Hyvää päivää millä oikeudella poistat viestini?
Lämpöinen ilta
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä joka kirjoitit murheista niin juttelisitko kanssani.
- Anonyymi
Olen naimisissa ja haluankin olla mutta hirveä himotus työpaikan mieheen. kiemurtelen tuskissani, kun tunteet ei molemminpuolisia. Haluan tehdä aviorikoksen töissä pöytää vasten kolme kertaa kokeeksi ja sitten vasta päätän haluanko erota.
- Anonyymi
Mistä haluat jutella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä haluat jutella?
salaisesta työpaikkaromansista. Haluan kokeilla seksiä kanssasi salaisesti. päätän vasta kolmen erotiikkaa tihkuvan kuuman huuman jälkeen töissä eroanko. Mutta minun on ihan pakko ne kolme kertaa kokeilla sinua... tarvitsen seksiä
- Anonyymi
Miksi poistit tekemäni aloituksen ja nyt kirjoitat omia juttujasi tee oma aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistit tekemäni aloituksen ja nyt kirjoitat omia juttujasi tee oma aloitus.
Ei kannata välittää. Taitaa olla se ei-ap-ei-mia taas asialla seksiä vonkaamassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaisesta työpaikkaromansista. Haluan kokeilla seksiä kanssasi salaisesti. päätän vasta kolmen erotiikkaa tihkuvan kuuman huuman jälkeen töissä eroanko. Mutta minun on ihan pakko ne kolme kertaa kokeilla sinua... tarvitsen seksiä
Voithan kysellä sieltä työpaikalta joltain;) t.sama
- Anonyymi
Mitä murheita sulla oli älä välitä tuosta hullusta kiusaajasta.
- Anonyymi
Kaipaan varattuna varattua työpaikaltani ja kärsin kun en saa harrastaa työpaikka seksiä ja vähän pusutella ja halia salaisesti. Haluun tehdä sen ennen kuin päätän erosta. Olen kamalan himoissani. Haluan tehdä aviorikoksen. kolmesti.
- Anonyymi
Hei täältäkin, mä en tajuu miksi tuolta välistä poistetaan viestejä joissa ei ole mitään kummallista? Hyvä silti kun poistetaan myös rumia helpommin.
- Anonyymi
Jyväskylän kultani haluaa tehdä varattu > varattu ketjun ja poisti siks ketjun jossa ei ollut vain me.
Tulemme keskiyön jälkeen jutteleen tänne salaisesti eroottisia kun aviopuolisomme on peitelty unille
nimim. varattu kultansa pks
- Anonyymi
Olet mielisairas sinä joka jostain työpaikan miehestä kirjoitat oletko jopa kännissä siellä?
T:Ap- Anonyymi
Äläs nyt Jyväskylä rähjää. Ollaa hiljaa ja pidetään siveyskulissi näin päivällä. Yöllä sitten tuhmempia. pus. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt Jyväskylä rähjää. Ollaa hiljaa ja pidetään siveyskulissi näin päivällä. Yöllä sitten tuhmempia. pus. ;)
Nyt meni pääkaupunkiT ja keski- Suomi sekaisin
- Anonyymi
Joo tuosta palsta kiusaajasta kannata välittää. Sinä olet se joka siihen aikasempaan aloitukseen sitä logiikkaa tyrkytit ja poistit mun asiallisen aloituksen. Pitäisikö todellakin miettiä omaa käytöstään että hermostuu joku siitä että aikaisemmassa aloituksessa kysyttiin vain anonyymi sivulla toisen kuulumisia että haloo.
- Anonyymi
Skitso sai näköjään raivottua tarpeeksi ja meni toivottavasti nukkumaan ja jättää tästä edes rauhaan.
- Anonyymi
Mie eppäilen että otti lääkkeet ja on nyt taju kankaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877