Asuntomessualue on näköjään jo aidattu

Anonyymi

Ajelin aamulla tuolla seudulla ja ajattelin käydä katsomassa millainen alue tuonne tulossa, mutta sinne olikin vedetty aidat ja portti ettei lähemmäs pääse. Aika hyvin kyllä alueen näki sieltä aidan takaakin, ja yllättävän keskeneräistä on, kiire tulee monella tontilla jos aikovat että avajaispäivänä on talot ja pihat kunnossa. Messulippua tuskin viitsin tuon alueen takia ostaa, kävelen sitten syksyllä messujen jälkeen katselemassa miltä näyttää.

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Köyhät pälyilee messuja aitojen läpi, me parempi väki kierrellään sitten kesällä vip-vieraina.

• Anonyymi

VIP-vieraana Kouvolan asuntomessuilla, siitähän voikin sitten jälkipolville vanhempana kehuskella, on se nimittäin melkoinen saavutus se :D
        Itse aioin kyllä kyseiset messut jättää suosiolla väliin vaikka viimeisen 10 vuoden aikana on varmaankin 7-8 eri messuilla tullut vierailtua. Ennakkotietojen perusteella aiempien messujen reilun 20, lähemmäs 30 omakotitalon sijaan tänä vuonna omakotitalojen määrä jää aika vaisuksi. Messukohteiden määrää on
        nähtävästi keinotekoisesti yritetty kohottaa muilla asuinrakennuksilla kuin omakotitaloilla. Olisikin mukava tietää monta uutta omakotitaloa alueelle nyt lopulta on tulossa?
        Aluekkaan ei ole yhtään houkutteleva, puuttuu täysin vetovoimatekijät ja oheispalvelut, joita Kouvola kaikessa viisaudessaan kuulemma karsii kiihtyvällä tahdilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1477
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1411
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1018
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      811
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      794
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      84
      593
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe