Luulisi vanhalla miehellä olevan parempaakin tekemistä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15606313/mika-on-tuo-kirkas-tahti-taivaalla
Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?
11
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et kerran itse ymmärrä, niin vastaan kysymykseesi, että ei liity palstan aiheisiin mitenkään.
Ensiksi: tee ilmoitus palstan valvojalle, että poistavat asiattoman aloituksen ketjuineen.
Toiseksi: Jos ei auta, niin tee ilmoitus nettipoliisille.
Nyt sait ohjeet, joten toimi!- Anonyymi
Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?
--
terveiset Anonyymi kirjoitti:
Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?
--
terveisetEihän aloitus turha ole. Katkaiseepa edes minuutiksi, pariksi hörhötuottajan "toivontähtialoituksen".
Toivo Lång Inkeroinen. > n. 100 jaardia "toivontähti" aloittajan provopajasta luoteisen suuntaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?
--
terveisetLuen palstaa vain silloin, kun haluan hyvin makeat naurut.
EN OLEPALSTAN VALVOJA TAI SERIFFI.
SE ONPALSTAN PITÄJÄN TYÖTÄ , EI MINUN.
Minä luen palstoja nauraakseni ja voidakseni hyvin. - Anonyymi
Mille nettipoliisille, siis Suomen poliisilleko? Ei ole erillistä Internet-poliisia valvomassa Internet-lakia, jota ei myöskään ole. Ja mistä rikoksesta?
- Anonyymi
Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.
--
pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja- Anonyymi
Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.
Ei sull oo kunniaa, jota vois loukata, koska oot palstan idioottimaisin sepustelija.
- Anonyymi
tässäkin osastointi virhe. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15479120/hoitamattomuus-ei-ole-vaihtoehto
anonyymi 12.5 2019 23.56
Siinä sinulle tietoo jos mitään ymmärrät raamatusta. Psalmi 21.2.6- Anonyymi
Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".
terveisin Yhdys Sana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".
terveisin Yhdys SanaOsastointivirhe on siinä että palstan täytteeksi = huomion kiinnittäminen toisarvoisiin asioihin palstan aiheista.
Ellet vieläkään hoksannut, raamatunlauseille on omat palstansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463