No ukkosen ilmaahan se tiesi.
Kohta puoliin untenmaille 😴
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Hiostava päivä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä rakas❤️😘
Kylläpä meni ilta taas nopeasti, kiirettä pitänyt ja nyt alkaa väsymys painamaan ja kohta minä myös untenmaille😴
Silittelyäsi kaipaisin💗hellää kosketustasi💗läheisyyttäsi💗rakas💞
Hali ja suukko sinulle rakas💕😘💋
T. Hanna- Anonyymi
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Ai silittelyä, hellää kosketusta, lähejsyttä, sitä minä kyllä haluasin sinulle rakas Hanna antaa 💞
Hali ja suukko minulle Hannalta voi Kiitos rakas 💞😘
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna 😘 hyvän yönsuukot 💋💋
Jännä haave nukkua saman viltin alla 😜
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Ai silittelyä, hellää kosketusta, lähejsyttä, sitä minä kyllä haluasin sinulle rakas Hanna antaa 💞
Hali ja suukko minulle Hannalta voi Kiitos rakas 💞😘
Oikein hyvää yötä sinulle Hanna 😘 hyvän yönsuukot 💋💋
Jännä haave nukkua saman viltin alla 😜
T. TuomoKiitos Tuomo rakas❤️🥰
Aika jännä haave sulla😜 mutta vielä jännempää on se, että minulla on täsmälleen sama haave💑💞 Jospa se joskus vielä toteutuisi...💕💕
Nuku hyvin rakas Tuomo❤️ Hyvänyönsuukkoja😘💋💋
T. Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Tuomo rakas❤️🥰
Aika jännä haave sulla😜 mutta vielä jännempää on se, että minulla on täsmälleen sama haave💑💞 Jospa se joskus vielä toteutuisi...💕💕
Nuku hyvin rakas Tuomo❤️ Hyvänyönsuukkoja😘💋💋
T. HannaKiitos rakas Hanna 💞😘
💞💑💞 ohho sehän sattui😜
Pakko yrittää nukkua😴 öitä rakas Hanna 💞😘
T. Tuomo
- Anonyymi
Sua...
Nuku hyvin...
Varpaat solmus...peppupystys...
Kauniita unia...
Täkki korvis...🤗🌉🌛🌙T:Ellupikkuinen.... - Anonyymi
Hannake ja Turjake ne jaksaa yksinpuhelua, kolmantena pyöränä Ellu. Montako persoonaa mahtuu yhteen?
- Anonyymi
Hyvää yötä kaikille persoonille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078