J mies kuules

Anonyymi

Hetken taas kohdattiin. Muutama sana vaihdettiin. Olet aina kiireinen. Ehditköhän koskaan pysähtyä kuuntelemaan ihmisä :(

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä on niin monta naista, niin siksi pitää kiirettä:)

      • Anonyymi

        Työ pitää hänet kiireisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ pitää hänet kiireisenä.

        Työ on vain tekosyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ on vain tekosyy.

        Kyllä työtä tekevällä aina töitä on. Etenkin kun oli työaika kun jutskailimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työtä tekevällä aina töitä on. Etenkin kun oli työaika kun jutskailimme.

        Eihän sitä työajan ulkopuolella kerkiä, kun naiset pitää kiireisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä työajan ulkopuolella kerkiä, kun naiset pitää kiireisenä.

        Tuskimpa. Joillakin on sentään vielä jonkinlainen moraali jäljellä. Ja mitä häntä tunnen, niin ei ole ollenkaan mikään naisten perässä juoksija. Ennemmin naiset juoksee hänen perässään. Ei ihme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa. Joillakin on sentään vielä jonkinlainen moraali jäljellä. Ja mitä häntä tunnen, niin ei ole ollenkaan mikään naisten perässä juoksija. Ennemmin naiset juoksee hänen perässään. Ei ihme.

        Sitä suuremmalla syyllä, että naisia riittää, on ihan vara mistä valkata ja leikkiä kukkona tunkiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä, että naisia riittää, on ihan vara mistä valkata ja leikkiä kukkona tunkiolla.

        Ehkä joillakin voi olla tuollainenkin leikkimisen tarve elämässään.. Mistä lienee kenenkin tarpeet sitten kehittyneet.

        Muttei voi yleistää, että jokainen miellyttävä,rauhallinen ja kiltti mies olisi halukas kukoksi tunkiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joillakin voi olla tuollainenkin leikkimisen tarve elämässään.. Mistä lienee kenenkin tarpeet sitten kehittyneet.

        Muttei voi yleistää, että jokainen miellyttävä,rauhallinen ja kiltti mies olisi halukas kukoksi tunkiolle.

        Ethän sä sitä voi tietää, kuinka moni tällä palstalla ja tosielämässä on sitä leikkinyt ja buustannut omaa egoaan jonkun toisen kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä sitä voi tietää, kuinka moni tällä palstalla ja tosielämässä on sitä leikkinyt ja buustannut omaa egoaan jonkun toisen kustannuksella.

        Siitä on otettava selvää muualla kuin palstalla. Palstan voi jättää ihan omaan arvoonsa.

        Ne kohtaamiset tapahtuvat muualla kuin täällä. Tänne vain puretaan asioita ja ehkä keskustellaan anonyymien kanssa.

        Luottaminen syntyy ajan kanssa. Koskaan kenestäkään ei voi sanoa varmaksi mitään ennenkuin tutustuu paremmin.

        Nuo buutsaamiset sun muut on yleensä penskojen juttuja. Harva harrastaa todellisuudessa tuollaista enää tässä iässä. Toki on niitäkin reppanoita olemassa aina jokunen.


    • Anonyymi

      Missä te kohtasitte?

      • Anonyymi

        Hän ei käy täällä. Kohdattiin hetken minun luonani. Vain muutama lause vaihettiin.


    • Anonyymi

      Ujot miehet eivät puhu. Heitä pitää naisen lähestyä ensin.

      • Anonyymi

        Toiset voi olla ujojakin niinpä. Voihan se nainenkin olla aktiivisempi osapuoli, jos tarve vaatii.


    • Anonyymi

      Taas menee Turun suuntaan 😂

      • Anonyymi

        Ei mene. Tiedän ettei hänellä ole aikaa tällaiseen hömppään eikä tahtoa.

        Kunhan purin ajatukseni ja turhautumiseni aloitukseen. En etsi häntä täältä.


      • Anonyymi

        Työkiireitä, aamusta iltaan 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene. Tiedän ettei hänellä ole aikaa tällaiseen hömppään eikä tahtoa.

        Kunhan purin ajatukseni ja turhautumiseni aloitukseen. En etsi häntä täältä.

        Eli aivan turhaa märehintää täällä J-miehen kustannuksella, montako turhautunutta sait aikaiseksi tällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aivan turhaa märehintää täällä J-miehen kustannuksella, montako turhautunutta sait aikaiseksi tällä?

        Tänään ensimmäinen J mies aloitukseni oli tämä ja kolmas kaiken kaikkiaan.

        Olen ymmärtänyt, että palstaa voi käyttää muuhunkin märehtimiseen kuin nimenomaan yksistään henkilöhakuun.

        Tämä oli turhautunut purkaukseni ja olen mielestäni tehnyt reilusti kun en lähde leikkimään muiden J miesten kanssa. Tiedän ettei hänellä ole aikaa tällaiseen.

        Tosin leikkipalstanakin tätä moni käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ensimmäinen J mies aloitukseni oli tämä ja kolmas kaiken kaikkiaan.

        Olen ymmärtänyt, että palstaa voi käyttää muuhunkin märehtimiseen kuin nimenomaan yksistään henkilöhakuun.

        Tämä oli turhautunut purkaukseni ja olen mielestäni tehnyt reilusti kun en lähde leikkimään muiden J miesten kanssa. Tiedän ettei hänellä ole aikaa tällaiseen.

        Tosin leikkipalstanakin tätä moni käyttää.

        Minkä vuoksi sitten tänne sotket? Se on vähän kummallista, jos ihmisellä ei ole aikaa, tuskinpa on sitä sullekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoksi sitten tänne sotket? Se on vähän kummallista, jos ihmisellä ei ole aikaa, tuskinpa on sitä sullekaan.

        Kuinkahan moni täällä kohtaa? Kuinka monen kaipauksen kohde todellakin on täällä?

        Jos olisin tehnyt aloituksen menehtyneestä ystävästäni. Jos olisin kirjoittanut, että kaipaan sinua ystäväni.
        Olisitko kirjoittanut, ettet voi häntä sotkea enää tänne.

        Kuka määrittää kenestä kukanenkin saa tehdä aloituksen?
        Mussään ei lue, etteikö saa kirjouttaa aloutukseni mukaista aloitusta.

        Aloitukseni oli ihan ok ja tuli minun tarpeeseeni. Se siittä.

        Ja jokainen muukin saa kirjouttaa ihan OMISTA tarpeistaan käsin ja purkaantua tänne tai kaivata tai miltä nyt itsestään tuntuu. Palstan sääntöjä kun noudattaa niin kellään ole nokkaan koputtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moni täällä kohtaa? Kuinka monen kaipauksen kohde todellakin on täällä?

        Jos olisin tehnyt aloituksen menehtyneestä ystävästäni. Jos olisin kirjoittanut, että kaipaan sinua ystäväni.
        Olisitko kirjoittanut, ettet voi häntä sotkea enää tänne.

        Kuka määrittää kenestä kukanenkin saa tehdä aloituksen?
        Mussään ei lue, etteikö saa kirjouttaa aloutukseni mukaista aloitusta.

        Aloitukseni oli ihan ok ja tuli minun tarpeeseeni. Se siittä.

        Ja jokainen muukin saa kirjouttaa ihan OMISTA tarpeistaan käsin ja purkaantua tänne tai kaivata tai miltä nyt itsestään tuntuu. Palstan sääntöjä kun noudattaa niin kellään ole nokkaan koputtamista.

        Ei kannata rakennella mitään pilvilinnoja, koska itsehän siinä pettyy vain pahiten, kun kerran tiedät faktat.


      • Anonyymi

        En. Kyseessä ei ole Juha niminen henkilö.
        Eikä.kumpikaan pettäisi ketään.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kyseessä ei ole Juha niminen henkilö.
        Eikä.kumpikaan pettäisi ketään.

        Aloittaja

        Ap parka, mistä sä sellaista edes tiedät, jos et tunne ko. henkilöä kuin työkuvioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Kyseessä ei ole Juha niminen henkilö.
        Eikä.kumpikaan pettäisi ketään.

