Nainen ja kaksi miestä

Anonyymi

Olemme aviopari N38v ja M40v.
Olimme nuorina ystäviä ja teimme kaikenlaista. Kuten juhlista tullessa alaston uintia tätä vain kesäisin. Nukuimme usein samassa sängyssä.
Olimme noin N22v ja itse olin 24v. Oli kuuma kesä yö ja tulimme juhlista uimarannan kautta alaston uintia. Laiturilla istuessamme aloin hieroa vaimoni rintoja ja kaveri osallistui toisen rlnnan hierontaan. Huomasin vaimoni nauttivan tilanteesta. Joten kaveri alkoi silitellä vaimoni alavatsaa häpykumpua ja laskeutui vaimoni jalkojen väliin alkaen nuolemaan vaimoni pillua. Siinä laiturilla panimme vaimoani ensi kertaa kimpassa.
Rannalta menimme meille kolmistaan ja sänkyyn ensimmäiseksi. Oli alkukesä lomat juuri alkaneet kimppaseksi oli mahtavaa.
Oltiin yhdessä koko kesä vaimo oli täydellisesti kahden miehen vaimona.
Ensimmäiset viikot menivät siivillä ja työt tulivat häirutsemään yhteiseloamme mutta olihan meillä vielä yöt yhdessä oloa.
Sovimme että keskenämme seksi on vapaata ja vaimoni saa panna kaverini kanssa milloin haluaa myös kahdestaan.
Nyt ollaan pantu vaimoa yhdessä 16 vuotta ilman mitään ongelmia tai riitoja. Kaveri käy yhä meillä 1-2 viikonloppua kuukaudessa.
3-6 yötä ollaan kolmistaan vaimoa pannen. Halujen yllättäessä päivällä menen pojan kanssa ulos leikkipuistoon niin äiti saa leikkiä vieraan kanssa sängyssä. Vaimoni soittaa kun ovat valmiita ja voimme tulla takaisin ja kaveri on poikamme kanssa kun olen itse vaimoa panemassa. Kaverimme on poikamme kummisetä.
Luulisin että on muitakin aviopareja kuin me ja meidän tuntema aviopari.
Meillä vapaa seksi rajoittuu tähän yhteen mieheen muista keskustellaan erikseen ja toteutetaan kimpassa.
Minkälaista on muiden kolmen kimppa?
Onko teillä täysin vapaa seksi jonkun kanssa?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina hieman muuttuu tarinointisi siitä kuinka kaikki alkoi. Varmasti mukavia haaveita..

• Olen ollut kaverille ja vaimolleen kolmantena jo useamman vuoden ajan. Kimppailemme säännöllisen epäsäännöllisesti, noin kerran kuussa keskimäärin. Yleensä vuorokauden tai kahden sessiot. Nussimme vuorotellen sekä myös yhtäaikaa, rouva tykkää erittäin paljon tuplapanosta, siis pilluun ja peppuun yhtäaikaa ja myös pilluun ollaan naitu yhtäaikaa. Tällainen systeemi sopii meille täydellisesti, luottoystävien kanssa on helppoa touhuta monenlaista.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe