Iso hyvänyön halaus. Silmät kiinni ja kädet peiton päälle❤
Hyvää yötä mies
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymin vastaus kiitos.
- Anonyymi
Tämä aika yleispätevä toivotus. Toimii muihinkin miehiin kuin häneen.
- Anonyymi
Muuten oli kiva, mutta en taida käyttää peittoa ens yönä muuhun kuin potkupallona.
- Anonyymi
Hyvä neuvo monelle sormet suussa nukkumaan
- Anonyymi
Niin ja kädet ristiin ja iltarukous enkeleille!
- Anonyymi
"Levolle laske luojani, armias ole suojani, sijaltain jos en nousisi, taivaaseen ota tykösi. Aamen"
- Anonyymi
Juuri noinhan se menee. Jep.
- Anonyymi
"Levolle laske luojani, armias ollos suojani. Sijaltain jollen nousiskaan, taivaaseen tullos noutamaan. Aamen!"
- Anonyymi
Aina kun kirjoitan jotain Raamatullista se yleinsä poistetaan. Kannattaa muuten perehtyä juutalaisten historiaan kansana. He ovat elävä todiste Raamatun ihmeistä. Tuhansien vuosien jälkeen he ovat yhä täällä . Aivan kuten Jeesus tiesi kertoa. Ei sellaista vaan tapahdu että kerrotaan etukäteen asioita. No toiset uskoo lottovoittoon koko ikänsä.
Juutalaisia voi verrata voi vaikkapa suomalaisiin. Meidän keskuudesta ajatus suomen kansasta on aikalailla hävitetty eikä siihen tarvittu kuin muutama vuosi Saatanan valheita.
Historiassa on lukematon määrä hävinneitä kansoja vaan juutalaiset ovat aina selvinneet.
Hyvää yötä tulevalle vaimolleni.- Anonyymi
Jaa? Mites nuo kiinalaiset ja japanilaiset ja monet alkuperäiskansat?
- Anonyymi
Se kummastuttaa, että miten niin pieni valtio kuin Israel..siis kuinkahan monta Israelin valtiota mahtuisi Suomen kokoiselle pläntille. Ehkä 15?
Niin miten noin pieni valtio on koko ajan esillä uutisissakin. Israeliin muuttaa koko ajan lisää porukkaa. Tällä hetkellä Suomen uudenmaan kokoisella pläntillä asuu Israelissa 9 milj ihmistä!!
Israel on ajan kello. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Mites nuo kiinalaiset ja japanilaiset ja monet alkuperäiskansat?
Kansa = ihmiset yhteinen kulttuuri. Ja unohdat sen että juutalaiset ovat olleet lukemattoman määrän kertoja sodan jaloissa. Viimeisimpänä Hitler halusi hävittää heidät tai siis hän joka Hitleriin laittoi antisemitistiset ajatukset. Hitler oli natsisaksan johtaja toisessa maailman sodassa ja hän tapatti 6 miljoonaa juutalaista. Samalla Stalin tapatti kristittyjä ja juutalaisia miljoonittain. Paholainen ei saa nujerrettua Jumalan kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kummastuttaa, että miten niin pieni valtio kuin Israel..siis kuinkahan monta Israelin valtiota mahtuisi Suomen kokoiselle pläntille. Ehkä 15?
Niin miten noin pieni valtio on koko ajan esillä uutisissakin. Israeliin muuttaa koko ajan lisää porukkaa. Tällä hetkellä Suomen uudenmaan kokoisella pläntillä asuu Israelissa 9 milj ihmistä!!
Israel on ajan kello.Niin. Jeesus tulee aivan pian. Siksi Israel on uutisissa toivon. Kansallismieliset voittavat joka puolella. Sitä Jeesus saattoi tarkoittaa kun sanoi:"Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä on lähellä." Viikunapuu tarkoittaa Israelia.
- Anonyymi
Menisitte sinne hihhuliosastolle runkkaamaan.
Ja hyvä jos poistetaan :)
- Anonyymi
Kansalaisen käsikirja sänkyyn mukaan
- Anonyymi
Potkupallo housuihin ja nukkumaan
- Anonyymi
Sinunkin kannattaa ymmärtää se asia, että kaikki muut ajattelevat sinua "luuserina", kun sinulla ei ole miestä eikä mitään, mutta ei se titysti ketään haittaakaan.....
Eräs asia.. jaa pitäisiköhän edes kertoakaan, mikä on joku "KKK Dragon", ja mitä valtoja tuollaisilla voi olla maailmanlaajuisesti ÖD_DD_- Anonyymi
Ehkä sua pidetään naisettomana "luuserina" tai pidät itseäsi sellaisena.
En mä ainakaan ajattele aloittajaa tai ketään muutakaan "luuserina", jos on onnistunut säästymään paskoilta ihmisiltä tai asioilta. Kuten avioeroilta. Joten älä anna väärää todistusta "kaikkien" ajatuksista, "kaikki" eivät jaa arvomaailmaasi.
Kovasti tuntuu kyllä ketuttavan joitakin ihmisiä, että kaikki eivät jaa mitään yhteistä arvomaailmassaan eivätkä ole ilmoittamalla otettavissa. 😄
- Anonyymi
On peittoja, mutta olen niin kuuma että käytän pelkästään lakanoita :D
- Anonyymi
Aivan ihanaa että tulit kertomaan sen minulle. En kyllä aapee ole. Lakanoilla minäkin menen. Yöasuna minulla on ihoni puhdas tuoksu, sekä feromonit leijuvat minusta, kuten aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihanaa että tulit kertomaan sen minulle. En kyllä aapee ole. Lakanoilla minäkin menen. Yöasuna minulla on ihoni puhdas tuoksu, sekä feromonit leijuvat minusta, kuten aina.
Feromonit = kiimalima valuu lakanoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feromonit = kiimalima valuu lakanoille
Niinkö sinulla! Mahtaa olla ödöörit lakanoissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sinulla! Mahtaa olla ödöörit lakanoissasi.
Ei vaan tuolla joka mainostaa feromoneillaan ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tuolla joka mainostaa feromoneillaan ☝️
Feronomit on tuoksuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feronomit on tuoksuja!
Ja mistä ne tulee, no kiimalimoista
- Anonyymi
kuin myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818