Uskon sinua neuvoissasi, mutta minulla on rajaton pääsy ja olen piilossa? Oletko valmis?!
Tässä on sääntöni suhteelle?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei kiitos. Todellakaan, ikinä. Avoimesti, julkisesti, , uskollisesti ja luotettavasti, jos itse voisit, voisin harkita. Mutta juuri tuollaiseen salasuhdesoppaan en todellakaan sekaannu. Antaa heittää vaan. Unohdetaan jo koko homma. Ei susta ole muuhun kuin salaiseen säätämiseen monen kanssa samaan aikaan. Sori vaan, usko sinuun horjuu pahasti tässä kohtaa.
- Anonyymi
Rajaton pääsy mihin??
Että pimpsan perässäkö?? - Anonyymi
Pitää se joku raja aina olla.
- Anonyymi
Tietenkin.
- Anonyymi
Jep. Olen valmis. Päästä kotiini ei kuitenkaan edelleenkään ole.
- Anonyymi
Rajaton pääsy mihin? Jokaisella on itsemäärämisoikeus omasta kehostaan. Tuommoiset kiristämiset voi heti alkuunsa lopettaa.
- Anonyymi
Varmaan taas siltä persaukiselta ukolta ja haluaa rajattoman pääsyn jonkun eukon tilille. Kaikkea sitä kuuleeki.
- Anonyymi
Sellaisiakin naisia tuntuu löytyvän, jotka tuollaiseen suostuvat. Siinä lienee se täydellinen match sitten ja eipä siinä mitään. Jokainen tavallaan. Joten asia harvinaisen selvä nyt sullekin ja myönnä tämä korkea totuus ja mene eteenpäin. Olen ajanhukkaa sulle.
- Anonyymi
Aah, olet vain erinlainen. Etkä koskaan tee päätöstä minkään suhteen vaan haluat loputonta huonoa. Yksikin päivänsädä, yksikin niin kaikki olisi toisin. Sitä en koskaan nähnyt. Tänään juuri itse sanoin eräälle naiselle että kaikkein paras lääke vihalle on rakkaus, eikä niinkään viha miten sinä ajattelet.
- Anonyymi
Varmasti, jos ensin rakastaa itseään ja pystyy kunnioittamaan itseään siinä tilanteessa, että saa osakseen toisen vihan. Suhde jossa toinen pettää ei ole itseään rakastavan ja kunnioittavan naisen paikka. Enkä ole varma onko hänen rakkautensakaan rakkautta vai enemmän riippuvuutta. Todellinen rakkaus asettaa rajat ja on rajaton samaan aikaan. Vain ajatus tuuleen.... varmasti moni ajattelee toisin. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
En rupea mitään piilottelemaan.
- Anonyymi
Aika utopiselta kuulosti... Rajaton pääsy? Piilossa? Kuulostaapa lupaavalta alulta suhteelle😀. ..
Joo en ole valmis... Mutta mitään suunnitellakaan etukäteen ei kannata. Oletko sä itse henkisesti valmis? Ettet vaan lähtis karkuun😁, karkaa heti kun "arki" saapuu... Tai mä lähden... - Anonyymi
Eli vankikarkuriko piiloon haluaa. Saa syödä rajattomasti. Tekisi mieli samaan petiin ja vähän taskurahaa. Vai onko niiin kun vaimon kanssa tulee riita on varavaimo tarpeen?
- Anonyymi
Jos vaimo on huono niin kuin sinä niin en ihmettele :)
- Anonyymi
Rajaton netti varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaimo on huono niin kuin sinä niin en ihmettele :)
Mies tekee vaimon.
- Anonyymi
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Aika vähän siinä on vihjettä siitä, mitä tarkoitetaan. Jossain tapauksessa voi olla ok.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
En ole huono vaimo. Jos piilottelisin sinua niin silloin olisin huono vaimo😁
- Anonyymi
En ole valmis mihinkään sinunlaisesi kanssa.
Itsesuojeluvaisto jo sanoo että, olet pelkkä suru.
Eikä sinulla ole pääsyä mihinkään kotiini ei lompakolleni.
Koska minulla ei ole varaa elättää sinua eikä sinunlaisiasi miehiä.
Etkä sinä voi olla hän joka sanelee säännöt aikanaan.
Vaan oikea mies kuuntelee mitä minulla on sanottavana ja tarkasti tulee kuuntelemaan.
Hän on myös sellainen, joka pistää pisteen tälle kaikelle!
Joten ohita minut, en ole sinua varten.. - Anonyymi
Oletkin sitten mies tai nainen? Narsismi on eräänlainen este jo aloittaakin suhde. mutta voi muuttua, jopa narsistiseen persoonallisuushäiriöön. - ei tuollaiseen suhteeseen ole kenenkään järkevän ihmisen ehdoin tahdoin lähteä, jos haluaa itse elää myös oma elämäänsä. - kannattaa kts. välillä peiliin piilossa olevankin, sieltä se vastaus monasti löytyy. - tämä oli uusi neuvo sinulle, mitä sitten uskomullasi viittasit - rajattomuus saattaakin muuttua hyvin rajalliseksi. - "että näin meillä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862