Kaikille, ja kaikelle LUOJAN hyväksemme luomalle...

Anonyymi

HYVÄKSI, Krist. vaihtoehtoon, OIKEAA suuntaa ja tietä / mahdollisuutta etsiville, tällä hetkellä ainoa, asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus

----------------- tuolla...http://www.suomenkristityt.foorumimme.com ---------------

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kovin hyvin mallilla asiat jos tuo on ainut paikka

      • Anonyymi

        No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com


      • Anonyymi

        Että: HERÄTKÄÄ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        "... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "

        Minä perästäkuulutan.


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        "... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "

        Minä perästäkuulutan.

        Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan

        -Hyvin ympäripyöreästi kirjoittelet. Esitä jokin selkeä sanoma ja väitteitä hyvällä suomenkielellä, johon voidaan tarttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.

        Harvemmin näin. Peräilma tuottaa aina iloa ja usein se on vielä äänekästtäkin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe