Toimiiko mielestäsi telepatia välillämme? ☺️ Yritän ettii oikeen.
Kaipaan sua.
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaan S miestä.
- Anonyymi
Ei toimi kenenkään välillä telepatti. Aina on pitänyt hoitaa asiat puhumalla kasvotusten ja kyselemällä ja tonkimalla, jos olen halunnut selvittää asian, tilanteen.
- Anonyymi
Tottakai toimii. Miten me muuten ois tänäänkään oltu yhtä aikaa siellä pihalla?
- Anonyymi
Just näin😀
- Anonyymi
toimii, melkein tunnen sen kun olet lähettyvillä, vaikka en näkisi
;)
- Anonyymi
Ei toimi ei.
- Anonyymi
Pistetään toimimaan.
- Anonyymi
Toimii, todistetusti!
- Anonyymi
Eikö olekin ihana asia? En luopuisi kyllä ollenkaan, vaikka alku olikin vaikea. Oliko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin ihana asia? En luopuisi kyllä ollenkaan, vaikka alku olikin vaikea. Oliko?
Kyllä vaan alku oli vaikea, mutta sinnikkyydellä ja periksiantamattomuudella päästiin hyvään lopputulokseen ja se on todellakin ihana asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan alku oli vaikea, mutta sinnikkyydellä ja periksiantamattomuudella päästiin hyvään lopputulokseen ja se on todellakin ihana asia!
Oon samaa mieltä. Tie oli kivikkoinen, mutta nyt ollaan jo loppusuoralla. En jaksaisi enää odottaa yhtään. Olen niin kärsimätön. Koko ajan tekisi mieli kirjoittaa lisää... Tiedät kyllä mihin, mutta hillitsen itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä. Tie oli kivikkoinen, mutta nyt ollaan jo loppusuoralla. En jaksaisi enää odottaa yhtään. Olen niin kärsimätön. Koko ajan tekisi mieli kirjoittaa lisää... Tiedät kyllä mihin, mutta hillitsen itseni.
Tiedän kyllä mihin. Uskomaton seikkailu ollut tähän asti ja teidän, että se vielä jatkuu... Vaatii kyllä itsehillintää täytyy myöntää. Nyt unia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä mihin. Uskomaton seikkailu ollut tähän asti ja teidän, että se vielä jatkuu... Vaatii kyllä itsehillintää täytyy myöntää. Nyt unia!
Juu ok. Unia rakas😍. Ei, kun nukkumaan.
- Anonyymi
Ei toimi.
- Anonyymi
Toimii. Yhteys välillämme.
- Anonyymi
Pätkiiii.. En saa selvää, että kuka siellä on.
- Anonyymi
Joo, sinä olet siellä ja minä täällä. Olisihan se kiva jos alkaisi toimimaan paremmin kuin aiemmin..
- Anonyymi
Ei, en halua mitään telepatiaa. Toivo jo heräs tässä illan aikana, et jospa sä tajusit. Mut ei! Ei yhteyttä välillämme, kiitos. Ja se yks juttu.
- Anonyymi
Kyllä toimii!Kun kunnolla ihastuu. :) Ja me ehkä taidettiin, sä ja mä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu ,hyvää yötä.
- Anonyymi
Näin taisi käydä
🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu ,hyvää yötä.
Kiitos. Nuku hyvin. :)
- Anonyymi
Mä oon täällä, näätkö ku vilkutan sulle :) Lähetän myös hyvänyön halit ja suukkoset, hiljaa kuiskaan jotain, kuuletkohan mitä <3 :)
- Anonyymi
Kuulen kyllä.. Kuiskaat ihanasti hiljaa. "En ole kiinnostunut sinusta!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760