HYVÄKSI, Krist. vaihtoehtoon, OIKEAA suuntaa ja tietä / mahdollisuutta etsiville, tällä hetkellä ainoa, asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus
----------------- tuolla...http://www.suomenkristityt.foorumimme.com ---------------
Kaikille, ja kaikelle LUOJAN hyväksemme luomalle...
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kovin hyvin mallilla asiat jos tuo on ainut paikka
- Anonyymi
No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com - Anonyymi
Että: HERÄTKÄÄ!
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com"... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "
Minä perästäkuulutan.- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
"... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "
Minä perästäkuulutan.Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.comMikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan
-Hyvin ympäripyöreästi kirjoittelet. Esitä jokin selkeä sanoma ja väitteitä hyvällä suomenkielellä, johon voidaan tarttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.
Harvemmin näin. Peräilma tuottaa aina iloa ja usein se on vielä äänekästtäkin
- Anonyymi
krist. uskonnollisille / muillekin kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan KRISTILLISYYTEEN, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön HERÄTYKSEKSI...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482