HYVÄKSI, Krist. vaihtoehtoon, OIKEAA suuntaa ja tietä / mahdollisuutta etsiville, tällä hetkellä ainoa, asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus
----------------- tuolla...http://www.suomenkristityt.foorumimme.com ---------------
Kaikille, ja kaikelle LUOJAN hyväksemme luomalle...
9
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kovin hyvin mallilla asiat jos tuo on ainut paikka
- Anonyymi
No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy nyt kuitenkin riittää kun ei muutakaan / parempaakaan paikkaa löydy, eli ei ole.
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com - Anonyymi
Että: HERÄTKÄÄ!
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com"... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "
Minä perästäkuulutan.- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
"... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "
Minä perästäkuulutan.Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan, että menään ihan hiljaisiksi, mitään sanomattomiksi ja kysymättömiksikin?!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä keskustelemaan valmiudessa olevia etsitään tuonne...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.comMikä siinä Totuuden mukaisuudessa uskovaisiakin pelottaa, kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan
-Hyvin ympäripyöreästi kirjoittelet. Esitä jokin selkeä sanoma ja väitteitä hyvällä suomenkielellä, johon voidaan tarttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pyhä peräilma antaa kuulua itsestään, muut hiljenevät.
Harvemmin näin. Peräilma tuottaa aina iloa ja usein se on vielä äänekästtäkin
- Anonyymi
krist. uskonnollisille / muillekin kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan KRISTILLISYYTEEN, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön HERÄTYKSEKSI...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743288
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161192- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap91716Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635