Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?

Anonyymi

11

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et kerran itse ymmärrä, niin vastaan kysymykseesi, että ei liity palstan aiheisiin mitenkään.
      Ensiksi: tee ilmoitus palstan valvojalle, että poistavat asiattoman aloituksen ketjuineen.
      Toiseksi: Jos ei auta, niin tee ilmoitus nettipoliisille.

Nyt sait ohjeet, joten toimi!

• Anonyymi

Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

--
        terveiset

• Anonyymi kirjoitti:

Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

--
        terveiset

Eihän aloitus turha ole. Katkaiseepa edes minuutiksi, pariksi hörhötuottajan "toivontähtialoituksen".
        Toivo Lång Inkeroinen. > n. 100 jaardia "toivontähti" aloittajan provopajasta luoteisen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

--
        terveiset

Luen palstaa vain silloin, kun haluan hyvin makeat naurut.

EN OLEPALSTAN VALVOJA TAI SERIFFI.
        SE ONPALSTAN PITÄJÄN TYÖTÄ , EI MINUN.

Minä luen palstoja nauraakseni ja voidakseni hyvin.

• Anonyymi

Mille nettipoliisille, siis Suomen poliisilleko? Ei ole erillistä Internet-poliisia valvomassa Internet-lakia, jota ei myöskään ole. Ja mistä rikoksesta?

• Anonyymi

Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
      homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

--
      pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

• Anonyymi

Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

Ei sull oo kunniaa, jota vois loukata, koska oot palstan idioottimaisin sepustelija.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

terveisin Yhdys Sana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

terveisin Yhdys Sana

Osastointivirhe on siinä että palstan täytteeksi = huomion kiinnittäminen toisarvoisiin asioihin palstan aiheista.
        Ellet vieläkään hoksannut, raamatunlauseille on omat palstansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe