Jatkoja palstalle

Anonyymi

Ei kannata lukea näitä tosissaan. Kannattaa asennoitua niin ettei toisen onni ole itseltä pois. Katson alaviistoon pelailijoita, mutta jokin niistäkin on tehnyt sellaisia:),

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vittu kun ei ymmärrä puoliakaan mitä luen täällä. Tämäkin aloitus viuhu ihan ohi.

      Joko oon tullut vanhaksi tai sitten entistä tyhmemmäksi. Tosin ihmisten kanssa keskutellessa ei ole ollut ymmärryksessä ongelmia mutta täällä ei ymmärrä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Totta se on lähes aina se toinen puoli, ehkä... eikä savua yleensä muodostu ilman tulta! Joten kyllä maar mielikuvat muodostuu, mitä niillä tekee sitten on eri juttu.

      • Anonyymi

        No, ihmisen tekopyhyys on ainakin loputon luonnonvara. Yksiä syytetään, toisia ei... ja kaikessa hiljaisuudessa ne toiset, jotka panivat sinkkuina puoli kaupunkia, jatkavat sen toisen puolen kanssa varattuina ollessaan. Tyhmiä lutkia? Ehei, väärä sukupuoli, vastuuvapaus! Toiset eivät saisi tapailla ketään edes elinikäisen sinkkuuden jälkeen. Varsinkaan sellaista, josta pitävät. Hirveen kauheeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ihmisen tekopyhyys on ainakin loputon luonnonvara. Yksiä syytetään, toisia ei... ja kaikessa hiljaisuudessa ne toiset, jotka panivat sinkkuina puoli kaupunkia, jatkavat sen toisen puolen kanssa varattuina ollessaan. Tyhmiä lutkia? Ehei, väärä sukupuoli, vastuuvapaus! Toiset eivät saisi tapailla ketään edes elinikäisen sinkkuuden jälkeen. Varsinkaan sellaista, josta pitävät. Hirveen kauheeta.

        Tuosta ei tajunnut pätkääkään. Koet että sinua syytetään aiheetta jostain, johon koet olevasi täysin oikeutettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ei tajunnut pätkääkään. Koet että sinua syytetään aiheetta jostain, johon koet olevasi täysin oikeutettu?

        Eiköhän jokaisella ole sama oikeus ketään loukkaamattomaan yksityiselämään, josta keitään muitakaan ei syytellä.

        Tai projisoida yksien tekemisiä toisten päälle, kuten ihmiset niin usein tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ei tajunnut pätkääkään. Koet että sinua syytetään aiheetta jostain, johon koet olevasi täysin oikeutettu?

        "koet olevasi täysin oikeutettu"

        Tämäkin on muuten HELVETIN SAIRAS, piilosyyllistävä lause. Yrität vihjailla, että ihminen ei saisi kokea olevansa "täysin oikeutettu" tapailemaan sinkkuna ollessaan toista sinkkuihmistä, esimerkiksi. Että yksien normaali yksityiselämä on hirveen kauheeta, samaan aikaan kun mieskaverinne nussivat puoli kaupunkia sinkkuina, toisen puolen sitten ollessaan varattuina. Tekopyhää. Menkää sairaalloisen mustasukkaiset nettikyylät elinikäiseen pakkohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "koet olevasi täysin oikeutettu"

        Tämäkin on muuten HELVETIN SAIRAS, piilosyyllistävä lause. Yrität vihjailla, että ihminen ei saisi kokea olevansa "täysin oikeutettu" tapailemaan sinkkuna ollessaan toista sinkkuihmistä, esimerkiksi. Että yksien normaali yksityiselämä on hirveen kauheeta, samaan aikaan kun mieskaverinne nussivat puoli kaupunkia sinkkuina, toisen puolen sitten ollessaan varattuina. Tekopyhää. Menkää sairaalloisen mustasukkaiset nettikyylät elinikäiseen pakkohoitoon.

        Negatiivinen asenne se on asenne sekin. Eli siis koet syyllisyytä jostain ja projisoit tunteesi liittymään johonkin nettikirjoitukseen, ja se ahdistaa sinua sairaasti, vaikka liittyykö kirjoitus lie asiaasi edes mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivinen asenne se on asenne sekin. Eli siis koet syyllisyytä jostain ja projisoit tunteesi liittymään johonkin nettikirjoitukseen, ja se ahdistaa sinua sairaasti, vaikka liittyykö kirjoitus lie asiaasi edes mitenkään?

        En koe yhtään mitään syyllisyyttä mistään, koska en ole tehnyt yhtään mitään väärää. Päinvastoin, ympäröivässä maailmassa on paljon moraalittomasti toimivia ihmisiä, joita kukaan ei viitsi edes syytellä. Mikäköhän siinäkin on, paitsi tekopyhyys?!!

        Sylettää ihmisten tekopyhyys.

        Ja ei, en ole "sairaan ahdistunut", vaikka sinä minulle pahaa toivova negatiivinen ihminen niinkin tahtoisit. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe yhtään mitään syyllisyyttä mistään, koska en ole tehnyt yhtään mitään väärää. Päinvastoin, ympäröivässä maailmassa on paljon moraalittomasti toimivia ihmisiä, joita kukaan ei viitsi edes syytellä. Mikäköhän siinäkin on, paitsi tekopyhyys?!!

        Sylettää ihmisten tekopyhyys.

        Ja ei, en ole "sairaan ahdistunut", vaikka sinä minulle pahaa toivova negatiivinen ihminen niinkin tahtoisit. 😊

        Sinulla on kuin onkin negatiivinen asenne, vaikka feikkihymyhymiötä yritätkin kirjoituksesi perään laittaa. Ole mun puolesta negatiivinen, ei se vaikuta minuun. Positiivisempaa jatkoa sinulle ja luulottomia oloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kuin onkin negatiivinen asenne, vaikka feikkihymyhymiötä yritätkin kirjoituksesi perään laittaa. Ole mun puolesta negatiivinen, ei se vaikuta minuun. Positiivisempaa jatkoa sinulle ja luulottomia oloja.

        Itse sä olet negatiivinen ja täydellisen epäempaattinen mua kohtaan. Vai että feikkitekohymy, no mitä muuta voisi syyllistävältä, epäempaattiselta ihmishirviöltä odottaakaan.

        Aloitithan siitä, etten saisi "kokea olevani täysin oikeutettu" toimimaan, kuten muutkin terveet ihmiset, vaan minua pitäisi syytellä muiden tekemisistä ja tuntea niistä "hirveetä syyllisyyttä" aivan turhaan. No, olen tekopyhyyttä vastaan, nyt ja aina!

        Kiitokset feikkitoivotuksesta positiivisuuteen, sinä negatiivinen, syyllistävä epäempaatikko!


    • Anonyymi

      Joo, ei jaksa. Moikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe