Rinteen hulvattomat rahanjako puheet on saanut yhden jos toisenkin miettimään onko Rinne järjissään, hänen lausuntojaan ihmettelivät varsinkin nykyisen Juha Sipilän (kesk) toimitusministeristön kokoomuslaiset ministerit, sillä julkista taloutta on pyritty saamaan tasapainoon neljän vuoden ajan ja matkaa on yhä.!!!
JUHA SIPILÄN OTSA KURTUSSA !
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Rinteen olisi nyt viisainta hakeutua hoitoon, nuo puheet eivät ole terveen ihmisen ajatuksia.
- Anonyymi
Kaikki ylimääräinenn jaettava köyhille eikä pommeihin.
- Anonyymi
kuinkas ne maahanmuuton miljardikustannukset
otsa rypyssä Sipilä?- Anonyymi
Stubbin-Rinteen hallitus avasi portit
jo ennen sipilää.
Kuka neuvotteli Ruotsissa ja Saksassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubbin-Rinteen hallitus avasi portit
jo ennen sipilää.
Kuka neuvotteli Ruotsissa ja Saksassa?eli maahanmuutto 2015 demarien syy?
- Anonyymi
Kokkarikekkulien pitäisi katsoa laatikkonsa ulkopuolelle, ja nähdä, että yksioikoinen säästäminen ja rahansiirtäminen sijoittajille ei ole KANSAN edun mukaista
- Anonyymi
Rinne on lisäämässä 1 miljardin meneoja, edellinen hallitus lisäsi 7.5 miljaridia ja hukkasi valtion omaisuutta 2.5 miljardin edestä.
Aika pientä on Rinteen tuhlailu. - Anonyymi
Avoin kristillisyys jää mahdottomaksi tavoittaa. Tavat ne on köyhilläkin.
- Anonyymi
ottaa varmaan pattii oikari ahmattia , kun miljoona ei enään tilillää tuplaannu.
- Anonyymi
Mutta minulla karttuu kiitos Kojamon vuokralaisten. He maksavat minulle miljoonia, vaikka heidän lapsille ei riitä ruokaan rahaan. Olen nääs Ahne.
Riku Aalto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minulla karttuu kiitos Kojamon vuokralaisten. He maksavat minulle miljoonia, vaikka heidän lapsille ei riitä ruokaan rahaan. Olen nääs Ahne.
Riku AaltoLuulet vaan...oikeasti olet päissäsi, kiljuhuuruissa yötpäivät kalsareissa piehtaroit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan...oikeasti olet päissäsi, kiljuhuuruissa yötpäivät kalsareissa piehtaroit...
Totta osin. Vuokralaisten rahoilla vaan saa äärettömästi konjaviiniä. Muiden rahojen kuppaus on vain niin kivaa. Olen nääs Suomen Ahnein.
Riku Aalto
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718