pitkän ajan jälkeen?
Ottaisiko yhteyttä
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ota
- Anonyymi
Ehdottomasti.
- Anonyymi
Miksi?Vuosi on pitkä aika.
- Anonyymi
Vuosi ei ole mitään.
- Anonyymi
Kyllä vaan.
- Anonyymi
Jos tulee tunnistettava viesti eräältä niin otan
Terveisin ap- Anonyymi
Voitaisiin joskus kääntyä risteyksestä samaan suuntaan.
- Anonyymi
Ota, koska hän ei voi ottaa sinuun.
- Anonyymi
Vajaa vuosi🤔
- Anonyymi
Minä ainakin toivoisin että hän ottaisi,
- Anonyymi
Mitä se hyödyttää. Ei kukaan välitä kuitenkaan.
- Anonyymi
Miksi et ottaisi?
- Anonyymi
Kuinka pitkän ajan vaikka tuskin sillä on merkitystä. Aina voi kertoa että toinen ollut ajatuksissa ja halusta tietää mitä nykyisin kuuluu..
- Anonyymi
Kuinka pitkän ajan, ap? Oletko ollut puheyhteydessä tänä vuonna?
- Anonyymi
Toki ottaisin.
- Anonyymi
En. Kaipaan henkilöä vuodelta 2012 ja hän on edelleen naimisissa. Minä en ole enää parisuhteessa. Fb:stä löysin hänet, kun oli vähän heikko hetki ja menin katsomaan.
- Anonyymi
Pidä nyt pää kylmänä, ei eroa edelleenkään, hukkaat turhaa ruutia turhuuteen. Suuntaa voimavarasi ja energiasi vapaan etsintään, vaikka sieltä facesta, kyllä kuule löytyy ja paljon parempia. Meressä on ihan vonkaleita, jotka odottavat, että kesytät sen poikamiehen villin luonnon.
- Anonyymi
Älä ihmeessä.
- Anonyymi
Älä ota jos on tarkoituksena vain uteliaisuuden vuoksi päivittää tietoja mitä kenellekin kuuluu.
- Anonyymi
Miksei? Kyllä sitä ihmisen elämässä tapahtuu kuukaudessa ihmeellisempiäkin asioita, kuin vanhan tutun "Moi, Mitä kuuluu?" Ei yhteydenoton kynnystä pidä nostaa liian korkealle ja ahdistavaksi. Jos toinen vastaa niin voi löytyä yhteinen sävel, jos ei niin sitten ei. Usein vielä aika kultaa muistot eli jos viime kontaktista on oikeasti pidempi aika, niin yhteydenpito voi sujua vähemmän räiskyvimmissä merkeissä.
- Anonyymi
Olen jo luopunut toivosta, että hän vastaisi vuosien jälkeen viestiini. Kohteliasta olisi sanoa ei, eikä jättää toista epätietoisuuteen. Halusin vain jutella hänen kanssaan, kaipa siinä on jotain väärää.. 🦄
- Anonyymi
Älä ota yhteyttä. Anna olla.
- Anonyymi
Voi helvetti näitä taas, EN ole havitellut yhteydenottoa. Joku kirjoittelee taas minun suuhuni sopivia kommentteja. Kyllä ottaa päähän.
- Anonyymi
Jos näin alkaisi tapahtua täällä useankin sun elämän asian suhteen, niin missä vaiheessa alkaisit ajatella, ettei se ole enää sattumaa vai alkaisitko?
Mielenkiinnosta kysyn ja nyt sattumalta sinulta, kun viestisi hiukan liittyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin alkaisi tapahtua täällä useankin sun elämän asian suhteen, niin missä vaiheessa alkaisit ajatella, ettei se ole enää sattumaa vai alkaisitko?
Mielenkiinnosta kysyn ja nyt sattumalta sinulta, kun viestisi hiukan liittyy.Olen jo miettinyt tätä. Tuskin kaikki on sattumaa. Todistaa ei voi mitään, mutta arvailla voi. Ehkä joku sekaa tahallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo miettinyt tätä. Tuskin kaikki on sattumaa. Todistaa ei voi mitään, mutta arvailla voi. Ehkä joku sekaa tahallaan.
Kiva kuulla. Siinä on minustakin raja, minkä jälkeen jotain asiaa ei enää voi pitää sattumana. Joko asiat osuvat liian tarkasti tai liian usein tai molempia. Usealla en tarkoita muutamaa viestiä päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla. Siinä on minustakin raja, minkä jälkeen jotain asiaa ei enää voi pitää sattumana. Joko asiat osuvat liian tarkasti tai liian usein tai molempia. Usealla en tarkoita muutamaa viestiä päivässä.
No niin juuri. Tällaisten osumien kautta myös aikanaan sain tietää, että hän käy täällä, vähän kirjoittaa, mutta kuitenkin. Nyt tuntuu, että jollakin muullakin on näppinsä pelissä, osumia on, mutta joku ehtii vastata niihin ennen, kuin ehdin reagoida. Ja vaataukset ovat sellaisia, kuin minulta voisi oletusten perusteella odottaa. Sattumaksi voi lukea osan, mutta ei kaikkia. Itsekin toki olen tunnisteita laittanut ja uskon hänen ne huomanneen myös. Siitä en tiedä, myöntäisikö koskaan täällä käyvänsä. Tuskin.
- Anonyymi
Ota yhteyttä! Kun kerran tiedät nimeni, niin puhelinnumeroni löytyy kyllä😉
- Anonyymi
Yhteyden otto liittyy tähän dilemmaan vahvasti. Mikänkälaisista vuosiluvuista puhutaan?
- Anonyymi
Lyhyet shortsit
- Anonyymi
Tai vesirajan minihame.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vesirajan minihame.
Jompikumpi ja hänellä jos olisi
- Anonyymi
Ei ehkä kannata lähteä jonkun ukkosmyrskyn keskelle leikkimäänkään, kun jos joku salama iskee lähellekin... niin...
- Anonyymi
Mehän sovimme ettei enää koskaan oteta yhteyttä vaikka mikä olisi.
- Anonyymi
Se, että vastaat kuin sinun kaipaamallesi henkilölle vaikka olettekin sopineet yhteydettömyydestä, kertoo siitä, että toivoisit häneen törmääväsi täällä.
- Anonyymi
Joo, ota vaan. Onhan tuossa aikaa mennytkin viime kerrasta...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760