        Aloittaja

        Lopeta sitten se asioiden sotkeminen. Ihme touhua tollanen epätoivoinen mustamaalaus ja roikkuminen miehessä joka ihan toisen peräs epätoivoissaan ja sun takia koko ajan asiat menee sivuraiteille kun nainen suuttuu.
        Mies suuttuu. Sinä eukko välissä ja koko ajan laitat lisää kapuloita rattaisiin. Kiero eukko ja itsekäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sitten se asioiden sotkeminen. Ihme touhua tollanen epätoivoinen mustamaalaus ja roikkuminen miehessä joka ihan toisen peräs epätoivoissaan ja sun takia koko ajan asiat menee sivuraiteille kun nainen suuttuu.
        Mies suuttuu. Sinä eukko välissä ja koko ajan laitat lisää kapuloita rattaisiin. Kiero eukko ja itsekäs

        Ihan kuule ollaan vapaita ihmisiä molemmat sekä J mies että minä, eikä mitään varattuja.

        Mikä mustamaalaus? Täälä en ole ketään mustamaalannut tai missään muuallakaan. Saatika kapuloita J miehen rattaisiin ole laitellut.

        Tunnemme toisemme muutoinkin kuin työkuvioista. Eikä.hän ole varattu mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuule ollaan vapaita ihmisiä molemmat sekä J mies että minä, eikä mitään varattuja.

        Mikä mustamaalaus? Täälä en ole ketään mustamaalannut tai missään muuallakaan. Saatika kapuloita J miehen rattaisiin ole laitellut.

        Tunnemme toisemme muutoinkin kuin työkuvioista. Eikä.hän ole varattu mies!

        Ihmetyttää, miksi ylipäätään tänne selvität tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää, miksi ylipäätään tänne selvität tätä.

        Antaa olla. Käännät kuitenkin kirjoitukseni ylösalaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa olla. Käännät kuitenkin kirjoitukseni ylösalaisin.

        Eipä tänne kannata kirjoitella, jos ei ole mitään päätä eikä häntää,kuten tuolla aloituksellasikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moni täällä kohtaa? Kuinka monen kaipauksen kohde todellakin on täällä?

        Jos olisin tehnyt aloituksen menehtyneestä ystävästäni. Jos olisin kirjoittanut, että kaipaan sinua ystäväni.
        Olisitko kirjoittanut, ettet voi häntä sotkea enää tänne.

        Kuka määrittää kenestä kukanenkin saa tehdä aloituksen?
        Mussään ei lue, etteikö saa kirjouttaa aloutukseni mukaista aloitusta.

        Aloitukseni oli ihan ok ja tuli minun tarpeeseeni. Se siittä.

        Ja jokainen muukin saa kirjouttaa ihan OMISTA tarpeistaan käsin ja purkaantua tänne tai kaivata tai miltä nyt itsestään tuntuu. Palstan sääntöjä kun noudattaa niin kellään ole nokkaan koputtamista.

        Kyllä näillä palstoilla on tullut kohdattua erään kanssa. Olen melko varma, että kyseessä on kaipaamani henkilö. Hän on täällä jopa kiukutellut minulle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Minä.en jaksa ainakaan J miehen kustannuksella alkaa vitsailemaan tai näissä J mies aloituksissani leikkimään.

        Pitäkää palsta tunkkinne senkin provot ja kiusanhenget.

        Kyllästyttää tämä koko roska. Pilattu koko palsta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä.en jaksa ainakaan J miehen kustannuksella alkaa vitsailemaan tai näissä J mies aloituksissani leikkimään.

        Pitäkää palsta tunkkinne senkin provot ja kiusanhenget.

        Kyllästyttää tämä koko roska. Pilattu koko palsta :(

        Tuskin sitä tekee kukaan muukaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sitä tekee kukaan muukaan...

        Näistä mitään ota selvää. Ihan pöhkö paikka. Enkä ollut tuo vastaaja joka oli kohdannut täällä jonku.
        Perkele kun alkaa ottamaan taas päästä.

        On tämä niin tyly paikka. Puoliakaan ymmärrä tällainen suorapuhheine ihminen joka ei oo tottunut venkoilemaan mitenkään. Ihan seko paikka.


    • Anonyymi

      Mihinkään ei kannata kirjoitella jos on "ali-amiraali" - puolustusvoimien lennostossakaan :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe