mies mun täytyy odottaa että ottaisit mut syliin, painaisit mua seinää vasten ja suutelisit intohimoisesti?
Kuinka kauan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun istut viereeni ja vihjaat pienellä kosketuksella 😉
- Anonyymi
Ei tää mulle ole mut vastaan silti.
Tosi pitkä aika odottaa on ikuisuus.
Eihän se voi tapahtua ennen kuin oltas samas tilas ja se taas vaatii molemmilta toimia.
Joten se tuskin tulee tapahtumaan ikinä kun toinen tuhlaa aikaa nimettömien viestien muodossa anonyymillä palstalla. Muutenha se vois tapahtuu jo vaikka heti tänään. - Anonyymi
Vaatii kyllä sen sopivan tilanteen.
- Anonyymi
Kun saat kiinnitettyä huomioni. Tykkään kuunnella enemmän kuin puhua. Suurin osa tapaamistani kaonottarista ovat niitä hiljaisia prinsessoja, jotka olettavat minun olevan se ainoa äänessä olija. Minun on todella vaikeata luoda minkäänlaista yhteyttä, kun naiset ei kerro itsestään mitään.
- Anonyymi
Mene baariin, siellä niitä kotkottavia kanoja on kuorossa kalkattamassa
- Anonyymi
Heti kun arvon naiselle vain sopii...odotan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514