Perussuomalaiset vilkkain puoluepalsta S24:ssä

Anonyymi

Selailin läpi eri puolueiden palstat ja tämä Perussuomalaiset-palsta vaikutti vilkkaimmalta. Se kuvastaa aktiivisuutta, niin parjaajien kuin kannattajienkin aktiivisuutta. Ja molemmat aktiivisuudet satavat meidän laariimme. Nimittäiin eihän kukaan tyhjää hauku.

Haukkujien lukumäärä kuvastaa syntynyttä pelkoa ja samalla PS-puolueen voimaakin. Vertaan nyt SKE-puolueeseen, joka saa mediassa olla aika rauhassa, koska se on käytännössä vaaraton, ei saa ketään eduskuntaan eikä Brysseliin.

12

54

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Hyvä että minusta puhutaan. Se tarkoittaa, että minua pelätään.”

Mafiapomon logiikkaa... Ja nyt myös persujen logiikkaa.

• Anonyymi
    • "Äänestä Suomi takaisin (osaksi Venäjää)! Perussuomalaiset."😁

• Hauska tutustua - minä olen Kränkkymaakari😁

• Anonyymi

Perusuomalaisten juna kulkee kohti eurovaali voittoa, hienoa työtä Halla-aho.

• Anonyymi

Venäjän trollitehtaat ovat aktiivisina Persujen menestyksen asialla.

• Anonyymi

Aloittajana arvelen, että Perussuomalaisia on haukkumassa muutkin kuin Venäjän trollit. Niin laajalti haukuntaa kuuluu. Ja se on hyvä se, koska kukaan ei hauku tyhjää.

• Anonyymi

Haho paikalla kello 16-17
      EU-vaalitapahtuma Ratsutorilla Leppävaarassa Espoossa
      24.5.2019 klo 14:00 - 19:00

• Anonyymi

puna-armeijan kuoro esittää myös taukomusiikkia punaposkisille sivareille.

• Anonyymi

PS Eu-vaalimainos tv:ssä on täysin idioottimainen, pitävätkö PS omia äänestäjiä pilkkanaan, Tampereen murretta, saa PS äänestäjät varmaankin harkitsemaan äänestämistä EU-vaaleissa. Stadilaiset ja hesalaiset äänesti hesalaisen äänikuninkaaksi, mutta ei hänkään voi kaikkea pelastaa. Sitten ihmetellään kun perussuomalaisia kutsutaan juntti puolueeksi, mutta se on varmaankin tarkoitus, stadilaisten äänet tv-mainoksen takia varmaan on kiven alla, että kiitos vaan PS.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe