Tänä päivänä milloin näit häntä viimeksi?
Kuinka kaivattuasi voi
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
89- vesisängyssä ja hyvin voi nykyään ;)
- Anonyymi
Näin kyllä.
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit?
En missään valehtelin:)
- Anonyymi
Kylläpäs näin. Älä sotke mun ja hänen välejä. Ihana hän, niin kuin aina, aina.
- Anonyymi
Mä kävin istumassa kukkalaatikossa näkemisen vuoksi.
- Anonyymi
Hyvin voi. Siitä on aikaa. Jutellaan päivittäin telepaattisesti.
- Anonyymi
saunassa..
- Anonyymi
Oliko lauantaina taas?
- Anonyymi
Hyvältähän hän näytti. Voinnista ei niin tietoa, mutta ehkä ihan hyvin.
- Anonyymi
Kyllä mä sen tänää näin. Suht kepeesti sillä jalka nousi, kun juoksi musta pois päin...ehkä pelkäs mua ja meni karkuun :D
- Anonyymi
Yritin harhauttaa sua. Meinasin, jos vaikka saisin sut lähtee mun perään juoksee ja testataan samalla sun kuntosi. Sellanen kilpajuoksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin harhauttaa sua. Meinasin, jos vaikka saisin sut lähtee mun perään juoksee ja testataan samalla sun kuntosi. Sellanen kilpajuoksu.
Miks olisin juossu, kun olin autolla liikkeellä? Nopeesti olisin kiinni saanu.
- Anonyymi
Toivottavasti hyvin nytkin. Näin viime viikolla oli ihan hyvin voiva
- Anonyymi
Kaipaan montaa, mutta vain ystäväksi, ja ehkä vähän fyysisiin harrastuksiin.
- Anonyymi
Ystävien kanssa harrastellaan vain vaatteet päällä.
- Anonyymi
Eihän ystäviä tarvitse kaivata. Senkun soittaa vaan kun mieleen tulee.
- Anonyymi
Huhtikuun 30. näin viimeksi, hänellä näytti olevan hauskaa.
Toivottavasti minua ei nähnyt, minulla ei ollut hauskaa. Eikä enää tule olemaan. Pelkkää tyhjää vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882