Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?

Anonyymi

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et kerran itse ymmärrä, niin vastaan kysymykseesi, että ei liity palstan aiheisiin mitenkään.
      Ensiksi: tee ilmoitus palstan valvojalle, että poistavat asiattoman aloituksen ketjuineen.
      Toiseksi: Jos ei auta, niin tee ilmoitus nettipoliisille.

      Nyt sait ohjeet, joten toimi!

      • Anonyymi

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset

        Eihän aloitus turha ole. Katkaiseepa edes minuutiksi, pariksi hörhötuottajan "toivontähtialoituksen".
        Toivo Lång Inkeroinen. > n. 100 jaardia "toivontähti" aloittajan provopajasta luoteisen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset

        Luen palstaa vain silloin, kun haluan hyvin makeat naurut.

        EN OLEPALSTAN VALVOJA TAI SERIFFI.
        SE ONPALSTAN PITÄJÄN TYÖTÄ , EI MINUN.

        Minä luen palstoja nauraakseni ja voidakseni hyvin.


      • Anonyymi

        Mille nettipoliisille, siis Suomen poliisilleko? Ei ole erillistä Internet-poliisia valvomassa Internet-lakia, jota ei myöskään ole. Ja mistä rikoksesta?


    • Anonyymi

      Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
      homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

      --
      pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

      • Anonyymi

        Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

        Ei sull oo kunniaa, jota vois loukata, koska oot palstan idioottimaisin sepustelija.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

        terveisin Yhdys Sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

        terveisin Yhdys Sana

        Osastointivirhe on siinä että palstan täytteeksi = huomion kiinnittäminen toisarvoisiin asioihin palstan aiheista.
        Ellet vieläkään hoksannut, raamatunlauseille on omat palstansa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe