Pohdintojeni päätös.Mun pitää vaan oppia luottamaan ja antamaan periksi.
Tajuamaan paksussa kallossani, että hän osaa itse hoitaa kaikki asiansa, -eikä minun tarvitse huolestua mistään.
Aikuinen ihminen nyt tietää mitä tekee ja miten.
En voi milläänlailla olla vaikuttamassa, enkä saakkaan olla.
Pitää vain luottaa.
Tuli tämmöne mieleen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin joku kirjoittaa täällä fiksusti. Jos jokainen ymmärtäisi saman olisi kaikilla huomattavasti helpompaa.
- Anonyymi
Muttei se tarkoita, etteikö minua vituttaisi. On vielä pitkästi matkaa kaiken hyväksymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttei se tarkoita, etteikö minua vituttaisi. On vielä pitkästi matkaa kaiken hyväksymiseen.
Miksi sinua vituttaisi? Aikuinen ihminen tietää mitä tekee, eihän se sinun asiasi ole, vai onko. Olen monesti katsonut vierestä kun ihminen kaatuu siihen kun muut säätävät vieressä. Jokaisen pitäisi ymmärtää ettei ihminen voi olla aito ja tulla sen oman itsensä kanssa toimeen jos persoona on jonkun toisen. Et ole niin sanotusti kotona omassa itsessäsi etkä myöskään tunnista silloin itseäsi. Se ei ole oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua vituttaisi? Aikuinen ihminen tietää mitä tekee, eihän se sinun asiasi ole, vai onko. Olen monesti katsonut vierestä kun ihminen kaatuu siihen kun muut säätävät vieressä. Jokaisen pitäisi ymmärtää ettei ihminen voi olla aito ja tulla sen oman itsensä kanssa toimeen jos persoona on jonkun toisen. Et ole niin sanotusti kotona omassa itsessäsi etkä myöskään tunnista silloin itseäsi. Se ei ole oikein.
Ei se olekaan oikein. Ja siitä tulee tulemaan ja jäämään helevetinmoinen viha niitä kohtaan, jotka manipuloivat ja ohjailevat toisten elämää. Onnellisia muistoja ei jää, tai ne jäävät niille toisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska toisella menee huonosti. On järkyttävää katsoa sivusta. Opettelen luottamaan siihen, että hän on valintansa, ratkaisunsa ja päätöksensä tehnyt. Aikuinen ihminen kantaa kaikesta itse vastuunsa.
Vituttaa ja ahdistaa vain katsoa sivusta. Loputtomiin ei voi auttaa. Pitää osata päästää irti.
Aloittaja
- Anonyymi
Jokainen ihminen ymmärtää sisimmässään että, "mikä on oikein ja väärin toista ihmistä kohtaan".
Olen kärsinyt paljon muiden ihmisten takia täällä elämässä!
Tuskin haluat sotkeentua elämääni siinä määrin että, jonain päivänä huomaat olevasi tosi pahassa tilanteessa! Koska olet yrittänyt manipuloida ja säätää toisen elämää suuntaan johon tämä ihminen ei tahdo elämänsä menevän eikä ole tarkoitettu että, hänen elämänsä siihen menee.
"Vieraana ihmisenä" / vieras aina tulet olemaan, jos et ole kanssani tekemisissä oikeassa elämässä!
Sinulla ei ole oikeutta päättää asioistani eikä tuupata minua sellaista ihmistä kohti, joka tuo minulle vain pahaa oloa ja ahdistusta. Sillä olen ihminen, joka ei tule koskaan ja missään olosuhteissa taipumaan sinun tahtoosi. Sinä et määrää myöskään sitä että, keiden ihmisten kanssa olen tekemisissä täällä elämässä. (Saatat olla onnekas ihminen, jos olet sukulaiseni tai omaiseni ja olen pitänyt sinusta ihmisenä) Kun asioita aletaan selvitteleen.
Mutta vihalta et välttämättä säästy, jos olet pahoja tekoja tehnyt ja elämäni pilannut.
Joten älä tuo elämääni ihmistä, jota haluan eroon ja jonka kanssa en tahdo kulkea elämääni.
Jos välität tai tunnet enemmän, niin osoita se täällä elämässä toisin ja oikealla tavalla - ihmiselle joka tarvitsee voimaa että jaksaa täällä seuraavaan päivään.
"Et ole yhtään muita ihmisiä arvokkaampi täällä" vaikka sinulla olisi mikä "titteli tai vaikka omistaisit rikkaudet". Sinulle voi käydä myös huonosti, kun kohtalo puuttuu elämääsi rankaisun muodossa. Muistutan teitä ihmiset vielä: Rakkaus on ainoa tie selviytymiseen täällä!
Eläkää sitä omaa elämäänne ja eläkää sitä niiden ihmisten kanssa jotka kuuluvat teidän elinpiiriinne. Jokaisella ihmisellä on täällä oikeus kymmeniin asioihin ja jokainen ihminen tekee omaa elämäänsä koskevat päätökset. Te ette tee näitä päätöksiä kenenkään puolesta -
jos teillä ei ole oikeuksia tehdä näitä päätöksiä..- Anonyymi
Jos viestisi oli minulle niin ymmärsit tarkoitusperäni väärin. En sotke, en manipuloin, en ilkeile.
Tarkoitin, etten ajatustasolla liikaa huolehdi hänen asioistaan vaan luotan hänen omaan pärjäämiseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760