Hyvää päivää millä oikeudella poistat viestini?
Lämpöinen ilta
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä joka kirjoitit murheista niin juttelisitko kanssani.
- Anonyymi
Olen naimisissa ja haluankin olla mutta hirveä himotus työpaikan mieheen. kiemurtelen tuskissani, kun tunteet ei molemminpuolisia. Haluan tehdä aviorikoksen töissä pöytää vasten kolme kertaa kokeeksi ja sitten vasta päätän haluanko erota.
- Anonyymi
Mistä haluat jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä haluat jutella?
salaisesta työpaikkaromansista. Haluan kokeilla seksiä kanssasi salaisesti. päätän vasta kolmen erotiikkaa tihkuvan kuuman huuman jälkeen töissä eroanko. Mutta minun on ihan pakko ne kolme kertaa kokeilla sinua... tarvitsen seksiä
- Anonyymi
Miksi poistit tekemäni aloituksen ja nyt kirjoitat omia juttujasi tee oma aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistit tekemäni aloituksen ja nyt kirjoitat omia juttujasi tee oma aloitus.
Ei kannata välittää. Taitaa olla se ei-ap-ei-mia taas asialla seksiä vonkaamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaisesta työpaikkaromansista. Haluan kokeilla seksiä kanssasi salaisesti. päätän vasta kolmen erotiikkaa tihkuvan kuuman huuman jälkeen töissä eroanko. Mutta minun on ihan pakko ne kolme kertaa kokeilla sinua... tarvitsen seksiä
Voithan kysellä sieltä työpaikalta joltain;) t.sama
- Anonyymi
Mitä murheita sulla oli älä välitä tuosta hullusta kiusaajasta.
- Anonyymi
Kaipaan varattuna varattua työpaikaltani ja kärsin kun en saa harrastaa työpaikka seksiä ja vähän pusutella ja halia salaisesti. Haluun tehdä sen ennen kuin päätän erosta. Olen kamalan himoissani. Haluan tehdä aviorikoksen. kolmesti.
- Anonyymi
Hei täältäkin, mä en tajuu miksi tuolta välistä poistetaan viestejä joissa ei ole mitään kummallista? Hyvä silti kun poistetaan myös rumia helpommin.
- Anonyymi
Jyväskylän kultani haluaa tehdä varattu > varattu ketjun ja poisti siks ketjun jossa ei ollut vain me.
Tulemme keskiyön jälkeen jutteleen tänne salaisesti eroottisia kun aviopuolisomme on peitelty unille
nimim. varattu kultansa pks
- Anonyymi
Olet mielisairas sinä joka jostain työpaikan miehestä kirjoitat oletko jopa kännissä siellä?
T:Ap- Anonyymi
Äläs nyt Jyväskylä rähjää. Ollaa hiljaa ja pidetään siveyskulissi näin päivällä. Yöllä sitten tuhmempia. pus. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt Jyväskylä rähjää. Ollaa hiljaa ja pidetään siveyskulissi näin päivällä. Yöllä sitten tuhmempia. pus. ;)
Nyt meni pääkaupunkiT ja keski- Suomi sekaisin
- Anonyymi
Joo tuosta palsta kiusaajasta kannata välittää. Sinä olet se joka siihen aikasempaan aloitukseen sitä logiikkaa tyrkytit ja poistit mun asiallisen aloituksen. Pitäisikö todellakin miettiä omaa käytöstään että hermostuu joku siitä että aikaisemmassa aloituksessa kysyttiin vain anonyymi sivulla toisen kuulumisia että haloo.
- Anonyymi
Skitso sai näköjään raivottua tarpeeksi ja meni toivottavasti nukkumaan ja jättää tästä edes rauhaan.
- Anonyymi
Mie eppäilen että otti lääkkeet ja on nyt taju kankaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla642933Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612558SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1042209Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851395Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o185930Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html78865Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html142800Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52736