Jos kaipaamanne henkilö tietäisi / tunnistaisi että käytte täällä?
Olisiko hyvä vai huono asia ?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Virtuaalimaailma VS. Todellisuus.
- Anonyymi
Nokialla ei ainakaan ole mitään salaista siinä ketä kaikkia täällä sieltä kaupumgista käy kirjoittelemassa, katsoppas kun tää on keskutelupalstan, ei mikään salasuhteen etsimisee käytetty rikollinen pettäjä-nettisaitti. Ei oo häpee jos ei petä.
- Anonyymi
Riippuu vähän. Web kameralla vai ilman. Joku viesti tietty voi särähtää silmään, sitä kun aikoinaan laitettu suoraankin. Miten tietoa käyttää, kai silläkin on vaikutusta onko taustalla jotain muuta toimintaa, pitäis tietää vielä enemmän, varmuudella.
- Anonyymi
ihan hyvä asiahan se olisi, ehkä se johtaisi jonnekkin kun tiedän vain etunimen hänestä ja ei löydy sosiaalisesta mediasta
- Anonyymi
Kivahan hänet olisi tunnistaa...
- Anonyymi
Kivahan se olisi jos hän tietäisi mun ajattelevan lämmöllä häntä.
- Anonyymi
Tietää jos olet kertonut.
- Anonyymi
No ei kai se huono olis. En alunperin tullu tänne ketään varsinaisesti etsimään, mutta en pistäisi pahaksi jos täällä törmättäis. Joskus pistän ranttaliksi ja pyydän tunnisteitakin, jos tuntuu tutulta tilanteelta.
On täällä nolompaakin populaa postailemassa totaalista sontaansa, että ei tässä mitään :) - Anonyymi
Hän tietää kyllä. Sitä en tiedä mitä miettii.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että tietää? Oletko antanut tunnisteita itsestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että tietää? Oletko antanut tunnisteita itsestäsi?
Olen antanut ja kerran yhdessä kohtaamisessa tuli puhetta netissä julkaisemisesta ja hänen katseestaan vaan tiesi. Voi olla, että kerran mokasin ja jätin vahingossa yhteisellä työpisteellä sivumuistin tyhjentämättä.
Mutta koska varattu niin lähinnä taitaa vain imarrella häntä tunteeni.
- Anonyymi
Se olisi hyvä asia, jos se auttaisi meidät alkuun. Jos tunnistaminen poistaisi häneltä epävarmuutta, sen hänelle soisin. ♥️ Jos hän tietäisi viestieni perusteella, että tunteeni on vahvat ja että virallinen ”vapautumiseni” on vain ajan kysymys, senkin tiedon hänelle soisin. En myöskään olisi pahoillani, vaikka hän tietäisi että haluaisin hänen lähelle ja koskettaa.
Jos hän ei tunne samoin, en tietenkään haluaisi ahdistella tunteillani, mutta täällä saa toki kukin lukea mitä haluaa ja itse halutessaan peilata vihjeitä irl.- Anonyymi
Totta kirjoitat...mutt miksi et mene iholle ja kosketa?
- Anonyymi
Avokonttorissa se vaatisi vähän pokkaa ;-) Kaksin rauhallisessa paikassa sen varmaan tekisin, jos ei olisi kiire.
Kollegojen ilmeet vois olla mieleenpainuvat kun menis rinnat edellä ihan kiinni hänen vartaloon, ottaisi tiukkaan hellään halaukseen, silittäisi päätä ja poskea, lähestyisi varovasti huulia ja silmillä kysyisi lupaa koskea. ♥️ Joo ei taida toi pokka ihan riittää 😂 Mua hän saa kyllä halia koska vaan, edestä tai takaa ;-)
Olen kyllä miettinyt myös fyysistä aloitetta. Voisi olla helpompi tehdä kuin suullinen. Se toimii, jos toinen on samoilla linjoilla, mutta voi olla aika vaarallinen väärintulkintatilanteessa. Ja edetä pitäs aika pienin askelin, että näkee onko vaste mieluisa vai ei. Hän ei vedä reittä tai kättä pois kosketuksesta, vaan viivyttää sitä. Itse teen samoin. Sekin on pieni merkki!
- Anonyymi
Ei hätää. Tietää minun käyvän täällä.
- Anonyymi
Hän tietää kyllä, kun on itsekin täällä.
- Anonyymi
No täällä ollaan tuttujen kanssa mutta mutta..
- Anonyymi
Mukavata tuommoinen "pikku" harha, vai mitä?
- Anonyymi
Hän ei ole täällä!
- Anonyymi
Olempas!
- Anonyymi
Vaikea sanoa mitä olisi, koska saattaisin joutua trollattavaksi. Toisaalta olisi mukavaa, että hän tietäisi, mitä ajattelisin.
- Anonyymi
Sanotaan niin että jos minun unelmat joskus hänen ja minun välillä tapahtuu, en koskaan tule kertomaan hänelle, että tänne olisin kirjoitellut.
Noh... ehkä joskus sitten voisi kertoa kun ollaan oltu 20 vuotta yhdessä... jos hän kysyisi... ja olisin niin juåvuksissa. - Anonyymi
Tietää jo.
- Anonyymi
Niin tiedän, mutta en ole mielestäni vaarallinen 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820