Väsynyt yh äiti

Anonyymi

Tinderissä oon tutustunut yh-äitiin. Noin 1,5v lapsi ja äiti päivät kotona, kotiäitinä. Isää ei ilmeisesti ole. Lapsi päiväkodissa suurimman osan viikosta. Miten voi olla tämä äiti niin väsynyt? Valittaa päivittäin sitä ja tätä. Ei mitään suunnitelmia tulevaisuuteen. Elämä tuntuu olevan aika tylsää, ei harrastuksia ynnämuuta. Olen miettinyt että hakeeko tämä lapselle isää vai itselleen elättäjää? Aika paljon ollaan juteltu. Mukavan oloinen brune mutta vahvistuu tunne että liian raskas tapaus. Onko yh elämä oikeasti niin raskasta että tekee mieli valittaa ja voivotella eikä kiinnosta mikään vai johtuuko tämä luonteesta?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tuo raskasta vastata lapsesta aina yksinään. Pikkulapsiajat ovat väsyttäviä, silloinhan parisuhteet helposti päättyy. Jos häntä väsyttää aina, niin taitaa olla vika päivärytmissä. Jos ei saa tarpeeksi pitkiä unia, ja kukkuu myöhään yöhön. Eräs tuttavani on tälläinen, ja hänellä on kaksi lasta. Pienempi muutaman vuoden ikäinen, ja vanhempi jo lähes teini.

• Anonyymi

Se lapsi kasvaa koko ajan. Voithan seurustella ja katsoa mihin muutaman vuoden päästä tilanne mennyt. jos sitten alkaa vaikuttaan siltä että arvonne ja tavoitteet ei kohtaa, on parempi mennä eri suuntiin. muista että tottuminen uuteen perheeseen voi viedä vuosia, eli ei kannata luovuttaa. neuvoisin myös että älä tee lasta heti hänen kanssaan :) pidä kiinni omista suunnitelmista jos muutatte yhteen, esim talon osto yms. näin neuvoo aikanaan miehen myös pikkulapsiaikana löytänyt 34v. nainen ja yhdessä edelleen, suunnitellaan yhteisen asunnon hankintaa 6v yhdessäolon jälkeen.

• Anonyymi

Jätä se jos vähänkin tuntuu raskaalta. Ei kannata pilata omaa elämää

• Anonyymi

Saattaa kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Ero lapsen isästä melko tuore, onkohan käsitellyt asiaa? Lisäksi elämä muuttuu todella paljon, kun saat lapsen. Et voi elää samanlaista elämää kuin ennen lasta, vastuu toisesta on uusi asia. Voi olla melko myllerryksessä hänen elämänsä. Keskustele omista elämäntavotteistasi ja arvoistasi. Kysy häneltä, mitä hän haluaa elämältään. Ei suhteeseen kannata rynnätä suin päin, jos ei vielä tunne ihmistä yhtään.vaan pikkuhiljaa tutustua.

• Anonyymi

Itselläni kokemusta yhna ja ton ikäinen lapsi, tosin olin vakiduunissa, mutta rankkaa oli, meni varmaan aikaa kunnes lapsi oli 3v, sitten helpotti ja pystyi panostaa uuteen parisuhteeseen, tosin en voi ymmärtää ihmistä jonka lapsi tarhassa ja ei käy töissä.

• Anonyymi

Abortti olisi ollut oikea ratkaisu, täsä tilanteessakin?

• Anonyymi

Hän on nykyään aikuinen, yrittäjä ja huippuurheilija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe