hetkeen.. Eilen ei nähty ja kyllä oli piiitkä päivä, olen ihan tillitallin, sain sentään nukuttua.

• Anonyymi

Sanoisin, että sinä joka kirjoitit nätin kirjoituksen jollekin enkelille niin kerro se hänelle, sillä ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Hän saattaa luulla sinua vaikkapa tuoksi pelkuriksi ja ilkeilijäksi, joka tuossa yläpuolella tuomitsee vaikkapa varattuna ihastuneet pettureiksi ja pelkää jo ennen suhdetta toisen menettämistä. Etkä voi tuomita häntä luuloistaan, sillä luulo ei ole tieto. Itse päätät, luuleko hän vai tietääkö hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että sinä joka kirjoitit nätin kirjoituksen jollekin enkelille niin kerro se hänelle, sillä ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita. Hän saattaa luulla sinua vaikkapa tuoksi pelkuriksi ja ilkeilijäksi, joka tuossa yläpuolella tuomitsee vaikkapa varattuna ihastuneet pettureiksi ja pelkää jo ennen suhdetta toisen menettämistä. Etkä voi tuomita häntä luuloistaan, sillä luulo ei ole tieto. Itse päätät, luuleko hän vai tietääkö hän.

Joo niinhän se on että puhumalla asiat selviää mutta yleisessä tiedossa lienee sekin että ihastuessa jäänsärkeminen on arkipäiväistä puhetta vaikeampaa, toisesta kun ei voi olla varma ja jokin suojelumekanismi lyö päälle.

Tämän päivän jälkeen kun jokunen tunti sitten tapasimme, alan olla varma hänestäkin. 🥰

-olen tuo 15:29 kirjoittanut-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe