Toivotatko mulle hyvää jatkoa

Anonyymi

jos alan seurustella? Vai tuletko mustasukkaiseksi? Hassua miettiä tällaista, kun meillä ei ole mitään suhdetta ollutkaan oikeassa elämässä... 🤔 No kunhan tässä mietin.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää jatkoa! Onnea suhteeseen! 🌹

• Anonyymi

Tottakait toivotan. Kaikille palstalaisille onnea suhteeseen ❤

Ja palstan ulkopuolellekkin. Ihan koko maailmaan ja kaikille rakkautta, onnea ja kaikkea hyvää vain. Nyt ja aina!

• Anonyymi

Kaikki ei välttämättä ansaitse hyvää, mutta miten se liittyy mustasukkaisuuteen.

• Anonyymi

Niin sinä et itse ansaitse kun noin sanot. T. Sivusta

• Anonyymi

Myönnän, on ristiriitainen olo. Ristiriitainen olo ei riitä suhteen rakentamiseksi eikä ketään voi sitoa itseensä edes suhteessakaan.
      Ja tämä viesti menee irl.

• Anonyymi

Tuollainen juttu oli aika hassu apteekissa, kun... mietin että ovatkohan nämä hyviä särkyTABLETTEJA, sitten johonkin murtuneiden kyliluiden juttuihin, sanoi että on juurikin sellaista mitä auttavat kivuliasta nukkumistakin nuo: Otin 2 isoa paketia niitä, sitten kysyin vielä apteekkarilta, että, niin codeiini tai muu kokaiini-juttu olisi parempi parantamaan terveyttäni, mutta ei voi myydä ilman vale-lääkärin määräystä tuollaisia.

Apteekkari sanoi kyllä että 3 grammaa noita vuorokaudessa sitten voit ottaa... noita kipujuttuja...panadoleja.

• Anonyymi

No helekatti, kysyä nyt täällä tuommosta. Äkkiä ja sassiin siittä seurustelemaan. Ei täällä kukaan pidättele ketään.
      Mahtavaa, jos joku alkaa seurustelemaan ja syntyy suhde. Edes jottain toivoa tänne surkeelle pastalle, jossa porukka vievaa vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Minä toivotan sinulle hyvää jatkoa, en todellakaan sinua omista.
      Huomaan, että olet vielä harmistunut tästä meidän jutusta mutta vain anteeksiantamalla pääset eteenpäin.
      Minä tiedän, missä seison. Olen äärettömän pahoillani kuitenkin, että olet joutunut kamppailemaan tämän asian kanssa, vaikka molemmat olemme koko ajan tienneet, mikä on tämän ratkaisu.
      En ole pyrkinyt pelailemaan kanssasi enkä muutenkaan tuottamaan sinulle kurjuutta. Itse olen ollut tämän asian kanssa myös ymmälläni mutta tietyt itseeni liittyvät ongelmat selittävät tällaista todellisuudentajutonta ihastumista. Taisit kutsua tätä limerenssiksi. Se on varmaan oikea termi. Toivoisin, että voisit jotenkin ymmärtää tätä siltä pohjalta.
      En usko, että meistä tulee ystäviäkään mutta toisaalta en sitä sulje poiskaan. Ehkä se joskus voi olla mahdollista. Asioiden on tapahduttava oikeassa järjestyksessä.
      Terv. Aitoriitta

• Anonyymi

Ottiko Aitoriitta nyt kunnolla nokkiinsa jonkun laittamista tylyistä hyvästeistä? Voi rituskainen mitä kamalaa on voinut pahimmillaan sattua?

• Anonyymi

Voisi se harmittaa, kun en itse voi seurustella kanssasi, vaikka tahtoisin. On mulla kyllä taipumus pieneen mustankipeyteen, joten en voisi varmaan olla sellasen kanssa, joka ei ollenkaan ymmärrä ihmisen tunneskaalaa.

• Anonyymi

Jos Myhverö löytää tulevan vaimonsa ja alkaa seurustelemaan niin oisin ikionnellinen heidän molempien puolesta.
      Ja toivottaisin onnea yhteiselle polulle👩‍❤️‍👨
      🌾

• Anonyymi

Olisin mustasukkainen

• Anonyymi

Niin, en tiedä seurusteleeko.

Ei varmaan mulle.

• Anonyymi

Tietysti hyvää vaikkei kaikki sitä ansaitse,
      samaa mieltä kuin yllä, ettei se liity aina mustasukkaisuuteen. Yleensä vakka kanteensa valitsee.

• Anonyymi

Kaikkea hyvää myönteistä sinulle, mitä se sitten onkin. Ei kannata kiirehtiä mihinkään, hyvä on olla oma herransa, pikin tai poikin, omassa kodissaan, vuoteessaan. Sinkkuus lisääntyy maassamme.

• Anonyymi

Mutta ymmärrät varmaan, että näin ei voi jatkua. Vaikka tunteita on, joskus tilanne on mahdoton ja on pakko jättää kaikki taakse. Kyllä kaipaan rinnalleni miestä, jonka kanssa kokea tätä elämää ja nauttia hellyydestä ja läheisyydestä. Enempää en sano enkä voi tietää mitä elämä eteeni tuo. Toivon että hyvää rakkautta ihmisen kanssa, joka arvostaa minua ja valitsee aina minut miljoonien joukosta, eikä kaipaa tai himoitse ketään muuta, koska riitän hänelle ja voin luottaa siihen joka hetki, vaikka olisimme kaukana toisistamme ja vaikka tuhat naista kuolaisi hänen ympärillään. Ja jonka kanssa olisi hauskaa, ja joka uskaltaisi olla hullu kanssani ja kestäisi minun oikkuni ja ajoittain vahvat puheeni... ja paljon muutakin. No aina voi haaveilla. Tai olla haaveilemasta. Joskus asiat vaan tapahtuvat, kun on elämälle avoin. No joo. Mutta haluan että tiedät, koska olet rakas kaikesta huolimatta. Ja monessa suhteessa täydellinenkin. Toisissa mahdoton ja niihin kaikki kaunis kaatuu. Tiedämme sen, turha nikotella. Sitä niität, mitä kylvät.... sinä kylvät itsellesi satoa 🌾 jota kaataa sopivassa kohdassa. Se on lähinnä kuvottavaa mielestäni, ja läpinäkyvää molemmin puolin. Sori vaan sinä ja viljasi. Olen pahoillani taidan olla rikkaruoho pellossasi, Mutta jos saan valita, olen korkeuksiin kohoava auringonkukka 🌻

• Anonyymi

Äläs nyt miehellesi aseta kohtuuttomia vaatimuksia: "valitsee aina sinut vaikka miljoona naista kuolaisi". Se on niin että hyväkin mies sortuu kun puutteessa on ja puoliso kaukana ja ympärillä antavia naisia. Romanttista rakkautta nykyään aina ihannoidaan ja korotetaan jonnekin kohtuuttomuuksiin suorastaan.

• Anonyymi

Sitä niität mitä kylvät.. Sinä kylvät itsellesi satoa jota kaataa sopivassa kohdassa. Jne... Tästä tuli paha olo. En tiiä kelle oli, mutta oma 🌾oli viestissä. Se oli 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt miehellesi aseta kohtuuttomia vaatimuksia: "valitsee aina sinut vaikka miljoona naista kuolaisi". Se on niin että hyväkin mies sortuu kun puutteessa on ja puoliso kaukana ja ympärillä antavia naisia. Romanttista rakkautta nykyään aina ihannoidaan ja korotetaan jonnekin kohtuuttomuuksiin suorastaan.

Hän ei ole mieheni, jos noin toimii. Suhde päättyy ensimmäiseen pettämiseen oli syy mikä tahansa. Tämän luulisi olevan selvää. Aikuinen mies tuntee vastuun rakkaudesta ja parisuhteesta, eikä petä vaikka panettaisi ja houkutus olisi suuri, Enempää kasvatettavia lapsia en kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole mieheni, jos noin toimii. Suhde päättyy ensimmäiseen pettämiseen oli syy mikä tahansa. Tämän luulisi olevan selvää. Aikuinen mies tuntee vastuun rakkaudesta ja parisuhteesta, eikä petä vaikka panettaisi ja houkutus olisi suuri, Enempää kasvatettavia lapsia en kaipaa.

En minäkään hyväksy pettämistä.

• Anonyymi

Joo, todellakin toivotan! Mehän ei sovita yhteen ollenkaan, vaikka olen suhun kipeän ihastunut. Oikeastaan toivoisinkin, että rupeaisit seurustelemaan, niin voisin jättää tämän turhan haaveilun. Niin, ja tietysti toivon sinulle, että löydät ihmisen, jota rakastat, arvostat ja haluat täydestä sydämestä. Mustasukkaisuutta tuntisin varmasti, ja olisi vaikea onnitella.

• Anonyymi

Kiitos, otan tämän talteen sydämeeni ❤️ Kaipaan sinua aina 😢 Toivon sinulle onnea 🍀 Sinä löydät kyllä tiesi ja kaikki käy hyvin, kun päätät mitä haluat ja miten haluat elää. Et turhaan sotkeudu minun kaltaiseen Supernaiseen 🦸‍♀️😉

• Anonyymi

Emme mekään voi koskaan seurustella joten siitä vain. En voi seurustella kenenkään kanssa niin kauan kuin muistan elämässäni tapahtuneet asiat. Pelkästään Jumala voi ottaa helvetin pois eikä häntäkään ole olemassa. Kaikesta on valehdeltu helpon rahan saannin vuoksi. Toiset tekevät raskaita töitä ja uhraavat oman terveytensä ja toiset puhuvat paskaa.

• Anonyymi

No voih 😣

• Anonyymi

Ota se kauniimpi kun kerta lätkässä on. Siitä voi kehittyä jotain kaunista. 💞

• Anonyymi

Toivotan hyvää jatkoa tietenkin. Et ole tainnut olla sinkkuna enää pitkään aikaan.

• Anonyymi

Sirullista luettavaa. Miten paljon tunnetta liittyy tähänkin ketjuun. Jokainen tahtoo sille kohteelleen vain hänen parastaan, vaikka tuska on selvästi aistittavissa 😣

Ihmeellinen asia.

• Anonyymi

Palsta täyttyy supernaisista, superhessusta, supermiehistä. Mikä/kuka ei kuulu joukkoon:
      -SuperMies
      -SuperNainen
      - Superpallo
      Superpallona luokses pompin vain,..... pompin vain....

https://youtu.be/VinY15Cystc

• Anonyymi

Biljardikuula.

• Anonyymi

Oon aina tuntenut olevani vähän erillainen kuin muut. Vähän outo.

Sivusta tämä.

• Anonyymi

Et ole sen omituisempi ötökkä kuin kukaan toinenkaan ihminen, kaikki ovat yhtä kummallisia, kun kenenkään ajatuksia ei voi tietää, eikä ikinä tule oikeasti tietämäänkään.

Mutta niin M.A. Nummisella on todella hyviä lastenlauluja, uusia lastenohjelmia kun olen katsonut, niin aika ihastuttava, en muista nimeä onkohan tuo Iina-niminen joka lapsia innostaa Pikku-Kekkosessa.

Omituisten Otusten Kerho, Rölli: https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sen omituisempi ötökkä kuin kukaan toinenkaan ihminen, kaikki ovat yhtä kummallisia, kun kenenkään ajatuksia ei voi tietää, eikä ikinä tule oikeasti tietämäänkään.

Mutta niin M.A. Nummisella on todella hyviä lastenlauluja, uusia lastenohjelmia kun olen katsonut, niin aika ihastuttava, en muista nimeä onkohan tuo Iina-niminen joka lapsia innostaa Pikku-Kekkosessa.

Omituisten Otusten Kerho, Rölli: https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw

No ehkä sellainen sivusta seuraaja olin jo lapsena ja tuumailija. Kun toiset leikkivät, minä seisoin vietessä ja pohdin miltä tuosta toisesta nyt tuntuu ja mitenhän tuo toinen nyt siihen reagoi ja mikähän tunnetila tässä nyt on kyseessä. Elin aika paljon aisti ja tunnemaailmassa.

Viihdyin myös yksin. Koskaan ei ollut tylsää. Ihastelin värejä kaikkialla. Saatoin tarkkailla jotain pieniä yksityiskohtia esim koivunlehdessä. Tunsin tuoksuja ja aistin ihollani herkästi ja näin niin paljon kaikkea, että tuo aistittavuus on aina riittänyt viihdykkeeksi.

Tuollain outo. Sivusta aistija, seurailija ja tarkkailuja.

Joo, liityn kerhoon. Kiitos!
        Eiks M.A Numminen ole laulanut aika paljon myös saksaksi? Varmaan enemmän kuin suomeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biljardikuula.

En tiedä. Mulla tuli nyt mieleen geishakuulat. Mulla lapset löytänyt salalokerosta ja kysynyt mikä se on. Onneksi kauniit kullanväriset kuulat ja vitivalkoinen naru. Havainnolillistin että on sellainen pallopeli, eli kilistelin ilmassa. Mitä itse olisitte tehneet tuossa tilanteessa. Tämän vieläkin esikoiseni muistaa.

• Anonyymi

Tee ihan mitä lystät. Ei kuulu mulle. Hyvää jatkoa, teet sitten mitä teet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe