HyhyHyh kun haizoo taas!

Päkistin kuivahkon Ritalan, nyt kirvelee.
6123
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Ai saatana 😣...ikävä et jäi huono kokemus.

Äänestä
  • Aloittaja

Ei hätää, olen tottunut tappioon. Persujen vika silti.

Äänestä

• Jep, kuten yleensä. Mäkin hävisin tänään 20e Tupla-pottiin, mut persujen vika. Varmaan joku persu on suunnitellut sen pelikoneen ja kioskinmyyjä oli persu kun vaihto mulle kolikoita, vaikka tiesi että pelaan. Persut kussetti mua taas!

Äänestä

Jos ritalasi on kovalla , juo lammin sahtia ja lue odotellessa divarista ostettuja vanhoja jalluja. Tunnin päästeä ritala lentää.

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä tosiaan lensi märät ritalat kovaa pyttyyn, kun äsken kävin. :-) Nyt minun kelpaa taas. :-))

Äänestä

Huh mitähän on tullut juotua , kun löysät aamuritalat haisi aivan kammottavalle.Tais tulla tupapäivä ,ei uskalla lähteä pytyn vierestä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

RitalanPaska kirjoitti:

Päkistin kuivahkon Ritalan, nyt kirvelee.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu