Kaikille, ja kaikelle LUOJAN hyväksemme luomalle...

Anonyymi

HYVÄKSI, Krist. vaihtoehtoon, OIKEAA suuntaa ja tietä / mahdollisuutta etsiville, tällä hetkellä ainoa, asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus

----------------- tuolla...http://www.suomenkristityt.foorumimme.com ---------------

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kovin hyvin mallilla asiat jos tuo on ainut paikka

      • Anonyymi

        No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com


      • Anonyymi

        Että: HERÄTKÄÄ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        "... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "

        Minä perästäkuulutan.


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        "... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "

        Minä perästäkuulutan.

        Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!

        Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan

        -Hyvin ympäripyöreästi kirjoittelet. Esitä jokin selkeä sanoma ja väitteitä hyvällä suomenkielellä, johon voidaan tarttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.

        Harvemmin näin. Peräilma tuottaa aina iloa ja usein se on vielä äänekästtäkin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      108
      1049
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe