Sä annat mulle voimaa,

Anonyymi

iloa ja merkityksellisyyttä loputtomasti. Olet maamerkki, majakka, valo pimeässä. Olet se, jota en lakkaa katsomasta hellästi, lempeästi. Olet se, jonka rakastamista en kykene lopettamaan. Enkä tiedä, mitä teen sun kanssas. Monimutkaista.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunista. Heräsin kesken unien... Levollista aamuyön unta väsyneeltä... ✨

      • Anonyymi

        Inhottavaa on herärä kipuun, erilainen asia sellainen sitten, kun jos käännät kylkeä niin kipu herättää, hirvittävä hermoston kipu tulee jos nukkumisasento on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa on herärä kipuun, erilainen asia sellainen sitten, kun jos käännät kylkeä niin kipu herättää, hirvittävä hermoston kipu tulee jos nukkumisasento on väärä.

        Ikävää jos sinulla on hermosärkyä tai kipuja. Tarvitset paljon silittelyä ja hoivaa. Itse heräsin flunssaan ja hakkaavan yskään valvoen hetkisen. Silloin luin aloituksen.


    • Anonyymi

      Voi ei. Mitähän minun kanssani sitten pitäisi tehdä?! seli seli tähän kohtaan

    • Anonyymi

      Yhteyden etsiminen on tärkeää. Itse oon vain niin väsynyt ettei ole enää voimia.
      Silti 💙 sinisiin uniin.

    • Anonyymi

      Hyvä että joku noinkin, minä sain pelkkää pahaa mieltä häneltä.

    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Oletko nainen vai mies?

      • Anonyymi

        Miksi te jotkut koko ajan tenttaatte tuota, tämä on anonyymipalsta, ei täällä tarvitse tietää muista kirjoittajista yhtään mitään. Pidä itse yhteyttä ihmiseesi jos haluat kuvitella viestejä itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te jotkut koko ajan tenttaatte tuota, tämä on anonyymipalsta, ei täällä tarvitse tietää muista kirjoittajista yhtään mitään. Pidä itse yhteyttä ihmiseesi jos haluat kuvitella viestejä itsellesi.

        Onko sinun itse ihan pakko olla tällä palstalla, jos noin ärsyttää toisten kysymiset? Anna toisten halutessaan kysyä, mitä ikinä haluavatkaan ja jätä itse palstan lukemiset ja kirjoittamiset pois! Ja jos joku haluaa omia mielessään viestejä itselleen, niin ei sen kyllä pitäisi olla millään lailla sinulta pois!
        Ja miten niin anonyymipalsta??? Kyllä tänne voi ihan vapaasti kirjoittaa ainakin etunimiä, sukupuolen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun itse ihan pakko olla tällä palstalla, jos noin ärsyttää toisten kysymiset? Anna toisten halutessaan kysyä, mitä ikinä haluavatkaan ja jätä itse palstan lukemiset ja kirjoittamiset pois! Ja jos joku haluaa omia mielessään viestejä itselleen, niin ei sen kyllä pitäisi olla millään lailla sinulta pois!
        Ja miten niin anonyymipalsta??? Kyllä tänne voi ihan vapaasti kirjoittaa ainakin etunimiä, sukupuolen jne.

        Ootpa hauska tyyppi :) Hermo menee kun joku kerrankin kirjoittaa asiaa. Ja huom ! tämä nimenomaan on anonyymipalsta jossa sukupuolella ja nimillä ei ole mitään merkitystä koska kaikki ovat viereita keskenään. Kumma ettei sun hermo naksunut jo edellisen kysyjän kohdalla :)
        On se ihme juttu että joku saa kysyä mitä hyvänsä ja kun joku kysyy asiaa niin neidillä närvi höyryää siinä paikassa. Anna sinä hänen sanoa mielipiteensä rauhassa, sama oikeus hänellä siihen on kun sinulla omaan riekkumiseesi. You know.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun itse ihan pakko olla tällä palstalla, jos noin ärsyttää toisten kysymiset? Anna toisten halutessaan kysyä, mitä ikinä haluavatkaan ja jätä itse palstan lukemiset ja kirjoittamiset pois! Ja jos joku haluaa omia mielessään viestejä itselleen, niin ei sen kyllä pitäisi olla millään lailla sinulta pois!
        Ja miten niin anonyymipalsta??? Kyllä tänne voi ihan vapaasti kirjoittaa ainakin etunimiä, sukupuolen jne.

        ja hei, unohdit sosiaaliturvatunnuksen :))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa hauska tyyppi :) Hermo menee kun joku kerrankin kirjoittaa asiaa. Ja huom ! tämä nimenomaan on anonyymipalsta jossa sukupuolella ja nimillä ei ole mitään merkitystä koska kaikki ovat viereita keskenään. Kumma ettei sun hermo naksunut jo edellisen kysyjän kohdalla :)
        On se ihme juttu että joku saa kysyä mitä hyvänsä ja kun joku kysyy asiaa niin neidillä närvi höyryää siinä paikassa. Anna sinä hänen sanoa mielipiteensä rauhassa, sama oikeus hänellä siihen on kun sinulla omaan riekkumiseesi. You know.

        Sinä itse se vasta osaatkin hauskuuttaa ja viihdyttää. Ihan totta! Mutta jos kuitenkin opettelisit kirjoittamaan ensin oikein, enkä tarkoita sitä millään pahalla.
        Sinunlaisesi ei kyllä vie ainakaan minun hermojani mihinkään suuntaan :)))
        "Neiti"???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te jotkut koko ajan tenttaatte tuota, tämä on anonyymipalsta, ei täällä tarvitse tietää muista kirjoittajista yhtään mitään. Pidä itse yhteyttä ihmiseesi jos haluat kuvitella viestejä itsellesi.

        precis. älä muuta viserrä!


    • Anonyymi

      Majakkaa sitä varmasti jo tarvitaan ja kaipaillaan tuohon aikaan yöstä!

      • Anonyymi

        Yöherätyksille löytyy aina selitys. Perävaunuko se siellä herätellöö.


    • Anonyymi

      Toivossa on hyvä elää tai ainakin parempi kuin epätoivossa. Tämä oli hyvä ja muistelisin vastaavan, samantapaisen joskus aiemminkin lukeneeni jostain? Kuvaa hyvillä sanoin ihastuneen tuntemuksia, josta ei haluaisi luopua, eikä menettää mahdollisuutta onnistua. Jokainen kaipaa ihmisiä, joista tuntee voimakkaita tunteita ja halua löytää itselle se oikea samoin tunteva/ ajatteleva ihminen.

      On pelkoa, arkuutta, riittämättömyyden tunnetta itsestä toista kohtaan, halua rakastua, oppia tuntemaan toinen paremmin. Epävarmuutta, ristiriitaisuuksia, halua vapautua itselle rakentamistaan kahleista. Muutos vastarintaa, josko vain mielikuvitus onkin laukalla ja onkin yksin vain ajatuksineen. Jokainen ajattelee asioita omalla tavallaan ja siksi monimutkaista.

      • Anonyymi

        Viisaista sanoja sinulla! Monimutkaisuus voi tosin olla myös olosuhteista tai epäsovinnaisuudesta johtuvaa joskus myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaista sanoja sinulla! Monimutkaisuus voi tosin olla myös olosuhteista tai epäsovinnaisuudesta johtuvaa joskus myös.

        Kyllä!
        Viisaita ajatuksia myös sinulla.


    • Anonyymi

      Ihanasti kirjoitit, jotenkin tutun oloista, koska itselläni samankaltainen tilanne :)
      T. Nainen

      • Anonyymi

        Joskus haluaisi vain vetää mutkat suoriksi :), olisiko silloin tilanne helpompaa vai ei? Tuskin olis? Asioita on vaikempi käsitellä, jollei molemmat ole samoin aatoksin? Avautumiset toiselle voi tuntua noloilta, kun toinen on herkillä, vastaavasti toinen voi olla yllättynyt ja reakoi päinvastoin tai ei ollenkaan? Tilanne voi jäädä avoimeksi, jollei uskallus riitä yrittämään montaa kertaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus haluaisi vain vetää mutkat suoriksi :), olisiko silloin tilanne helpompaa vai ei? Tuskin olis? Asioita on vaikempi käsitellä, jollei molemmat ole samoin aatoksin? Avautumiset toiselle voi tuntua noloilta, kun toinen on herkillä, vastaavasti toinen voi olla yllättynyt ja reakoi päinvastoin tai ei ollenkaan? Tilanne voi jäädä avoimeksi, jollei uskallus riitä yrittämään montaa kertaa?

        Aivan kuin olisit kirjoittanut minulle. Vedäppä mutkat suoriksi. Eipä taida muuten tulla mitään. Rohkeus loppui, jos sitä koskaan olikaan?
        - nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuin olisit kirjoittanut minulle. Vedäppä mutkat suoriksi. Eipä taida muuten tulla mitään. Rohkeus loppui, jos sitä koskaan olikaan?
        - nainen sivusta

        Yritän rohkaistua, mutten uskalla luvata mitään 🤔Olishan se kiva jos hyvin kävis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän rohkaistua, mutten uskalla luvata mitään 🤔Olishan se kiva jos hyvin kävis?

        Oishan se!
        Toivon rohkeutta sinulle!


    • Anonyymi

      Kiitos näistä kauniista sanoistasi. Olen aina tietänyt sinun herkkyytesi ja romanttisuutesi, vaikkakin olet paljon tukea tarvinnut, tänä 4kk:n aikana. Kaiken voimani, tukeni olen sinulle pyrkinyt antamaan. Kiitos myös siitä, jos olen valoa tuonut silloin, kun pimeydessä olet vaeltanut. Tästä on hyvä jatkaa edelleen ja tulet tukeni saamaan, olet rakas ja annat voimaa minullekin, kun saan kulkea rinnallasi täällä, jossain kaukaisuudessa, mutta kuitenkin erittäin lähellä. Emme me toisiamme unohda vaan päivittäin tuemme toinen toisiamma rakas. Näin meidän on hyvä olla. Hellät halaukset ja suukot sinulle rakas täältä lähetän. 👄💕

    • Anonyymi

      Hmm... Mikäköhän tuossa on nyt sitten monimutkaista? Onko kyseessä kenties varattu mies/nainen?

      • Anonyymi

        En usko, että olisi kysymyksessä varatusta mies/nainen, vaan yksinäisestä sielusta, tällä hetkellä, joka on aiemmin kohdannut jo suuren pettymyksen, mutta nyt uuden ja suuren rakkauden löytänyt uudestaan. Varovaisuuteen on itselleen asettanut kilven, näin se tekee samalla tunteilleen hyvin monimutkaisen esteen.


    • Anonyymi

      sun katseesi kertoo paljon,

    • Anonyymi

      Onko ihmisten oikea elämä niin vähissä että aloitukseen tartutaan väkisin ja ollaan niin että tämä oli minulle. Elättekö te ihmiset varjoelämää nettipalstalla ja jos niin miksi. Ettekö te uskalla elää oikeasti.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse elämä olla tylsää, (omassa elämässä) jos ihmiset reagoivat. - päinvastoin se tuo rikkautta ja voimaa lisää siihen, mitä itsekin elää ja toteaa, näin minullakin. - ehkä sinulta empaattisuus puuttuu.
        Ps. kannattaa kokeilla pientä mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse elämä olla tylsää, (omassa elämässä) jos ihmiset reagoivat. - päinvastoin se tuo rikkautta ja voimaa lisää siihen, mitä itsekin elää ja toteaa, näin minullakin. - ehkä sinulta empaattisuus puuttuu.
        Ps. kannattaa kokeilla pientä mielikuvitusta.

        Juuri päinvastoin.
        Kun itse elää täysillä oikeassa elämässä niin ei ole tarvetta tulla palstoille leikkimään vieraiden ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri päinvastoin.
        Kun itse elää täysillä oikeassa elämässä niin ei ole tarvetta tulla palstoille leikkimään vieraiden ihmisten kanssa.

        Ja sinä leikit täällä vain tuttujesi kanssa?


    • Anonyymi

      Uni on tärkeää jaksamisessa :)

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Unia ❤


    • Anonyymi

      Siellä tuntuu olevan sopiva lämpötilakin nukkumiseen.

    • Anonyymi

      Ap, kirjoitat niin samoista asioista, joiden kanssa olen myös paininut. Paini ei ole ollut hetken hurmio, vaan turnaus on jatkunut pitkään. Tunteet on aitoja, syviä ja oikeita.

      Olen tullut johtopäätökseen, että kun puhutaan näin pysyvistä ja voimallisista tunteista, ei monimutkaisuuskin saisi olla este. Hidaste se toki on ja on ollutkin. Hyvää jaksaa odottaa tarvittaessa. Uskon, että ainakin itse katuisin lopun elämäni etten yrittänyt. En tiedä miksi kanssasi se lopullinen uskaltaminen on niin vaikeaa. Ehkä siksi kun on niin paljon pelissä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Itse ajattelen samoin kuin sinä.
        Jännä, että vaikka ne esteet ja monimutkaisuudet tuntui aluksi aivan ylitsepääsemättömiltä, eikä olisi tullut mieleen millään tapaa lähestyä häntä, niin nyt en enää pidä mitään ns. mahdottomana.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kommentoin omaa tekstiäni 21.57 reilun kuukauden takaa. Olen tyytyväinen, että yritin. Hän oli sen arvoinen ja kuten arvasin osasi myös vastata fiksusti. Olisin katunut pitkään, jos en olisi sitä tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin omaa tekstiäni 21.57 reilun kuukauden takaa. Olen tyytyväinen, että yritin. Hän oli sen arvoinen ja kuten arvasin osasi myös vastata fiksusti. Olisin katunut pitkään, jos en olisi sitä tehnyt.

        Yrittää kannattaa aina...joskus saattaa tärpätä.


      • Anonyymi

        En ainakaan itse ole kovin montaa aloitetta tehnyt, vaikka olen jo 40:n paremmalla puolella. Jos teen aloitteen, pitää minun nähdä siinä miehessä jotain hyvin erityistä ja omat tunteeni olla jo vahvat. Silloin en mieti enää vaan olisin valmis etenemään (hänen ehdoillaan toki). En lähde kepillä kokeilemaan ketä vaan suharia ;-)


    • Anonyymi

      Ehkä parempi unohtaa. Ettet loukkaa enempää. Vedättämisen voit kans unohtaa.

      • Anonyymi

        Ihmeen paljon te ilkeämieliset ihmiset kuvittelette harhoissanne aloittajasta tietävänne. Kukahan se lieneekään se oikea loukkaaja, kyllä minä ainakin pidän vastausta loukkaavana kirjoituksena. Kun on mahdollista että aloittaja ei ole koskaan toiminut mainituilla tavoilla.


      • Anonyymi

        Oikein kahtena eri päivänä laitoit halventavaa kommenttia aloittajalle, on se kumma kuinka koville jollakin voi ottaa anonyymi, positiivinen viesti .


      • Anonyymi

        Toivon sun elämään edes yhden viikon että voisit olla ilman ilkeämielisyyttä.


    • Anonyymi

      Selvästi Suominartun kirjoituksia jotka etsii vedätettävää. Suominaiseen ei voi koskaan luottaa.

    • Anonyymi

      MM- kulta lätkässä antaa monelle voimaa ja uskoa paremmasta. Ne odotukset joilla kisoihin lähdettiin ja lopulta niiden ylittäminen ja millä tavalla? Hyvä henki kauas kantaa, ymmärretään toisia ja tullaan paremmin ymmäretyiksi positiivisella tavalla, näin hyvä ruokkii hyvää jne. Arvostus kasvaa Suomalaisuutta kohtaan näillä teoilla. Hyvä ME!

    • Anonyymi

      Niin totta tio ettei tunteitaan voi väkisin lopettaa.
      Ehkä hetkellisesti sivuun ne laittamaan.

    • Anonyymi

      Unohda mut. Turhaakin turhempaa haaveilua ja lätinää. Hillu muiden kanssa, kyllä siinä palstarakkaudet äkkiä unohtuu. Tää ei johda mihinkään irl. Nevö.

      • Anonyymi

        oletpa lannistava tyyppi. minä en ainakaan unohda häntä koskaan vaikkei mitään tulisikaan!


      • Anonyymi

        Mistä päättelit aloituksen koskevan sua.
        Kiitos kuitenkin sanoistasi.


      • Anonyymi

        Ihme tarve rähjätä jatkuvasti ja lyödä pahimmilla mahdollisilla sanoilla, lienet jollainlailla nyrjähtänyt mieleltäsi koet suurta tarvetta satuttaa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä 8:18 kanssa. Ihminen, joka tyhjästä rähjää on mieleltään rikki (tai kuvittelee täysin vieraat vihollisikseen) tai sairas.


    • Anonyymi

      Onneksi hänenlaisiaan ihmisiä on olemassa ja on iso onni että olet kohdannut hänenlaisensa ihmisen.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen minun omasta kaipauden kohteestani :)


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu sun hänestä. Mielestäni jokainen meistä tarvitsee elämäänsä tuollaisen ihmisen jonka luo on aina hyvä palata. Ihmisen joka piyää susta sellaisena kuin oot ja saa esiin ne parhaat puolet.

      • Anonyymi

        Ajattelen itse samoin hänestä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe