Nainen ja kaksi miestä

Anonyymi

Olemme aviopari N38v ja M40v.
Olimme nuorina ystäviä ja teimme kaikenlaista. Kuten juhlista tullessa alaston uintia tätä vain kesäisin. Nukuimme usein samassa sängyssä.
Olimme noin N22v ja itse olin 24v. Oli kuuma kesä yö ja tulimme juhlista uimarannan kautta alaston uintia. Laiturilla istuessamme aloin hieroa vaimoni rintoja ja kaveri osallistui toisen rlnnan hierontaan. Huomasin vaimoni nauttivan tilanteesta. Joten kaveri alkoi silitellä vaimoni alavatsaa häpykumpua ja laskeutui vaimoni jalkojen väliin alkaen nuolemaan vaimoni pillua. Siinä laiturilla panimme vaimoani ensi kertaa kimpassa.
Rannalta menimme meille kolmistaan ja sänkyyn ensimmäiseksi. Oli alkukesä lomat juuri alkaneet kimppaseksi oli mahtavaa.
Oltiin yhdessä koko kesä vaimo oli täydellisesti kahden miehen vaimona.
Ensimmäiset viikot menivät siivillä ja työt tulivat häirutsemään yhteiseloamme mutta olihan meillä vielä yöt yhdessä oloa.
Sovimme että keskenämme seksi on vapaata ja vaimoni saa panna kaverini kanssa milloin haluaa myös kahdestaan.
Nyt ollaan pantu vaimoa yhdessä 16 vuotta ilman mitään ongelmia tai riitoja. Kaveri käy yhä meillä 1-2 viikonloppua kuukaudessa.
3-6 yötä ollaan kolmistaan vaimoa pannen. Halujen yllättäessä päivällä menen pojan kanssa ulos leikkipuistoon niin äiti saa leikkiä vieraan kanssa sängyssä. Vaimoni soittaa kun ovat valmiita ja voimme tulla takaisin ja kaveri on poikamme kanssa kun olen itse vaimoa panemassa. Kaverimme on poikamme kummisetä.
Luulisin että on muitakin aviopareja kuin me ja meidän tuntema aviopari.
Meillä vapaa seksi rajoittuu tähän yhteen mieheen muista keskustellaan erikseen ja toteutetaan kimpassa.
Minkälaista on muiden kolmen kimppa?
Onko teillä täysin vapaa seksi jonkun kanssa?

2

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina hieman muuttuu tarinointisi siitä kuinka kaikki alkoi. Varmasti mukavia haaveita..

• Olen ollut kaverille ja vaimolleen kolmantena jo useamman vuoden ajan. Kimppailemme säännöllisen epäsäännöllisesti, noin kerran kuussa keskimäärin. Yleensä vuorokauden tai kahden sessiot. Nussimme vuorotellen sekä myös yhtäaikaa, rouva tykkää erittäin paljon tuplapanosta, siis pilluun ja peppuun yhtäaikaa ja myös pilluun ollaan naitu yhtäaikaa. Tällainen systeemi sopii meille täydellisesti, luottoystävien kanssa on helppoa touhuta monenlaista.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      232
      3037
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      201
      2663
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      116
      1306
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1258
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      72
      1156
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      1155
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1101
    8. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      9
      1083
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    10. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1035
    Aihe