suomalainen shemale myy alastonkuviansa, niillä kelpaa masturboida.

Anonyymi

Heipä hei,

Olen suomalainen nuoren ja nätin näköinen 32 vuotias laiha ladyboy ja tarvittaessa shemalekin (sama gender, mutta 2 eri asiaa). Sukuelinkirurgiaan en mene koskaan, mutta se ei liity tähän viestiin.
Minä kysyn nyt olisiko täällä ketään kiinnostunutta niitä ostamaan? Mulla on muistikortilla reilu sata ja pitkästi päälle, osa hyviä, jotkut huonompia, mutta kaikki ovat nudekuvia lukuun ottamatta paria pilakuvaa. :)
Kuvia tulee myös koko ajan lisää, pikku hiljaa.
Minä voin pari kuvaa lähettää sähköpostilla maistiaisiksi ja sitten päätät haluatko tarjota tietystä määrästä tai vaikka kaikista kuvista ja minkä verran (lasken ne vielä). Mul on Nordean tili, toimikaan nopeeta, sillä muista pankeista rahan siirros menee vuorokauden yli, koska on sille nyt tarve.
Pikkareita myyn myös 50€ posteineen, niitä voi tiedustella myös. Kirjoittakaa äkkiä ennen kuin viestini poistetaan. Näillä on hyvä itsetyydyttää jos millä! Suomalainen leidari on harvinaisuus, siis Suomessa syntynyt ja suomalaiset vanhemmat omaava. Thaikkui kyl on joka nurkan takana. :)

[email protected] - Ja prooffiksi laitan kyllä sellaiset kuvat, että todellakin näkyy, että olen ladyboy. "Entä jos ne on netistä poimittuja". No sitten laitan itsestäni kuvan ja kirjoitan paperille sähköpostiosoitteesi ja lähetän sen takaisin kuvatiedostona.

Nämä tosiaan ovat vain kuvatiedostoina, mutta ainahan te voitte käydä kehittämässä ne. On ne valokuvaamotyöntekijät nähnyt vaikka mitä. :) Haha!

- S.

3

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi herranen aika. On sulla ego kohillaan. Vai että oot varma että kuvillesi runkataan. En kehtais edes laittaa ilmoitusta, että mukamas mies vielä oot ja uskottelee itselleen olevansakin nainen. Pysy hyvä miehetär kotonasi neljän seinän sisällä.
      Pii paa pii paa......

• Anonyymi

Kyllä runkataan ja kyllä naidaan. Nykaikaa. Ego kieltämättä leidarilla korkealla, mutta nouseehan se kun kaikki kilvan haluavat nussimaan.

• Anonyymi

💓💓💓

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7230
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4604
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1758
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1277
    Aihe